Miten pääsen yli häpeästä?
Olin toissa juhannuksena mässytellyt jäätelöä oikein urakalla, ja lähdin muutaman tunnin päästä juoksulenkille koiran kanssa. Olin jo lähellä kotiani, kun aivan puskista iski JÄRKYTTÄVÄ ripulipaskahätä. Tajusin heti, että tästä ei selvitä. Juoksin ja kävelin vuorotellen, paskaa itku kurkussa pidättäen. Puristin persposkia niin lujaa kun pystyin. Mutta lopulta tunsin, kun kaksi isoa kourallista velliä valahti housuun. Olin lenkillä rakennetulla alueella, joten lähellä ei ollut metsää johon olisin voinut käydä kippaamassa kakat. Vastaani tuli eräs puolituttu koiranulkoiluttaja, joka tapansa mukaan jäi lörpöttämään kaikenlaista tyhjänpäiväistä. En tiedä haistoiko hän vahinkoni, mutta kun hän jatkoi matkaansa ja lähdin kävelemään, katsoin taakseni. Hänen katseensa oli nauliintunut harmaisiin college housuihini. AAARGH. Parhaani mukaan katseita vältellen pääsin lopulta kotiin. Kylpyhuoneen vessan peilistä katsoessani housuissa oli känmenen kokoinen märkä ruskea läntti. Miksi? Miksi miksi miksi miksi miksi miksi. Asumme molemmat vieläkin samalla alueella, ja on lörpöttelyt jääneet vähemmälle. Olen 160% varma, että hän huomasi silloin paskaiset housuni. En ole vieläkään päässyt asiasta yli, ja kun säännöllisen epäsäännöllisesti törmään kyseiseen koirankusettajaan, tunne sanoinkuvaamatonta häpeää. Miten pääsen asiasta yli? Mitä itse ajattelisitte minun, tai hänen asemassa?
Kommentit (15)
Heh, tuskin hän sun ripuljpaskoja enää edes muistaa.
nenä pystyyn vaan :) ja kohti uusia nolouksia
Kyllä, aina tulee lauantaisin housuun pitkän tarinan keralla. Joka lauantai ja usein perjantaisinkin.
Mee terapiaan ja syö kakkaa. Kyllä auttaa!
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 22:43"]Kyllä, aina tulee lauantaisin housuun pitkän tarinan keralla. Joka lauantai ja usein perjantaisinkin.
[/quote]
En tiedä miten asian sinulle todistan, mutta tämä on aivan täysin kivuliasta totuutta.
Voit itse kokeilla syödä hmm. Muistaakseni Ingman creamy creme brulee jäätelöpurkin ja vetäistä tunnin lenkin. Viikonpäivällä ei väliä. Katsotaan naurattaako sitten.
AP
Häpeästä pääsee, kun antautuu positiiviselle hulluudelle. Hullut eivät välitä muiden ajatuksista. Hulluus vapauttaa. Hulluudella elämä muuttuu onnellisemmaksi.
Ei helvetti :D mun perse repee ku naurattaa. T.just synnyttäny
Antakaa jotain konkreettista. Otanko asian puheeksi koiranulkoiluttajan kanssa? Mitä sanon hänelle? Muistatko kun silloin kaksi vuotta sitten... Voitaisiinko jatkaa kuin mitään ei olisi ollutkaan?
Käskenkö häntä lukemaan tämän kirjoitukseni, jotta ymmärtäisi tuskani. Mitä tämä kirjoitus edes todistaa VITTU
Kurjaa, mutta oikeasti, nolompiakin juttuja on, älä jää tuota turhaan suremaan, jätä jo taaksesi koko juttu...
Ajattelisin, että näin on tapahtunut, tilannetta ei voi enää muuttaa. Jos silloin näytin siltä, että ei nolota, aion vastakin näyttää siltä. Piste ja sen voi jo unohtaa, en aio ruokkia itseäni enää yhtään millään nolo-tuntemuksilla, syö turhaan energiaa.
Hän varmasti luuli sinun istuneen vahingossa johonkin likaan.
Pääasia että tuli alhaalta ulos eikä ylhäältä ylös, kun oli jo tuossa olomuodossa. Hauska juttu! :)
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 22:40"]
Olen 160% varma, että hän huomasi silloin paskaiset housuni.
[/quote]
Höh, Tottakai olit liukastunut ja kaatunut suoraan koiranpaskaan, ei sen kummempaa. Mitä suotta häpeilet. Voisit jopa naureskella tälle vastaantulleelle joskus kuinka nolostunut olit silloin koiranp... housuistasi.
Mieti mitä kaikkea noloa voi sattua. Miksi sinun pitäisi olla täydellinen puhdashousu?
mä varmaan kertoisin sen jutun just noin sille ulkoiluttajalle, mitä täällä kirjoitit. Sanot että hitsi kun nolottaa...ja mietin ,että mitäköhän siinä ajattelet.
Tai sitte vaan annat olla.
olisn syönyt jätskiä ja lenkillä ja sitten kävi niin että housut likaantu.
ihmisille sattuu mitä vaan.
Joku sut on joskus nolannut, kun kerran tollasta häpeet.
se on ihan asenne juttu. Voit ruveta opettamaan itsellesi leppoisampaa asennetta, hyväksymään omat mokasi .
Mitä, jos sille saapuville olis käynyt noin... Kauhistelistko sinä sitä? Ja ajattelisitte, että kylä se on suuri häpeä. Naapuri lakkasi housuunsa.
eihän sellaiselle mahda mitään.
sitäpaitsi, jos on ripuli tulossa housuun, niinä voi sanoa, tää yöt mun pitää mennä...on niin hirvee olo, että kakat tulee housuun.
mahataudille ei vaan mahda mitään.
Tämmöstä tää elämä on. Epätäydellistä. Mikä olsi täydellistä? Valkoiset housut?
Hänen asemassaan olisin kun en tietäisikään, ja ymmärtäisin että vahinkoja sattuu.. :)