Kaveri otti koronarokotteen, oma mielenkiinto häntä kohtaan katosi
Itse en ole vielä kyennyt tätä pistosta hakemaan ja tällä hetkellä tuntuu että se juna meni jo. Hyvä ystäväni, kenen kanssa olimme pitkään samoilla linjoilla koronatilanteesta otti rokotteen ja muuttui sen jälkeen maailmanpelastajaksi ja vastuullisuuden puolesta saarnaajaksi. Nyt kärsii kauheista oireista, jatkuvasta sairastelusta ja paasaa miten tämä on rokottamattomien pandemia: Kovasti haluaisi vielä olla kanssani tekemisissä, mutta oma mielenkiintoni häntä kohtaan jollain lailla katosi. En pysty enää hänen kanssaan jakamaan kaikkein syvintä minuuttani ja sitä kuinka koen tämän maailman. Ihan mukavaa meillä on ollut, kun on nähty, mutta se tunne ettei päästä enää sanalle tasolle henkisesti on todella voimakas.
Onko muilla kokemuksia?
Kommentit (9)
Joo. Olen joutunut hylkäämään molemmat iäkkäät vanhempani, koska he ottivat koronarokotuksen ja vielä sen vahvistuspiikinkin
Tää on ihan kauheaa. Itken lähes joka ilta itseni uneen.
Ystävyydessä voi olla myös erimieltä. Jostain toisesta asiasta samaa mieltä.
Mä en voi mennä edes ulos ollenkaan, sillä siellä voi olla rokotettuja ihmisiä. Katkasin myös välini vanhempiini, kun mulle aikoinaan selvisi , että minulle on annettu USEITA rokotteita, poliosta jäykkäkouristukseen, vihurirokkorokotua, kolmoisrokote yms.
Tulee teille piikkien vastustajille kalliiksi jatkossa ulkona (lue ravintolat, kultuuritapahtumat jne..) käynnit. Jotta pääsee sisään pitää itse hommata ja maksaa kotona testi á 150-200€. Maksa tai pysy kotona oli ministereiden ja THL:n viesti tänään. 🤣
On sulla kohtalo! Mites muut ystäväsi? Vai onko sulla vain tuo yksi nyt rokotettu ystävä?
Samoin tunnen. Työpaikalla oli ennen niin mukavaa, oltiin jotenkin samassa veneessä ja meillä oli tauoillakin niin hauskaa. Nyt työkaverit on kuitenkin ottaneet rokotteen ja jotenkin ne on nyt ihan toisenlaisia. En tiedä miten. Ne kattoo kieroon aina kun puhun eliitistä ja siitä, että rokotetut kuormittaa sairaaloita niiden vakavien sivuvaikutustensa kanssa. Eilenkin ne alko ihan tosissaan vältellä, kun ihan vaan tavallisesti puhuin siitä, miten korona on vaan pikkuflunssa ja miten meitä yritetään hallita ja tappaa ja siruja laittaa. Mä en vaan käsitä, mikä niihin on mennyt.
Siis miten rokotteen ottaminen liittyy siihen että ystäväsi käyttää aikansa sairauksiensa valitteluun? En minäkään jaksaisi tuollaista kuunnella jatkuvasti, ihan sama ottaako rokotteen vai ei.
SUlla laukkaa mielikuvitus.