Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treenattu mies ja ylipainoinen nainen, itsetunto-ongelma apua!

Vierailija
26.10.2014 |

Olen alkanut tapailla miestä, joka on kaikin puolin tosi ihana ja meillä on samankaltaiset arvot ym. Ainoa mikä mua haittaa tässä tilanteessa on se, että tunnen olevani ihan vääränlainen ja huonompi kuin mies. Hän on nimittäin tosi treenattu, on selvästi erottuvat vatsalihakset ja käsivarret jne. Treenaa todella paljon ja kovaa ja on ammatiltaankin personal trainer. Ja syö superterveellisesti/tarkkaa ruokavaliota. Minä olen ylipainoinen, ihan reilusti. Voisin hyvin pudottaa ainakin 30 kg. Ja olen koko ajan laihduttamassa ja muuttamassa elintapoja terveellisemmäksi - kilpirauhasen vajaatoiminta ei ole vielä hallinnassa ja kilot ei meinaa lähteä. Minua hävettää kroppani miehen silmissä vaikka hän ei ole sanonut mitään negatiivista, päinvastoin kehuu kauniiksi ja seksikkääksi ja makuuhuoneessakin riittää säpinää. Hän myös on sanonut, että itsevarmuus on seksikästä ja tunnen oloni feikiksi, kun en todellakaan ole itsevarma ulkonäöstäni näiden liikakilojen kanssa. Mitä tässä voisi tehdä? Olen alkanut miehen ohjeilla treenata muutaman kerran viikossa, mutta en kehtaa treenata hänen nähdensä ettei hän huomaisi kuinka surkeassa kunnossakin olen kaiken lisäksi.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 16:12"][quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 16:07"]Jos se jättääkin sut jos laihdut? Tykkää läskistä?
[/quote]Kukaan mieleltään terve mies ei tekisi näin.
[/quote]En tarkoita etteikö lihavista voisi tykätä. Mutta jos mies jättää naisen sen takia, että nainen laihtuu, niin minusta se ei ole tervettä. En myöskään tarkoita mitään liiallista laihtumista, vaan tervettä sellaista. Jos nainen liikkuu ja syö terveellisesti, toisinsanoen pitää huolta itsestään, ja mies ilmoittaisi että jättää tämän takia? Ei se olisi normaalin ihmisen käytöstä.

Vierailija
22/27 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 16:05"]

Minulla oli joskus sama tilanne. Tuo voisi olla melkein kuin minun kirjoittama. Siitä olisi voinut tulla jotain suurempaakin mutta tavallaan vetäydyin pois koska olin niin epävarma itsestäni.. Edelleen tosin olisi sama juttu.

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaapi olla että mies on sinussa kiinnostunut enempi muista ominaisuuksista kuin elopainosta. Tämä sanottuna, kuntoilu kannattaa aina ja sitä kannattaa harjoittaa ensisijaisesti itsensä vuoksi.

mies itsekin

Vierailija
24/27 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse elin hetken sinkkuaikaa eron jälkeen, oli minulla hyvin monenlaisia "kosijoita" vaikka olen aivan reilusti (yli 20kg) ylipainoinen. Oli mm. juuri erittäin lihaksikkaita ja treenaavia miehiä, jotka nimenomaan tykkäsivät pyöreästä (mun kohdalla hyvin isorintaisesta) naisesta, ja pitivät mua aidosti kauniina ja haluttavana. Toki olen kaikin puolin muuten nätti ja hyvin naisellinen, ja myös itsetunto on ylipainosta riippumatta ihan kohdillaan.

Että on se ihan mahdollista että lihaksikas mies viehättyy (myös) pyöreämmistä naisista. Ihminen on kuitenkin kokonaisuus, ja paino aika muuttuva ja muutettavissa oleva tekijä. Ehkä mies on juuri tämän PT:nä oivaltanut. Mutta sinuna puhuisin asiasta miehen kanssa ihan suoraan. Et voi menettää siinä mitään, mutta siinä voit jos itseksesi spekuloit asiaa ja teet ehkä vääriä johtopäätöksiä.

Vierailija
25/27 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 15:47"]Olen alkanut tapailla miestä, joka on kaikin puolin tosi ihana ja meillä on samankaltaiset arvot ym. Ainoa mikä mua haittaa tässä tilanteessa on se, että tunnen olevani ihan vääränlainen ja huonompi kuin mies. Hän on nimittäin tosi treenattu, on selvästi erottuvat vatsalihakset ja käsivarret jne. Treenaa todella paljon ja kovaa ja on ammatiltaankin personal trainer. Ja syö superterveellisesti/tarkkaa ruokavaliota. Minä olen ylipainoinen, ihan reilusti. Voisin hyvin pudottaa ainakin 30 kg. Ja olen koko ajan laihduttamassa ja muuttamassa elintapoja terveellisemmäksi - kilpirauhasen vajaatoiminta ei ole vielä hallinnassa ja kilot ei meinaa lähteä. Minua hävettää kroppani miehen silmissä vaikka hän ei ole sanonut mitään negatiivista, päinvastoin kehuu kauniiksi ja seksikkääksi ja makuuhuoneessakin riittää säpinää. Hän myös on sanonut, että itsevarmuus on seksikästä ja tunnen oloni feikiksi, kun en todellakaan ole itsevarma ulkonäöstäni näiden liikakilojen kanssa. Mitä tässä voisi tehdä? Olen alkanut miehen ohjeilla treenata muutaman kerran viikossa, mutta en kehtaa treenata hänen nähdensä ettei hän huomaisi kuinka surkeassa kunnossakin olen kaiken lisäksi.
[/quote] Siis ei voi olla totta, minä olisin voinut kirjoittaa tämän jutun!!!!! Että terve vaan kopio :D

Vierailija
26/27 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta siltä, että olisitte toistenne tasoisia ihmisiä. Mutta jostain syystä epäsuhtaiset parit ovat kovin yleisiä Suomessa, siis juuri niin päin että mies on naistaan huomattavasti ylempitasoinen ainakin kropaltaan.

Monien mielestä kuulostaa varmasti pinnalliselta, mutta mielestäni kestävän parisuhteen kulmakiviä on, että pari on keskenään suunnilleen samalla tasolla fyysisen viehättävyyden kannalta. Silloin vältytään monilta ongelmilta itsetunnon, luottamuksen, houkutusten jne suhteen.

Vierailija
27/27 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on just tuollaisia fiiliksiä. Tosin en harrasta mitään vakavia suhteita. Seksi- tai ystävyyssuhteita vaan. Useinkin oon ajatellut, että mitenköhän toi viitsii edes panna mua. Mutta jos seksi on loistavaa, jotain tapahtuu myös pakosti korvien välissä. Tunnen nykyään itseni upeaksi ja se kai on tärkeintä.