Mihin armeijassa laitetaan kaikkein älykkäimmät?
Jos siis ei itse ole hakenut mihinkään erikoisjoukkoon ja äo-testistä tempasee vaikka 150 pistettä niin minne laittavat ensisijaisesti?
Kommentit (1054)
Vierailija kirjoitti:
Älykkäimmät eivät mene armeijaan.
.
.
T: sivari
Eikä varsinkaan sivariin
t. c babers
Kysymys kuului "mihin armeijassa laitetaan kaikkein älykkäimmät?"
jotkut vajaaälyiset vastasivat, "sivariin". He ovat niin tyhmiä, että eivät tajua ettei armeijassa ole sivari nimistä joukko-osastoa. Turha heidän kanssaan on keskustella. Sama kuin koettaisi opettaa apinasta raketti-insinööriä.
Omilla aivoilla ajattelu ei kuulu armeijaan, ongelmatapaus siis. Sivarien sekaan eturintamaan tai perunoita kuorimaan.
Oikea vastaus on, että ihan minne sattuu. Älykkyyttä ei mitenkään erityisen paljon painoteta valinnoissa.
Vierailija kirjoitti:
Jos siis ei itse ole hakenut mihinkään erikoisjoukkoon ja äo-testistä tempasee vaikka 150 pistettä niin minne laittavat ensisijaisesti?
Siis intin palikkatesti tehdään sitten vasta kun sinut on jo sijoitettu jonnekin.
Vierailija kirjoitti:
Itse pidin vaatimuksena, että vaimon pitää olla intin käynyt ja RUKin kasvatti. Sen parempaa naista ei hipsterikuppiloista löydy.
En tiiä ja osaa sanoa naisista, mut oma poikkis oli ainakin tosi sexy niissä intin vihreissä vaatteissa. Oli tosin fiksu ja järkevä kaveri ennen inttiä. Sen pikkuveli meni sivariin mut on ollut aina sellainen laiska ja saamaton.
Ei vaikuttanut mihinkään. Keittiöpiikana.
Vierailija kirjoitti:
Oikea vastaus on, että ihan minne sattuu. Älykkyyttä ei mitenkään erityisen paljon painoteta valinnoissa.
Ei varsinkaan kun sijoituspäätös tehdään ensin ja sitten vasta testi armeijassa.
Ketä noi kaljut on armeijassa . Kaljut miehet .
Vierailija kirjoitti:
Omilla aivoilla ajattelu ei kuulu armeijaan, ongelmatapaus siis. Sivarien sekaan eturintamaan tai perunoita kuorimaan.
Miehistölle ei ajattelu kuulukkaan, mutta upseereille kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkimieheksi.
Tulenjohdossa olin, saapumiserän parhaat tulokset, sain vaivihkaa tietää.
Tarkoittaako tulenjohto esim. tykkien lentoratojen laskemista? Nimittäin sellaisiin tehtäviin pääsee ainakin matemaatikot sodan aikana. Puhtaasti sisätöitä tekevät armeijassa ne joiden halutaan sodankin aikana tekevän sellaisia. Näin olen ainakin ymmärtänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varsinkaan kun sijoituspäätös tehdään ensin ja sitten vasta testi armeijassa.
No koulutusvalinnat tulee kyllä vasta testin jälkeen.
Totuus on että armeijassa otellaan käskyjä. Ikävää jos käskyjä jakaa joku kahjo.
Eiväthän ne sinun ällistäsi tiedä sijoitusvaiheessa muuta kuin sen mikä päälle päin näkyy. Johtajakoulutukseen valitessa sitä vasta testataan. Eikä se sinnekään yksin riitä.
Älykkäimmistä rakennetaan upseeristo ja aliupseeristo. Lisäksi tiettyihin miehistötehtäviin tarvitaan vähän keskivertoa älykkäämpiä kavereita.
Onko se käytännössä totta että ammus ohjus ei osu samaan kohtaan toista kertaa ?? Ulkomailla ne usein ampuu sellaisilla mistä ei tiedä mihin ne menee eli ei ole varmaa ohjausta tai kohdetta.
Vierailija kirjoitti:
Älykkäimmistä rakennetaan upseeristo ja aliupseeristo. Lisäksi tiettyihin miehistötehtäviin tarvitaan vähän keskivertoa älykkäämpiä kavereita.
Jaa meillä oli kyllä alikessuina ihan saatanan tyhmiä jätkiä. Itse vedin testistä maksimit eli toivottavasti en ihan pieleen heitä arvioinut.
Itse pidin vaatimuksena, että vaimon pitää olla intin käynyt ja RUKin kasvatti. Sen parempaa naista ei hipsterikuppiloista löydy.