Oletko koskaan lähtenyt toisen miehen/naisen matkaan
Ja jättänyt sen hetkisen suhteesi? Kuinka kävi? Kaduttiko jälkeenpäin
Kommentit (8)
En ole yhtäkään kumppania jättänyt niin, että uusi olisi jotenkin katsottuna. Ihan muista syistä erottu. Eikä ole mitään kaduttavaa.
Palattiin yhteen 10 kuukauden jälkeen.
Olen. Päädyin parisuhteeseen joka toivon mukaan kestää loppuelämän.
No baarissa kerran jätin seuralaisen ja menin toisen kylkeen kiehnaamaan. En kyllä päätynyt tuon kanssa yhteen eikä ollut tarkoituskaan. Halusin vaan päästä eroon sen hetkisestä seuralaisesta, jonka kanssa oli vähän sellanen ystävä/pano suhde. Oli kyllä aika paskamaisesti tehty ja ei tuo sitä ottanut hyvällä.
Olen kyllä. Se oli ihan oma tapauksenasa, mutta en kadu missään nimessä sitäkään. Jos jotain pitäisi katua niin ylipäätään, että tunnen ainuttakaan miestä. Kyllä elämä on niin paljon helpompaa ilman niitä.
Ihmisten alinta kastia nämä jotka vehtaa suhteessa jonkun muun kanssa ja nämä, jotka lähtevät siihen mukaan, vaikka tietävät.
Nuorempana näin tein. Kaduttaa syvästi. Toisella ikuiset traumat asiasta jotka aika ajoin muistuttelee olemassa olostaan. Jatkoimme siis yhdessä syrjähypystä huolimatta 2kk erillään olon jälkeen. Nyt syrjähypystä aikaa yli 10v, mutta silti se onnistui rikkomaan suhteestamme niin paljon.
Kadutti. Onneksi nainen otti takaisin. Nyt ollaan oltu jo 8 vuotta yhdessä yhteenpalaamisen jälkeen. En ikinä vaihda tätä mihinkään ellei hän vaihda minua pois.