Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilkeintä, mitä sisaruksenne ovat tehneet/sanoneet

Vierailija
26.10.2014 |

Lähiaikoina tai lapsena. Itselle tulee mieleen nyt ainakin se, kun olin lähdössä ykkösluokalle, olin piirtämässä pöydän ääressä. Kolme vuotta vanhempi siskoni tuli väkisin katsomaan piirustusta ja sanoi "sä saat varmaan nollan kuviksesta". Se tuntui todella pahalta ja muistan sen vieläkin, monen vuoden jälkeen. Sisko ei ole muuttunut lainkaan, vaan on julma ja lapsellinen. Mitä sydäntäriipaisevaa sisko- tai velikullat ovat teille kommentoineet?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isosisko: "sinä tapat äidin ja isän". (syy: olin teini, yläasteella. kokeilin alkoholia, olin myös masentunut ja pukeuduin väärin eli synkästi ja mustiin.)

otin aika raskaasti tuon. syyllistyin, herkkänä teininä helposti. sisko oli jo aikuinen. vähän myöhemmin yritinkin itsemurhaa. kukaan ei kysynyt koskaan, miksi olin niin masentunut, miksi ajauduin tyhmiin juttuihin, kuten vaikka kylillä dokaamiseen - joskus. kukaan perheestäni ei halunnut auttaa, ei koskaan kysynyt mitään, lohduttanut. meillä oli tämä politiikka, että pikkusisko nitistettiin.

Veljeni sitten sanoi paljon pahempiakin, mutta jääköön. 

Sisarusten rakkautta en koskaan kokenut siten kuin lapsen tulisi saada kokea. Nuorimpana lapsena palvoin isompia sisaruksia, mutta heillä oli vähän eri ääni kellossa. mm. sisaruskateutta.

en koskaan hankkinut itse kuin yhden lapsen. hänen ei tarvitse kuulla ja kärsiä sisarusvihaa.

Vierailija
42/47 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollessani teini reilusti aikuisikään ehtinyt isosisko kehoitti hyppäämään koskeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisko haukkui huoraksi jouluaattona. Yhden pojan kanssa seurustelleena vuosia..
Nautti kun sai sanoa kamalia asioita. Hermostuin, faija antoi mulle "äpärälle" 5 minuuttia aikaa painua talosta tai sitten jahtaa nyrkin kera. Äiti hääti jouluna pois ja pilasin kuulema kaikkien joulun.
Eksän pahoinpitelyn jälkeen samainen sisko "Lol. Joo, oletkin niin hieno ihminen, että miehet vaan pieksee sua"
Hemmoteltu, itsekeskeinen sisko tuo ja kammottava perhe joka pitää itseään tavallisena ja hyvänä. Ihmettelevät kun ei paskaakaan kiinnosta olla tekemisissä noiden luonnehäiriöisten kanssa. Vuosia pahan puhumista selän takana, haukkumista ja arvostelua. No, thank you.

Vierailija
44/47 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
45/47 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
46/47 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isosisko pani minun poikaystävää ku olin 16 poikkis 17 ja sisko 23. Sisko ei vieläkään tiedä että tiedän asiasta (tästä aikaa yli kymmenen vuotta) valittaa vaan miksi pidän häneen etäisyyttä mutten pysty unohtamaan.

Vierailija
47/47 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiristi mua lähes koko teini-ikäni.

Olin juuri "heräämässä" seksuaalisesti ja olin kirjotittanut päiväkirjaan yhden lauseen: "I love sex". Sisko luki päiväkirjaani ja bongasi tämän lauseen, jolla sitten mua koko varhaisteini-ikäni. Kiristi siis että "kerron kaikille koulussa jos et tee asiaa X"-tyylisesti.

Nyt tuntuu naurettavan pieneltä, mutta sillon se oli iso juttu. Meillä on vuosi ikäeroa niin ihan yhtä teinejä oltiin kumpikin, mutta isosiskon roolissa kuitenkin hänellä oli tietynlainen auktoriteetti muhun nähden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi