Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vegaani: mitä leivän päälle?

Vierailija
13.09.2021 |

Haluaisin syödä enemmän kasviksia. Mitä leivän päälle voisi eläinkunnan tuotteiden sijaan laittaa? Hummus on hyvää leivän päällä kasvisten kanssa, mutta mitä muuta voisi kokeilla? Pelkkä margariini kurkulla, tomaatilla ja paprikalla on vähän tylsä, kaipaan jotain täyttävämpää.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hummuksesta sen verran että tein aluksi säilykekikherneistä kunnes kokeilin keittää itse ja on kyllä niin iso ero että jatkossa keitän itse. Parhaillaankin on kikherneet kattilassa.

Vierailija
42/44 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://vegeviettelys.blogspot.com/2020/06/vegaaninen-majoneesi-surautus…

Vegaanista majoneesia voi tehdä itse ja saa myös valmiina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa muistaa että jos haluat keventää leivän kaloreita ei vegaaninen automaattisesti merkitse että tuotteen kalorit lähentelisi tuoreita kasviksia, kyllä niissäkin tahnoissa kaloreita on :)

Toki kaikki terveellisempi on kotiinpäin. Itse jatkan listaa marinoiduilla punasipuleilla ja punajuurihummuksella joka on todella herkullista.

Eihän ap puhu mistään kalorien vähentämisestä. Vaihtelua ja/tai lihatuotteiden vähentämistä kai haussa.

Vierailija
44/44 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä vinkkejä! Olen sekasyöjä, mutta lopen kyllästynyt laittamaan leivälle juustoviipaleita, voita ja leikkelettä. Amerikassa leipien täytteeksi laitetaan vaikka mitä kivaa, pitää kaivella niistäkin vinkkejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi