Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverin vaimo ei voi tulla raskaaksi mutta ei uskalla kertoa tätä kaverille! Mitä teen?

Vierailija
14.09.2021 |

Ollaan kaikki kolmekymppisiä uraihmisiä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä mutta uraihmiset ei ole tähän aikaan päivästä vauvapalstalla. Ainakaan valittamassa tuollaisista ongelmista 😂

Vierailija
2/9 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinä tiedät? Oletko vaimon kaveri?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi näköjään minäkään että tervetuloa vaan kerhoon. Kai mies sen ajan kanssa tajuaa joka tapauksessa.

Vierailija
4/9 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetät anonyymin kirjeen, jossa kerrot tuon saman asian. Vai oletko ainoa, joka siitä tietää? Tuo on pettämistä siinä missä joku "vedetään paljaalla, sikotauti vei lisääntymiskykyni" tai ihan perinteinen pettäminenkin. Jos yhteinen haave on lapsi, adoptio on vaihtoehto (tai jos luonto antaa periksi, tukiperhetoiminta oman sijaan.). Jos mahouden lisäksi ei edes kiinnosta perheellistyä, siinä on jo kaksi megavalhetta.

Joku täällä yleensä kommentoi, että jätä se sika, melkein olisin valmis suosittelemaan, että jätä se maho valehteleva emakko. 

Vierailija
5/9 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin olisin kaverille lojaali ja kertoisin. Vai onko vaimo sinulle läheisempi kaveri kuin itse kaveri?

Vierailija
6/9 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panputa sitä ankarasti, ei vahingon vaaraa!

Vierailija
7/9 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä leks8t tämän tarinan, Exitistäkö?

Vierailija
8/9 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaimon pitää kertoa miehelle tällainen asia.

Vierailija
9/9 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan laittaa kaverille tekstiviestin jossa kerrot että vaimosi ei voi tulla raskaaksi. Mikäli miestä askarruttaa tai mietityttää asia niin voi kysyä vaimolta. Teet kaverille palveluksen kun hänen ei tarvitse itse kertoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi