Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu, että kaikilla ikään katsomatta on Helly Hansen -takkeja. Eikö enää ole vallalla sellainen ajatusmalli, että

Vierailija
14.09.2021 |

ei haluta olla samanlaisia kuin muut? Itse olin lapsi 80-luvulla ja nuori 90-luvulla, ja minun aikanani oli noloa olla samanlainen kuin muut.

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne olekaan enää osa kansallispukua? Kulmahousujen kanssa siis.

Vierailija
22/64 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih noita aikoija! Minulla on kaapissani yhdet varmasti harvinaisimmista HHn koskaan valmistamista vaatteista, nimittäin HH tekonahkahousut! Ne ovat vedenpitävät, sekä sisältä että ulkoa :D

Mutta siis yleisesti HH:n vaatteet ovat todella laadukkaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

HH- vaatteet ovat laadukkaita ja silti hinnaltaan kohtuullisia.

Esim lasten mallistossa on aivan loistavia, kestäviä ulkoiluhousuja (täysin vedenpitävät) ja takit ovat toiminnallisia, hyvät heijastimet, huput ym. Ja hinnat edullisia laatuun nähden.

Ne halvimmatkin HH-vaatteet ovat laadukkaita (löytyy erilaisia ja erihintaisia mallistoja).

Vierailija
24/64 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ap pelkkä takki.

Vierailija
25/64 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat suosittuja, vaan eivät kuitenkaan muotia. Nuo ovat kaksi eri asiaa. Mitä väliä sillä on, miten muut pukeutuvat? Oletko joku uniikisti ja huipputyylikkäästi pukeutuvat kaunotar itse (jolla siis ehkä olisi varaa arvostella muita)?

Vierailija
26/64 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ap pelkkä takki.

Se ei ole mielestäni niin tyylikäs, että se pitäisi olla kaikilla. Erityisesti logon näkyminen häiritsee. ap

Vierailija
27/64 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pieksut sentään,mitä murheita mitä ihmisillä on takkeinna tai yleensä vaateita päällä.Ihmiset puketuu ylensä niin että on hyvä olla ja vaateta takit tuntuu hyvältä.Myös esim.Takeihin HH-liityy toimivuus tulessa satessa ymm.Ulkoilussa,pyöräilyssä.Joku maintsi 501 Levis farkut. Mahtavat viellä tänä päivänäkin päälläni.mummo ikäisellä,oli muotia tai ei?.Enimäkseen minulla kaikki ulkoilu vaateet on ostettu kesät talvet.Lidi poistohyllystä.Pikkikset, sukat paidatkin.Joten muotitietoisilta eläkeläismummoilta kuulen: Miksi sulla aina esim. tumma väriä?50% alesta kun ostaa poistona,ei voi väriä valita.Ostan jos vaate on toimiva minulle!Esim. jouukuu 2020 .Ostin räntäsateisin Lidin keltaset talvikumisaapat.Yksi arvostelia pihapiirssämme eläkellä.Minulle:Katsos minun saapaita,on kyllä kalimmat kuin sinun.Minähän en lidi osta mitään. Olisin ollut hiljaa, kesä saapaissa loska kelillä.Eroakin oli siinä minä pysyin saappaillani pystyssä tienpällä,kun hän liukasteli,katuili ymm.Lähinnä ei aina vaateita arvostele nuoret ,tai nuoret aikuisteet.Kyllä osavat eläkeläismummot ja olan takaakin.Jokainen ostaa vaateet kukaronsa mukaan ja toimivuuden .Mikä itselle ok,( ps.luki häiriö en näe txt virheet Anteeksi)

Vierailija
28/64 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 5v sitten oli trendikäs Suomessa, onneksi ei enää mutta kyllä jotkut edelleen niitä pitää. Ko takista tulee val ko roskainen kuva. 

Vierailija
29/64 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1989- ja 1990-luvuilla oli oikeasti täsmälleen sama paine kuin nykyäänkin olla erilainen täsmälleen samalla tavalla kuin kaikki muutkin. Tiedän, koska muistan enkä petä itseäni.

"Lokeroita" (tyylimielessä) ysärillä vaan tuntuu olevan vähän enemmän, mutta kyllä sitä jokainen aina johonkin tiettyyn "lokeroon" asettui. Nykyään nuoret tuntuvat olevan pääasiassa samaa massaa.

Silloin kun kaikilla oli farkut ja farkkutakki. Levis tietysti, jollei ollut köyhästä perheestä.

Siinäpä oli individualismia kerrakseen. Ettei aika ole kullannut muistoja?

Vierailija
30/64 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se hyvä vaihtoehto HH:lle sitten on? On kait noita kiinalaisia "vettähylkivä kalvo" takkeja mutta miten ne mahtaa kestää pesuja ja käyttöä.

Hupaisaa sinänsä huomata ettei kukaan enää taida käyttää noita vanhanmallisia kumipäällysteisiä sadetakkeja missään. Goretexiä tai muita kalvoja vaan joka paikassa. Onhan noi toki mukavammat eli ei niin hiostavat. 

Vierailija
31/64 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ostin sellaisen halpis kansitakin. Hiki oli selässä kymmenessä sekunnissa. Seuraava halpis saattoi olla Hansenin veljeksiltä tai sitten ei. Eipä niitä merkkejä kuitenkaan ihan loputtomiin kaupoissa ole, kun ei ole takkejalaan.

Vierailija
32/64 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä, polviin asti HH-syystakki paras ostos "paska ilmoihin".

Vierailija
33/64 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun ulkona puhaltaa jäätävä tuuli, HH-takki on paras. Mukavuus ennen kaikkea. Ei näillä syyskeleillä huvita leikkiä muotikuningatarta.

Tunnistan kyllä ap:n pointin tuosta kasarin massapukeutumisesta. Silloinhan porukasta erottuminen ei ollut yleisesti huudossa, ja vaihtoehtonuoren erotti jo matkojen päästä.

Vierailija
34/64 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä se hyvä vaihtoehto HH:lle sitten on? On kait noita kiinalaisia "vettähylkivä kalvo" takkeja mutta miten ne mahtaa kestää pesuja ja käyttöä.

Hupaisaa sinänsä huomata ettei kukaan enää taida käyttää noita vanhanmallisia kumipäällysteisiä sadetakkeja missään. Goretexiä tai muita kalvoja vaan joka paikassa. Onhan noi toki mukavammat eli ei niin hiostavat. 

Hupaisaa on, että vanhanaikaiset kumitakit on nyt muotia ja HH takit peruskäyttötakkeja.

Aloitus ei oikein ole kartalla.

Vierailija
35/64 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1989- ja 1990-luvuilla oli oikeasti täsmälleen sama paine kuin nykyäänkin olla erilainen täsmälleen samalla tavalla kuin kaikki muutkin. Tiedän, koska muistan enkä petä itseäni.

Ehkä minun ympyröissäni oli enemmän sellaista, että oli noloa kulkea muotivaatteissa. ap

Tai asuitko ehkä matalan tulotason alueella?

Vierailija
36/64 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisin ostaakin mutta se HH kissankokoisin kirjaimin potuttaa

Vierailija
37/64 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä minun ympyröissäni oli enemmän sellaista, että oli noloa kulkea muotivaatteissa. ap

Tai asuitko ehkä matalan tulotason alueella?

Juu en.

Vierailija
38/64 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos se vain on niitä harvoja kohtuuhintaisia mutta hyvännköisiä malleja joista löytyy kokoja?

Eihän se käyttäjien vika ole jos ei ole juuri muuta tarjolla. Itsekin usein kun katselen uutta syystakkia niin kyllä se vain HH usein ainoa kohtuuhintainen, hyväntuntuinen ja tarpeeksi laadukkaan oloinen josta löytyy kokoja.

Vierailija
39/64 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HH:lla on laadukkaita ulkoiluvaatteita, siksi niitä ostetaan. 

Made in vinkuintia, Made in paskastan.

Vierailija
40/64 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sinun kouluaikanasi ei ollut kaikilla Adidaksen nappiverkkareita, Leviksen farkkuja, poolopaita T-paidan alla, Adidaksen kolmiraita skeittikenkiä, Fleecetakkeja… jne. jne.

Helsingissä ainakin oli KAIKILLA. Feikit tai aidot, mutta oli. Missähän peräkylällä olet kasvanut, kun oli in olla erilainen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi