Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies oli nähnyt minut eilen lenkillä

Vierailija
04.11.2014 |

ja naureskeli, miten hitaasti juoksin. "Kyllä minä katoin, että hitaastipa sinä juokset".

Niin, hitaasti juoksen kyllä, mutta 3 kk sitten en juossut hitaastikaan kun en jaksanut ja paikka jossa mies oli minut nähnyt oli lenkkini 3km kohdalla. Mies ei liiku ollenkaan itse.

Perkele kun teki mieli lärvästä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies taitaa olla vähän kateellinen. Hyvä, että juokset hitaasti, jos olet vasta aloittanut! Kannattaa mennä tosi varovasti, ettei paikat rikkoudu ja harrastus lopu siihen. 

Vierailija
2/12 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon tsemppiä! Saat vaan sisua tosta, älä lannistu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota mies seuraavalla kerralla mukaan näyttämään esimerkkiä. Mutta juokset itse ihan rauhassa omaan tahtiin.

Vierailija
4/12 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juoksen myös hitaasti. Mies valittaa aina, mutta kun mä juoksen just hieman kovempaa kuin hän kävelee ja hän taas juoksee aivan tolkutonta vauhtia. Ei siis voida lenkkeillä yhdessä.
Tuskin hän mitään pahaa tarkoitti. Autolla ohi ajaessa juoksu näyttää vielä hitaammalta mitä se oikeasti on.

Vierailija
5/12 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävelenkin hitaasti joten hattua nostan sinulle kun jaksat lenkkeillä.

Minä menen joka paikkaan autolla.

t: Mika

Vierailija
6/12 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 12:19"]

Mies ei liiku ollenkaan itse.

[/quote]

Tämä taisikin kertoa asiasta kaiken.

Ja mies kettuilee sinulle, koska kuitenkin liikut enemmän kuin hän ja hän tuntee itsensä epävarmaksi.

Vierailija
7/12 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit pyytänyt mukaan lenkille. Sohvaperuana tuskin pystyy edes siihen hitaaseen vauhtiin.

Vierailija
8/12 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kertoo miehestä itsestään enemmän kuin susta-älä välitä :)

Vierailija
9/12 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on mustasukkainen liikuntaan käyttämästäsi ajasta. Omakin vaimo alkoi kiukutella lenkkeilyyn käytetystä ajasta, lopetin liikkumisen ja katselen hänen kanssaan telkkaria. Nyt hän on selvästi tyytyväisempi.

t.mies

Vierailija
10/12 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, mun eksällä oli ohjeet joka tilanteeseen, koska kaikki muut tekivät asiat väärin (tai ainakin toisin kuin hän).

Jos joku ilta olin ajatellut venytellä, niin se istui sohvalla ja selitti, miten ihmiset yleensä venyttelevät väärin ja halusi tulla tönimään parempaan asentoon tai pitämään alhaalla niin kauan, että se venytys alkaa toimia.

Sitten se ihmetteli, miksi mä en koskaan kertonut sille mitään. Ja ne venyttelytkin hoidin omassa rauhassa, salaa häneltä.

Vierailija
11/12 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No musta lenkkeily on kivaa siihen asti kun saa itse päättää vauhdin ja lenkin pituuden. Joskus ei puhti riitä kuin töpsöttelyyn ja sit jos on ruutia ni juoksee vauhdikkaammin. Mun lenkkivauhdit vaihtelee ainakin ihan hirveesti päivästä riippuen. Saatan myös loppumatkan kirmata täysillä vaikka alku olisi naurettavan hidasta:D meet just sitä vauhtia kun susta parhaalta tuntuu. Muutoin voi käydä niin että kyllästyy koko touhuun kun aina pitää mennä verenmaku suussa. Voisit kuitata miehellesti että ois kiva nähä suaki juoksemassa säännölisesti edes sitä hidasta vauhtia. 

Vierailija
12/12 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ihmeessä lopeta. Anna miehen itse "tajuta" että lenkkeily voisi tehdä hyvää hänellekin. Kehut vaan lenkkisi jälkeen, että tulipa hyvä olo kun jaksoi tsempata ja että mielikin virkistyy kivasti.

sano, että mies voi mielellään tulla mukaan. Kerro, että haluat treenata rauhalliseen tahtiin, että kroppa ehtii mukaan. Voihan vauhtia myöhemmässä vaiheessa lisätä jos siltä tuntuu. Nyt treenaat kestävyyttä, sisukkuutta ja parannat kuntoa. Tsemppiä! Vilkaisepa vielä Porin juoksukoulun ohjelma... Oli mulle tosi hyvä.

iloa uuteen harrastukseesi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä