Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Panettaa enemmän kuin koskaan

Vierailija
14.09.2021 |

En ymmärrä minkä seksuaalisen hulluuden partaalla oikein olen. Ajattelen seksiä enemmän kuin koskaan. Eilen sitten aloin tyydyttää itseäni ekaa kertaa 15 vuoteen. Olen siis saanut parisuhteessa ennen tyydytyksen seksiä harrastamalla, mutta nyt parisuhteessa kriisi meneillään ja seksi ei tule kumppanin kanssa kysymykseenkään. Jo ennen tätä kriisiä mies oli ihmeissään kasvaneista seksihaluistani ja jouduin selitellä. Kuitenkaan itsekään en ymmärrä mistä tämä johtuu. Olen myös jotenkin estottomampi ja sängyssä otan mielelläni ohjat. Orgasmi tulee tyyliin minuutissa jos annan tulla. Mietin, että voisiko olla jotain tekemistä sen kriisin kanssa, että haen mielihyvää nimenomaan seksistä? Että keho on seksinnälkäinen, koska se tietää saavansa siitä suurta mielihyvää? Syön myös mielelläni suklaata jos olen allapäin. Masennustakin taustalla, mikä on sinänsä outoa kun ennen masennus vei haluja pois.

N32

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla maniaa, eli jopa bipolaarisuutta...

Vierailija
2/4 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaa olla maniaa, eli jopa bipolaarisuutta...

Niinpä tietty! En osannut edes itse ajatella moista.

-Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella estotonta, kun ei ole itseään hyväillyt 15 vuoteen... :D 

Vierailija
4/4 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko lopettanut hormonaalisen ehkäisyn :D jos olisin tiennyt nuorempana, että se vie halut en olisi käyttänyt pillereitä kokonaista 20-vuotta. Lisäksi sain rintasyövän. No onneksi selvisin siitä ja uusi halullinen elämä alkoi viiskymppisenä ;) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi