Mihin armeijassa laitetaan kaikkein älykkäimmät?
Jos siis ei itse ole hakenut mihinkään erikoisjoukkoon ja äo-testistä tempasee vaikka 150 pistettä niin minne laittavat ensisijaisesti?
Kommentit (1054)
Sotilaskotiin nuolemaan munkit märäksi ennen kuin ne sokeroidaan.
ÄO 145. Sivari. Tietenkin… intti on vähän tyhmemmille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on mennyt sivariin.
Sinne menee sopeutusmiskyvyttömät ihmiset
Eli älykkäimmät. Fiksuilla on yleensä suuria vaikeuksia sopeutua tähän idioottien maailmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on mennyt sivariin.
Sinne menee sopeutusmiskyvyttömät ihmiset
Tai ihmiset, jotka tietävät etteivät halua tai kykene opettelemaan ja tarpeen tullen osallistumaan tappamiseen.
Älykkäimmät eivät mene armeijaan.
.
.
T: sivari
Vierailija kirjoitti:
Ei armeijassa älyä mitata.
Armeijan palikkatestien mukana tehdään äo-testi kylläkin.
Aukkiin ja Rukkiin nyt ensimmäiseksi. Sinne ne fiksut ja älykkäät menee.
Vierailija kirjoitti:
Ei armeijassa älyä mitata.
Kyllä mitataan, testistä ei tosin saa tuollaisessa muodossa olevia pisteitä.
Vierailija kirjoitti:
Tykkimieheksi.
Tulenjohdossa olin, saapumiserän parhaat tulokset, sain vaivihkaa tietää.
Vierailija kirjoitti:
Aukkiin ja Rukkiin nyt ensimmäiseksi. Sinne ne fiksut ja älykkäät menee.
Ainoastaan jos ovat myös kovia juoksemaan rataa ympäri. Ainakin jalkavässä juoksukunto on varma merkki hyvästä johtajasta.
Vierailija kirjoitti:
ÄO 145. Sivari. Tietenkin… intti on vähän tyhmemmille.
Eiköhän RUK:in ja Maanpuolustuskorkeakoulun ole käynyt moni vähintään yhtä älykäs kuin sinä.
Asiasta toiseen. On mahtavaa miten nykynuorissa on näitä isänmaallisia ja vastuullisia nuoria, jotka suorittavat asevelvollisuuden armeijan harmaissa. Vapaamatkustajia on Suomessa jo muutenkin kovin paljon. Näin eläkeläisenä olen huojentunut kun tiedän miten hyvässä käsissä Suomi on näiden varusmiesten ja naisten ansiosta. Fiksua porukkaa, en muuta voi sanoa.
Älykkäistä en tiedä, mutta rumimmat ainakin jalkaväkeen, vihreälaattaisiin...
Vierailija kirjoitti:
Viesti on tietyiltä osin älykkyyttä vaativa aselaji. Radiohäirintä, viestiverkkojen suunnittelu, salakirjoitus...
🤣🤣🤣
Miinanraivaajaksi. Selviytymisprosentti ratkaisee todellisen älykkyyden tason.
Koristelemaan päällystön korsuja kivillä.
Vierailija kirjoitti:
Asiasta toiseen. On mahtavaa miten nykynuorissa on näitä isänmaallisia ja vastuullisia nuoria, jotka suorittavat asevelvollisuuden armeijan harmaissa. Vapaamatkustajia on Suomessa jo muutenkin kovin paljon. Näin eläkeläisenä olen huojentunut kun tiedän miten hyvässä käsissä Suomi on näiden varusmiesten ja naisten ansiosta. Fiksua porukkaa, en muuta voi sanoa.
Kyseiset nuoret eivät ole vain osa puolustusvoimia vaan puolustusvoimat.
Ei armeijaan, ilmavoimiin.
”Laivastossa palvelevat komeimmat, ilmavoimissa älykkäimmät, maavoimissa useimmat.”