Mitä tehdä kun olen muita opiskelijoita niin paljon kypsempi?
Olen henkisesti vähintään 10 vuotta muita kypsempi. Miten pystyn sopeutumaan niin paljon epäkypsempien joukkoon?
Kommentit (10)
Hanki parempi asenne. Älä kuvittele olevasi kypsempi, todennäköisesti et ole. Et sopeudu, jos nostat itsesi muiden yläpuolelle.
No jos kerran alaspeukutuksia tulee niin eiköhän ole aika lopettaa provo tähän. Asian laita on katsokaas se että olen 10 vuotta muita vanhempi.
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 22:20"]
No jos kerran alaspeukutuksia tulee niin eiköhän ole aika lopettaa provo tähän. Asian laita on katsokaas se että olen 10 vuotta muita vanhempi.
[/quote]
'Älä lopeta. Sekö saa kuvittelemaan että olet kypsempi? Minä opiskelin 15 vuotta itseäni nuorempien kanssa aikoinaan. Kypsyyteni ilmeni siten, että ei ollut mitään ongelmia sopeutua nuorten joukkoon. Kypsyys ei tule iästä, vaan ihan muista asioista. Suurin osa nuorista on fiksuja, mutta jotkut itsensä ylentävät haluavat vain nähdä sen bilettäjäsukupolven. Tottakai nuorilla on nuorten juttuja, suurinta kypsyyttä, iästä riippumatta, on tulla toimeen niiden juttujen kanssa.
Yrittää hyötyä jotenkin niistä nuorista ja heidän kokemattomuudestaan
Jos olet riittävän kypsä niin pystyt kyllä sopeutumaan monenlaisten ihmisten joukkoon.
Pah
Minä olin n. 20 v muita kurssikavereitani vanhempi. Siinä mitään sopeutumisia tarvittu. Kun vaan opiskeli asiat, valmistui ja töihin.
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 22:26"]
Pah
Minä olin n. 20 v muita kurssikavereitani vanhempi. Siinä mitään sopeutumisia tarvittu. Kun vaan opiskeli asiat, valmistui ja töihin.
[/quote]
Eikö ollut mitään ryhmätöitä? Pitäähän töissäkin pärjätä kaikenikäisten kanssa, miksi se koulussa ei onnistu?
Pitäisin oman kuvitelmani mölyt mahassa, siinä on jo eka askel fantasioidun kypsyyden tainnuttamiseen;)
Keskity opiskeluun.