Joel Harkimosta kansanedustaja
Kykypuolueella on uusi ykköstykki seuraaviin vaaleihin!
Äiti Leena kertoo luopuvansa politiiksta (Iltalehden kansi tänä viikonloppuna) ja iskä Hjallis on isä-poika -haastettelussa Hesarin Kuukausiliitteessä. Joel kertoo soittavansa isän kanssa 5-6 kertaa päivässä kysyäkseen mielipiteitä. Opiskelee yksityisessä Kauppakorkeakoulussa Helsingissä, ei ole ollut mikään ässä koulussa ja lukihäiriö löytyyy. Sympaaattisen oloinen poika noin niinkun ihan kaverina (olen tavannut paristi).
Veikkaanpa, että meillä on seuraavassa kykyhallituksessa varsin kokenut esim. työministeri tai sosiaali- ja terveysministeri, Lauran ja Sannin kavereina. Tietty myös kulttuuriministeriksi Jolle sopisi, mutta onko se nyt sopiva pesti, sitä voi aina hoitaa joku kiintiövasuri, kunhan liikuntalautakuntaa johtaa kokkari (nyt LeenaH.)
Ei mitään Joelia vastaan, mutta jos tää nyt menee tämän mittavan mediakampanjan myötä läpi ja kun menee, nousee luultavasti Stubbin lähipiiriin kuuluvana heti myös ministeriksi, niin voi hyvänen aika tätä Suomea.
Kommentit (13)
No mutta hänestä tulee loistava edustaja, äiti voi opettaa ammatin, kuten Suomessa oli jo aikaisemmin tapana.
Kuuluisissa ja vaurastuneissa teollisuussuvuissa johto siirtyi isältä pojalle, vaikka poika ei olisikaan se penaalin terävin kynä. Tämän puolueen joku johtajahan kertoi jo olevansa Suomen toimitusjohtaja. Kun vaan Twiitaa ja muutenkijn on somessa, onko niin tärkeää, että tietäisi, että joku oman vastuualueen laki on niinku jo muutettu ja daa tai että jotain köyhiäki Suomessa muka on, en kyllä oo kuullu. Mulla on kato verosuunnittelu. Kaikki voi tehdä näin jos haluaa, en kadu mitään. Tosin nyt kun jäin vähän niinkun kiinni, en enä tekisi näin ;)
Jospa nyt kuitenkin käytäisiin vaalit ja hallitusneuvottelut ensin ja haukuttaisiin ministerit vasta sitten. Vai etkö millään malta, kun kohdepuolue on oikea?
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 18:19"]
Jospa nyt kuitenkin käytäisiin vaalit ja hallitusneuvottelut ensin ja haukuttaisiin ministerit vasta sitten. Vai etkö millään malta, kun kohdepuolue on oikea?
[/quote]
No mä olen kyllä äänestänyt Kokoomusta ja mm. Sauli Niinistö on ihan mainio presidentti ja oli myös ministerinä loistava. Itse asiassa tykkäsin myös Stubbista EU-tehtävissä. Nyt vaan tuntuu olevan aika vaihtaa puoluetta.
Kun nyt, pääministerinä koko homma menee syöksykierrettä, nämä ministerivalinnat etunenässä (ja näiden valittujen ministerien uskomaton oman alan asiantuntemattomuus). Ja sitten lisämausteena Lassen ja Lauran pieni tuolileikki.
Poikaa (siis tätä Joelia) en henkilönä nyt vielä osaa arvioida, mutta julkisuuskampanja on mainiosti suunniteltu! Nyt syksyllä molempien vanhempien esiintulo yhtäaikaa: Äiti tukee, isi on tiukka ja neuvoo. Vanhempien avioero oli kova paikka, äiti suri ja isä myöntää nyt, että tuli tehtyä virhe. Isi kehuu, kuinka harkitseva poika on jne. jne. Kevääseen mennessä saamme kuulla, kuinka poika ja joku missi tai bb-julkkis rakastuivat, rakensivat yhteisen kodin ja vauvakin saisi tulla. Ja mainostoimistossa hykerrellään, että mitähän me seuraavaksi keksitään? Paris Hilton ja Joel Harkimo nähty hississä Las Vegasisa samaan aikaan, ovet sulkeutuivat juuri ennen suudelmaa - Tyttöystävä Missi Jenni aivan raivona! Katso kuvat.
Ja pam, äänivyöry eduskuntaan :)
Miksi pitää lapsia pistää liian isoihin saappaisiin. Itku sellaisesta tulee
Kiva kun kaikki muut aina äänestelee päin helvettiä ja minä joudun sitten kärsimään. Hävetkää.
Lähellä oli viimeksi. Ensi keväänä päässee jo läpi.
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Joel-Harkimo-kovana-ilmastomiehena-nain-s…
On ilmastomies, kuulemma.
Voi hitto. Oikeasti. Miten alas voi vajota???!