Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te nimettömiä lappusia toisten postiluukusta tunkevat

Vierailija
26.10.2014 |

Jos on suoranainen PAKKO saada purkaa sydäntään mieltänne vaivaavasta asiasta naapurille, ja pokka ei riitä allekirjoittamaan sitä valituslappusta, niin voisitteko edes varmistaa, että se lappusen saaja on todellakin valituksenne oikea kohde? Vai laitatteko te ne samat laput varmuuden vuoksi kaikkien naapureidenne postiluukuista?

Nimim. Kolmannen nimettömän valituslappusen postiluukustaan reilun vuoden sisällä saanut

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa te tuollaisista lapuista välitätte. Tuohan on sama kun sanoisi rapussa toiselle päivää.

Vierailija
22/28 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole vielä keksinyt mitä tehdä että saisi jonkun lopettamaan sen uskonnollisten lappusten laittamisen laatikkooni. Joku on ottanut nuo lappuset niin vakavana loukkauksena, että nyt työntää ne minun laatikkooni syyttäen minua niistä. Haukkuu vaan väärää puuta.

Ei ole rappukäytävää mihin heippalappuja laitella, pienessä kylässä asun ja varmaan turhaa jakaa koko kylän postilaatikoihin tiedotetta että en kuulu uskonlahkoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 16:17"]

Mä en ole vielä keksinyt mitä tehdä että saisi jonkun lopettamaan sen uskonnollisten lappusten laittamisen laatikkooni. Joku on ottanut nuo lappuset niin vakavana loukkauksena, että nyt työntää ne minun laatikkooni syyttäen minua niistä. Haukkuu vaan väärää puuta.

Ei ole rappukäytävää mihin heippalappuja laitella, pienessä kylässä asun ja varmaan turhaa jakaa koko kylän postilaatikoihin tiedotetta että en kuulu uskonlahkoihin.

[/quote]

Kiinnitä oman laatikkosi päälle lappu missä kerrot että et kuulu uskonlahkoon ja kiitos älkää tunkeko uskonnollisia lappuja tähän postilaatikkoon. Helpompaa kuin alkaa jaella lappuja koko kylän laatikoihin.

Vierailija
24/28 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun postiluukustani on tungettu kissan kuivaruokaa sillä tekosyyllä että kissat ovat kuulemma nälissään. Ainahan kissat naukuvat kun joku on oven takana.

Tekisi mieli laittaa oveen lappu ettei kissojani saa ruokkia marketin ruoalla koska leikatuilla kissoillani on virtsakiviä ja he tarvivat eläinlääkäriltä ostettavaa erikoisruokaa sekä suunnitelmallisen ruokavalion. Tähtimisset tekevät kissani sairaaksi. Onko niiden luukustakaataja valmis maksamaan eläinlääkärilaskut jotka tulevat niiden syöttämisestä?

Rakastan kissojani ja olen todella tarkka heidän ruokansa ja raikkaan vetensä sekä hiekkalaatikoidensa suhteen. Muuten olen keski-ikäistyvä vanhapiika emmekä melua kissojen kanssa.

Vierailija
25/28 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, ihanaa asua omakotitalossa! Suosittelen lämpimästi! 

Nimim. Itsekin lappuiluun aikoinaan sortunut, ex-kerrostalokyylä 

Vierailija
26/28 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippalaput kunniaan! Hyvä kerrostaloasukas lähettää säännöllisesti naapureille heippalappuja. Aina löytyy syy heippalapun lähettämiseen!

Vierailija
27/28 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 17:03"]

[/quote]

Kiinnitä oman laatikkosi päälle lappu missä kerrot että et kuulu uskonlahkoon ja kiitos älkää tunkeko uskonnollisia lappuja tähän postilaatikkoon. Helpompaa kuin alkaa jaella lappuja koko kylän laatikoihin.

[/quote]Joo varmaan täytyy joku iso kyltti askarrella että näkevät ja ymmärtävät oman noloutensa.

Vierailija
28/28 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 17:03"]

[/quote]

[/quote]Joo varmaan täytyy joku iso kyltti askarrella että näkevät ja ymmärtävät oman noloutensa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme