Mitä mies hakee tällaisella ilmoituksella netissä? "haen naista, joka osaa laittaa ruokaa, siivota ja tehdä esim. pieniä ompelutöitä ja kutoa"
Minä osaan kaikkea noita paitsi kutoa (kunnolla), mutta haetaanko tässä nyt naisystävää vai piikaa?
Kommentit (32)
Oliko siinä palkasta ja työajasta mitään mainintaa?
En jäisi katselemaan mitä hän hakee.
Ns. perinteistä naista.
Osaan noista kaikkia, mutta en tosiaankaan vastaisi tuollaiseen ilmoitukseen.
Kannattaa kysyä siltä mieheltä, miksi hän noita odttaa nettikumppanilta. Ehkä suosittelisin häntä kokeilemaan jotakin muuta tapaa hakea kumppania jos noi on kumppanin tärkeimmät ominaisuudet.
Ihan tavallista ihmistä hakenee.
Osaa varmaan itsekin tehdä kädentöitä..
Ehkä asuu paikassa, missä ei ole palvelijoita, eikä ole ajatellut itse alkaa palvelijaksi vaan haluaa jakaa tekemisen ja arjen.
Ei halua jotain ripsiä kähertävää prinsessaa leikkivää pissistä, joka liikkuu peukalokeskelläkåmmmentä -asenteella liikkellä olevaa pissistä, joka kauhistuu, JOS jotain pitäisi tehdä.
Että normaalia parisuhteeseen pystyvää henkilö etsii. Näin päättelen.
Juuri sitä mitä selkokielellä ilmoitukseen on laitettu. Jos et vastaa ilmoituksessa olevia määreitä, ilmoitus ei ole sinua varten, etsi joku toinen tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Ns. perinteistä naista.
Osaan noista kaikkia, mutta en tosiaankaan vastaisi tuollaiseen ilmoitukseen.
Niin. Arvomaailma se on se mikä vaikuttaa.
Eikö tuossa kuvauksessa tule aika selkeästi ilmi mitä se hakee?
Taas trollimamman mielikuvituksen tuotoksia tämäkin aloitus
Vierailija kirjoitti:
Nöyrää palvelijaa
Mä haen sellaista miestä, koka osaa tehdä ja haluaa tehdä asioita. En hae jotain palvottavaa mielensä pahoittajaa.
Tasavertaista. Semmoista toi ilmoituksen tyyppi hakee. Kai voi vastata eikä
Olettaa jotain typerää.
Vierailija kirjoitti:
Osaan noista kaikkia, mutta todennäkäisesti en ole muutoin sitä, mitä kysyjä etsii - olen esimerkiksi kohta 60, umpilaiska ja kakaramainen, sekä kiinnostunut kaikenlaisista muista paljon epämääräisemmistä asioista.
Ei tuo ilmoitus eroa mitenkään siitä kun naiset hakevat remonttitaitoista miestä kumppaniksi.
Laitapa linkki tähän ilmoitukseen, Trolliina
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallista ihmistä hakenee.
Osaa varmaan itsekin tehdä kädentöitä..
Ehkä asuu paikassa, missä ei ole palvelijoita, eikä ole ajatellut itse alkaa palvelijaksi vaan haluaa jakaa tekemisen ja arjen.
Siis muut, ei-tavalliset ihmiset, tarvitsevat palvelijoita, jos eivät osaa itse kutoa?
Minä osaan ostaan villapaitani kaupasta, en tarvitse siihen palvelijaa tai puolisoa.
886 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaan noista kaikkia, mutta todennäkäisesti en ole muutoin sitä, mitä kysyjä etsii - olen esimerkiksi kohta 60, umpilaiska ja kakaramainen, sekä kiinnostunut kaikenlaisista muista paljon epämääräisemmistä asioista.
Jos olisi niin että etsisin seuraa netistä, voisin hyvinkin vastata tuohon ilmoitukseen. Vaatimukset täyttyy, mutta kiinnostaisi kyllä tietää vastaisinko muuten odotuksia.
Hän hakee äitiä.