Mitä mies hakee tällaisella ilmoituksella netissä? "haen naista, joka osaa laittaa ruokaa, siivota ja tehdä esim. pieniä ompelutöitä ja kutoa"
Minä osaan kaikkea noita paitsi kutoa (kunnolla), mutta haetaanko tässä nyt naisystävää vai piikaa?
Kommentit (32)
Söpöä, mut ei mulle. Mitä te pilkkaatte. Jokaisen vaimon pitää osata kutoa ja ommella!
Aika hyvä. Sänkytoimet tosin puuttui listasta. Oli varmaan sanomattakin selvää.
mies53v
Hä? Naisethan hakevat käänteisellä ilmoituksella joka paikassa miestä.
"Pysyyähän sulla vasara kädessä, osaat vaihtaa auton jarrupalat, tehdä pientä remppaa ja muita rengin töitä."
Naisen tehtävä on pitää mies tyytyväisenä.
Tosimiehelle ei mikään ulinainen kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallista ihmistä hakenee.
Osaa varmaan itsekin tehdä kädentöitä..
Ehkä asuu paikassa, missä ei ole palvelijoita, eikä ole ajatellut itse alkaa palvelijaksi vaan haluaa jakaa tekemisen ja arjen.
Ei halua jotain ripsiä kähertävää prinsessaa leikkivää pissistä, joka liikkuu peukalokeskelläkåmmmentä -asenteella liikkellä olevaa pissistä, joka kauhistuu, JOS jotain pitäisi tehdä.Että normaalia parisuhteeseen pystyvää henkilö etsii. Näin päättelen.
No tuota ihan normaali ihminen tietenkin kokkaa ja siivoaa jonkin verran lähes joka päivä. Eri asia sitten minkätasoisia tai mitä ruokia pitäisi kokata ja kuinka siistiä pitäisi olla. Tuo ompeleminen on kyllä mielestäni sellainen ainakin länsimaissa, että sitä ilman kyllä pärjää varsin hyvin. Jos nyt jonkun napin joskus täytyy ommella, niin sillä olen pärjännyt. Yleensä vaate poistetaan käytöstä kulumisen takia tai koon sopimattomuuden takia, ei jonkun pienen prakauksen takia, jota ei osaisi ommella.
Vastaisin että osaan, mutten juurikaan viitsi.
Onko kyseisellä miehellä työhaalareiden vetskari vaihdontarpeessa?
Vierailija kirjoitti:
"Pysyyähän sulla vasara kädessä, osaat vaihtaa auton jarrupalat, tehdä pientä remppaa ja muita rengin töitä."
Meil on vähän ongelma kun mies ei oikein noita hommia handlaa mut osaa siivota hyvin. Minkäköhän "miesten" homman mä ottaisin?
Vierailija kirjoitti:
Naisen tehtävä on pitää mies tyytyväisenä.
Mitä ideaa parisuhteessa muuten on jos molemmat eivät ole ja tunne itseään tyytyväiseksi? Onko mies silti tyytyväinen jos nuo ominaisuudet täyttyy? Esim. osaan laittaa ruokaa, mutta laitan sitä ehkä kerran tai pari viikossa. Osaan kutoa, mutta siitä on aikaa useampi vuosi kun olen sitä viimeksi tehnyt, ompelutöitäkin on tullut joskus tehtyä ja ihmettelisin kyllä jos jokainen ei osaa siivota.
Vaihda öljyt kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meil on vähän ongelma kun mies ei oikein noita hommia handlaa mut osaa siivota hyvin. Minkäköhän "miesten" homman mä ottaisin?
Otat aktiivisen seksuaalisuuden, niin kilttikset on tyytyväisiä.
mies53v
Sinäkö olet taas kaikki naiset? Katkera luuska ainakin. -eri