Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karkkipäivän Sanni leikannut hiukset??

Vierailija
26.10.2014 |

http://karkkipaiva.indiedays.com/2014/10/26/gaalalook/

Vai onko tämä  peruukki? Lyhyet hiukset sopivat hurrrrrjan hyvin Sannille, toivottavasti olisi leikannut sen hiuspehkon lyhyeksi. Vaikutti aika vaivanloiselta ylläpitää ja tuo leikkaus sopii kasvojen muodolle paljon paremmin. 

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On peruukki, käytän itsekin peruukkeja, koska mulla on alopecia.

Täytyy sanoa, että on kyl olemassa 1000 kertaa aidommankin näköisiä peruukkeja. Itse käytän aina lacepohjaisia peruukkeja, jotka liimataan hiusrajasta, niitä ei helposti edes tunnista peruukeiksi. Mut ymmärrän kyllä, että henkilö jolla on omat hiukset ja vaan kokeilee peruukkia niin ei valitse tuhansien eurojen lacepohjaista.

Mun mielestä Sannille sopisi lyhyemmät hiukset ihan sairaan paljon paremmin. Nykyisellään hällä on pitkät hiukset, mutta joissa miltei 20 cm kuivaa hönttöä latvasta. Tekisi paljon nuorekkaammaan ja raikkaamman näköiseksi edes sellainen long bob malli :)

Mutta en usko, että Sanni on leikkaamassa...

Vierailija
42/59 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kananpersetukat ne täällä haukkuu Sannin omia kauniita ja pitkiä hiuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 12:00"]

Kananpersetukat ne täällä haukkuu Sannin omia kauniita ja pitkiä hiuksia.

[/quote]

Mulla ei ole kananpersetukkaa vaan ole ihan kalju, mutta käytän peruukkeja. Mulla on siis sairaus nimeltään alopecia universalis.

Olen silti erittäin kiinnostunut hiuksista ja olenkin parturikampaaja. Jonkun mielestä varmasti ironista, että tyyppi jolla ei kasva ainuttakan karvaa päässä hoitaa ja leikkaa toisten pitkiä kutreja päivät pitkät :D

Mun mielestä Sannin hiuksien väri on oikein onnistunut ja mikään ei sinällään ole huonosti, ainoastaan ne latvat ovat aika huonossa kunnossa, kun niitä latvoja kuitenkin pitäisi aina joskus leikata...ja kun ei tasoittele moniin vuoksiin niin yhtäkkiä voi mennä 20 centtiäkin hiuksista ihan hampuski ja haarahiukseksi.

Sannilla on ilmiselvästi kaunis suomalainen laatu hiuksissa, omastakin takaa kaunis vaalean sävy, hiuksia on paljon, mutta paksuutta ei koska suomalainen vaalea hius on laadultaan lasimaisen ohutta ja herkkää. On tosi hyvä, että Sanni hoitaa hiuksiaan luonnonmukaisesti eikä suoristele tai kihartele päivittäin kuumilla raudoilla. Mutta aurinkokin niitä hiuksia kuluttaa ja kyllä niitä latvoja vaan on pakko leiakta aina joskus, ellei sitten halua hamppupehkoa.

Sannikin alkaa kuitenkin lähennellä 40 vuoden ikää ja se ei tarkoita sitä, että pitäisi hiukset leikata lyhyeksi, mutta hiukan lyhyempi (edes 10 cm lyhyempi) malli keventäisi ilmelttä hurjan paljon.

Vierailija
44/59 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas nätit, peruukki tai ei. Ei sillä että niissä pitkissäkään mitään vikaa olisi.

Vierailija
45/59 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määritellääbkö toi av-palstalla lyhyeksi?

Vierailija
46/59 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuo minusta pitkäkään ole. Polkaksi sanoisin kuitenkin ennemmin kuin lyhyeksi.

Vierailija
47/59 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 12:20"]

Määritellääbkö toi av-palstalla lyhyeksi?

[/quote]

Taidetaan määritellä missä tahansa lyhyeksi?

Vierailija
48/59 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni tuli toiseksi ID:n inspiroivin kauneusblogi -sarjassa.

Vierailija
49/59 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä näyttää jotenkin peruukilta. 

Vierailija
50/59 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän tää suoraan liity aiheeseen, mutta on hassua kun ihmiset haukkuu vaaleaa "ei minkään" väristä tukkaa. mun silmiin taas värjätyt on melkein aina melko idioottimaisen näköisiä... kerran huvitti kun kampaaja sanoi, että oma värini on "ihan hyvä", mutta keltaisuus tekee väristä rumemman. no mitä olikaan hänellä itsellään? omasta mielestäni todella ruma ja epäluonnollinen punaruskea. keltaisuudesta olin samaa mieltä omalla kohdallani, mutta mielestäni oma värini on juuri täydellinen, ei mikään "ihan ok". että ehkä te kritisoijat voisitte keskittyä ihan omiin hiuksiinne! :)

Vierailija
51/59 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruukilta se kyllä näyttää

Vierailija
52/59 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selvä peruukki, vaikkakin aika hyvä sellanen. Menis läpi, jos ei tietäis millaset hiukset sannilla oikeesti on.

eikä se ikinä leikkais hiuksiaan... On niin jumahtanut.

Vierailija
53/59 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kyllä sopii tuommonen lyhyt tukka sannille, vaikka tykkään kyllä siitä pitkästäkin. Tuo lyhyt on jotenkin aikuismaisemman näköinen

Vierailija
54/59 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi lyhyt sopis niin paljon paremmin, korostaa tosi kauniisti kasvoja.

Vierailija
55/59 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian tasapitkä potta, miksei sitä ole kerrostettu yhtään? Muuten lyhyempi sopii paremmin, mutta tuo malli vanhentaa.

Vierailija
56/59 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värikin on paljon sopivampi kuin se kulahtanut heinä.

Vierailija
57/59 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruukkihan se, joka myös vanhentaa todella paljon. Outo valinta stailaajilta... Sannilla on tosi kauniit omat pitkät hiukset, niistä olisi saanut vaikka minkälaisen kampauksen.

Vierailija
58/59 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan tietää kanssa!! Mariela Sarkima tulee mieleen?

Vierailija
59/59 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä näyttää. Tosin peruukki taitaa olla. Ei niissä pitkissäkään hiuksissa vikaa ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi