Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treenattu mies ja ylipainoinen nainen, itsetunto-ongelma apua!

Vierailija
26.10.2014 |

Olen alkanut tapailla miestä, joka on kaikin puolin tosi ihana ja meillä on samankaltaiset arvot ym. Ainoa mikä mua haittaa tässä tilanteessa on se, että tunnen olevani ihan vääränlainen ja huonompi kuin mies. Hän on nimittäin tosi treenattu, on selvästi erottuvat vatsalihakset ja käsivarret jne. Treenaa todella paljon ja kovaa ja on ammatiltaankin personal trainer. Ja syö superterveellisesti/tarkkaa ruokavaliota. Minä olen ylipainoinen, ihan reilusti. Voisin hyvin pudottaa ainakin 30 kg. Ja olen koko ajan laihduttamassa ja muuttamassa elintapoja terveellisemmäksi - kilpirauhasen vajaatoiminta ei ole vielä hallinnassa ja kilot ei meinaa lähteä. Minua hävettää kroppani miehen silmissä vaikka hän ei ole sanonut mitään negatiivista, päinvastoin kehuu kauniiksi ja seksikkääksi ja makuuhuoneessakin riittää säpinää. Hän myös on sanonut, että itsevarmuus on seksikästä ja tunnen oloni feikiksi, kun en todellakaan ole itsevarma ulkonäöstäni näiden liikakilojen kanssa. Mitä tässä voisi tehdä? Olen alkanut miehen ohjeilla treenata muutaman kerran viikossa, mutta en kehtaa treenata hänen nähdensä ettei hän huomaisi kuinka surkeassa kunnossakin olen kaiken lisäksi.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kenelläkään ole neuvoja tai kokemuksia vastaavasta??

ap

Vierailija
2/27 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksy tai ole hyväksymättä. Vaikutat todella naiivilta ja erittäin epävarmalta ihmiseltä. Sinuna keskittyisin pikemminkin henkiseen kasvuun ja tasapainon & onnellisuuden löytämiseen elämässäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoosta päivää..

Vierailija
4/27 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli joskus sama tilanne. Tuo voisi olla melkein kuin minun kirjoittama. Siitä olisi voinut tulla jotain suurempaakin mutta tavallaan vetäydyin pois koska olin niin epävarma itsestäni.. Edelleen tosin olisi sama juttu.

Vierailija
5/27 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä nyt ihmeessä hyödyksi sitä PT-miestäsi :D Anna sen ohjeistaa sua ja auttaa treenin ja terveellisen syömisen kans. Siitä voi tulla yhteinen kiinnostuksenkohde! Jos joskus teette lapsia niin mikäs sen parempaa kuin terveet ja jaksavat vanhemmat :)

Vierailija
6/27 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se jättääkin sut jos laihdut? Tykkää läskistä?

Vierailija
7/27 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 16:07"]

Jos se jättääkin sut jos laihdut? Tykkää läskistä?

[/quote]

En usko sitä. Hän joskus sanoi jotain sellaista että "monenlaiset naisvartalot voivat olla kauniita", joten luulen että hän on ihan ok sen kanssa etten ole laiha mutta varmasti ilahtuisi hiukan timmimmästä paketista.

Sanotaanko vielä, että en olisi yhtä epävarma, jos olisin miehen kanssa jolla ei ole täydellistä kroppaa. Eksäni oli ihan tavallinen, ei ylipainoinen eikä laiha, mutta ei treenattukaan. En tuntenut alemmuutta hänen kanssaan. Tosin meillä oli pitkä suhde ja olin alkuaikoina hoikempi.

ap

Vierailija
8/27 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kans samaa. Kaverini muija hirvee norsu ja kaveri treenattu. Hävetä saa sitä akkaa ku jossai ollaan...

Vierailija
9/27 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kyseinen mies valitsi SINUT, joten viehätät häntä. Kenekään muun mielipiteellä ei ole mitään merkitystä. Ei varsinkaan karmivan av-palstan.

Unohda turha murheesi.

Elä niin terveellisesti kuin voit, lenkkeile ja ennen kaikkea nauti suhteestasi. :)

Vierailija
10/27 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 16:07"]Jos se jättääkin sut jos laihdut? Tykkää läskistä?
[/quote]Kukaan mieleltään terve mies ei tekisi näin.

Vierailija
11/27 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski hä hä häääää

Vierailija
12/27 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen omalla kohdallani ihmetellyt vähän samanlaista. Mulla on viitisentoista kiloa ylipainoa, ja vaikken nyt rumakaan ole, niin tuskin kovin monen miehen mielestä mikään häikäisevä kaunotarkaan. Mun edelliset miesystävät on olleet mun mielestä todellakin komeita, mutta eivät mitään yleisesti superhyvännäköisinä pidettyjä, eikä heidän ympärillään ole jatkuvasti pörrännyt mua hirveästi kauniimpia naisia tarjolla. Näinollen mun on ollut ihan helppo uskoa, että ovat pitäneet mua kauniinakin ja olleet ihan tyytyväisiä muhun, eikä ole tuntunut siltä, että miks ihmeessä toi mun kanssa on, kun se vois saada kenet tahansa muunkin.

No, nykyinen miesystävä (tapailu aika alussa) on juuri tuollainen lihaksikas ja komea, herättää myös selkeästi naisten huomiota ja halukkaita naisia olisi tarjolla paljon, sellaisia treenattuja fitnessnaisia jne, eli mun kanssa ihan eri sarjassa painivia. Ja tää mies väittää, että olen kauneimpia naisia joita hän on nähnyt, ja mun kroppa on aivan upea. En tiedä, mitä tästä pitäisi ajatella. On vaikea heittäytyä täysillä luottamaan, että oikeasti tarkoittaa tuota.

Vierailija
13/27 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liikkuva ja kohtalaisen lihaksikas mies ja tykkään naisista jotka on "sopivassa lihassa", onko siinä jotain väärää?

Vierailija
14/27 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä huono itsetunto tai jotain traumoja hylätyksi tulemisesta. Valinnut nyt sellaisen naisen, jonka kanssa ei tarvi pelätä naisen lähtöä tai pettämistä kun ketään ei kiinnosta se nainen. Omistushalu ja mustasukkaisuus todennäköisesti myös osasyinä. Ruma pullukka odottaa kiltisti kotona, kun taas fitnessmuija olisi tyrkyttämässä itseään muille salilla ja muut kuolaisi sitä.

Vierailija
15/27 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 16:30"]

Olen liikkuva ja kohtalaisen lihaksikas mies ja tykkään naisista jotka on "sopivassa lihassa", onko siinä jotain väärää?

[/quote]

Ei siinä ole mitään väärää. On vaan jotenkin vaikea uskoa, että sellainen on mahdollista, ainakaan omalla kohdalla. Ehkä jos mies sanoisi suoraan, että tykkää (myös?) pyöreämmistä, niin voisin jotenkin rentoutua. Nyt ajattelen jotenkin niin, että hän vain toivoo minun muuttuvan ja laihtuvan ja pakottaa itsensä olemaan kanssani... valehtelee sanoessaan, että olen kaunis. Tiedän, mulla on vähän huono itsetunto tän asian suhteen, mutta jatkuvasti annetaan ymmärtää, ettei komeat treenatut miehet voi ainakaan seurustella läskien naisten kanssa. :(

ap

Vierailija
16/27 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 16:24"]

Mä olen omalla kohdallani ihmetellyt vähän samanlaista. Mulla on viitisentoista kiloa ylipainoa, ja vaikken nyt rumakaan ole, niin tuskin kovin monen miehen mielestä mikään häikäisevä kaunotarkaan. Mun edelliset miesystävät on olleet mun mielestä todellakin komeita, mutta eivät mitään yleisesti superhyvännäköisinä pidettyjä, eikä heidän ympärillään ole jatkuvasti pörrännyt mua hirveästi kauniimpia naisia tarjolla. Näinollen mun on ollut ihan helppo uskoa, että ovat pitäneet mua kauniinakin ja olleet ihan tyytyväisiä muhun, eikä ole tuntunut siltä, että miks ihmeessä toi mun kanssa on, kun se vois saada kenet tahansa muunkin.

No, nykyinen miesystävä (tapailu aika alussa) on juuri tuollainen lihaksikas ja komea, herättää myös selkeästi naisten huomiota ja halukkaita naisia olisi tarjolla paljon, sellaisia treenattuja fitnessnaisia jne, eli mun kanssa ihan eri sarjassa painivia. Ja tää mies väittää, että olen kauneimpia naisia joita hän on nähnyt, ja mun kroppa on aivan upea. En tiedä, mitä tästä pitäisi ajatella. On vaikea heittäytyä täysillä luottamaan, että oikeasti tarkoittaa tuota.

[/quote]

Ymmärrän sua niin hyvin! On vaikea luottaa, että toinen olisi tosissaan ja tarkottaisi mitä sanoo.

ap

Vierailija
17/27 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan edellistä. Timmi äijä voi sitten huoleti panna sopivia muitakin vastaantulevia muijia eikä tar itse huolia omasta muijastaan. Joillekin on helpompi ottaa vaatimattomampi muikki niin ei tarvitse itse nähdä vaivaa suhteen eteen...

Vierailija
18/27 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen mies haluaa seurustella sinun kanssasi.

Sinun en enää keskustelisi aiheesta tällä imbesillipalstalla, koska kaikenlaisten naisten mollaaminen on täällä hyvin suosittua.

Puhu aiheesta miehesi kanssa. Älä täällä.

Vierailija
19/27 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faktahan on, että mitä rumempi ja läskimpi nainen sitä "helpompi" valinta hyvännäköiselle miehelle. Kaunis ja timmi nainen on itsevarma ja osaa vaatia itselleen sen parhaimman, joten siinä joku tavallinen personal trainer ammatti ja miehen lihakset ei paljoa paina, jos sitäkin parempi miesehdokas tulee vastaan :)

Vierailija
20/27 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 16:36"]

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 16:30"]

[/quote]

Ei siinä ole mitään väärää. On vaan jotenkin vaikea uskoa, että sellainen on mahdollista, ainakaan omalla kohdalla. Ehkä jos mies sanoisi suoraan, että tykkää (myös?) pyöreämmistä, niin voisin jotenkin rentoutua. Nyt ajattelen jotenkin niin, että hän vain toivoo minun muuttuvan ja laihtuvan ja pakottaa itsensä olemaan kanssani... valehtelee sanoessaan, että olen kaunis. Tiedän, mulla on vähän huono itsetunto tän asian suhteen, mutta jatkuvasti annetaan ymmärtää, ettei komeat treenatut miehet voi ainakaan seurustella läskien naisten kanssa. :(

ap

[/quote]

Ymmärrän ajatuksesi. Useinhan sitä ajattelee että läskit ei vaan seurustele, etenkin me pyöreämmät ollaan itse sitä mieltä ja rankaistaan sillä itseämme. Mutta se on vaan harhaa. Oikeasti ihmiset seurustelee ihmisten kanssa, ei pelkän ulkonäön. Muuten niin ihana luonne ja olemus menee muutaman liikakilon yli. Ja totta sekin on että toiset vaan tykkää pyöreämmistä!

Miehet on luonnostaan lihaksikkaampia ja vahvempia ja korostavat miehuuttaan olemalla sitä vähän enemmän. Naiset on luonnostaan pehmeämpiä, lisäpehmeus korostaa naisellisuutta enemmän kuin lihaksikkuus ja voimakkuus. Joten jos miehesi on ns. vähän enemmän mies, niin ole sinä reilusti vähän enemmän nainen ja ota rohkeasti rakkaus vastaan :)