Voiko luuserina mennä Tinderiin?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Tinderihän on luusereita täynnä, miehiä ja naisia. Mukaan vaan apajille!
Aijaa. Mistä tiedät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijaa. Mistä tiedät?
Oon siellä käynyt, selannut profiileja, jutellut sadalle luuserilla ja treffannut kymmenkunta luuseria. Tinderin alfatkin on tosi elämän top luusereita. Ei sinänsä, monet luuserit on aivan mukavia.
Kannattaa kirjoittaa että etsii uusia ystäviä niin voit saada uusia ystäviä. Jos olet luuseri niin ei kai kukaan halua seurustella kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijaa. Mistä tiedät?
Oon siellä käynyt, selannut profiileja, jutellut sadalle luuserilla ja treffannut kymmenkunta luuseria. Tinderin alfatkin on tosi elämän top luusereita. Ei sinänsä, monet luuserit on aivan mukavia.
Kiva kuulla. Me luuserit arvostetaan, jos meille jutellaan kuin tavallisille ihmisille. Ja pyrin kyllä olemaan mukava. Joskus on kyllä huonojakin päiviä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kirjoittaa että etsii uusia ystäviä niin voit saada uusia ystäviä. Jos olet luuseri niin ei kai kukaan halua seurustella kanssasi.
Ikävä kuulla.
Mutta miksi sitten kelpaisin kaveriksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kuulla.
Ystävyydessä ei tarvi olla samalla tasolla, parisuhteessa se olisi hyvä. Varsinkin jos tarkoituksena on perhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kuulla.
Ystävyydessä ei tarvi olla samalla tasolla, parisuhteessa se olisi hyvä. Varsinkin jos tarkoituksena on perhe.
Kiitos vastauksesta.
Kuulostaa oudolta, mutta kai se noin on. En tiedä yhtään luuseria parisuhteessa, joten ehkä on totta tuo. No, kävisi mulle kaverikin uusi.