Meidän kisu pelästyi jotakin ja on nyt kaksi päivää ollut puussa
korkealla! Ei tule pois vaikka on tarjottu herkkuja, tuijottaa vaan ja pyörii ympyrää :( Mikä neuvoksi? Lapsetkin ovat huolissaan kun kisu ei tule alas..
Kommentit (19)
Joko kiipeätte itse tai kutsutte palokunnan. Toimikaa! Yöpakkasia, sehän paleltuu sinne.
Ei taida uskaltaa tulla itse alas, joten se on haettava sieltä pois.
Ihmeellisiä kysymyksiä monilla...
Heittele sille silakoita sinne puuhun! Raukka nälissään on kuitenkin!
Naapurin vaarallisesti katseleva koira on vietävä sisälle. Kyllä kisu sitten tulee alas.
Soittakaa palokunta. On nyt jo ihan maksimiajan paastonnut, kohta sisäelimet sanovat itsensä irti. On todennäköisesti liian heikossa kunnossa tullakseen alas,
Suihkauta puutarhaletkulla vettä sen päälle. Kyllä se sieltä alas tulee.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 13:02"]
TEHKÄÄ NYT PERKELE JOTAIN!!!
[/quote]
Tottakai teemme. Rukoilemme täällä ahkerasti. Kyllä sillä kissan puusta saa alas.
Odotan, että mies tulee töistä. Palokunta ehkä soitetaan.. Kisu vaan alkaa naukumaan kun sitä kutsuu.. ap
Jos lapsenne olisi jäänyt korkealle puuhun, kuinka pian olisitte soittaneet palokunnan? Sitähän minäkin. Nyt kipinkapin soittamaan eikä enää yhtään viivyttelyä!
Ihan sydän särkyy surkeasti naukuvan kisuparan vuoksi. :(
Ei tuollaisen takia mitään palokuntaa pidä mennä soittamaan. Kuinka moni on nähnyt ikinä kuolleen kissan puussa? Se on sinne itse kiivennyt niin saa itse tulla myös alas. Ja luulisi että tulee ennen kuin nälkään tai janoon kuolee.
Hahaa, ihan parasta huvia maalaiselle nämä!
En ole IKINÄ nähnyt puussa kuollutta kissaa joten lakatkaa nyt jumalauta hosumasta :D
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 13:31"]
Ei tuollaisen takia mitään palokuntaa pidä mennä soittamaan. Kuinka moni on nähnyt ikinä kuolleen kissan puussa? Se on sinne itse kiivennyt niin saa itse tulla myös alas. Ja luulisi että tulee ennen kuin nälkään tai janoon kuolee.
[/quote]
No sehän siinä, että se kissa voi tulla ihan hengissä sieltä alas, mutta on sillä välin kehittänyt virtsaummen ja munuaiset sanoo poks.
Kissa alas puusta!
Riippuu paikkakunnasta, tuleeko palokunta apuun. Eräälle miehelle oli sanottu että "On meillä parempaakin tekemistä!". Hän sitten itse hankki nosturin jotain kautta. Sillä pääsi niin ylös, että sai kissan puusta.
Ja tätäkään ei olisi tapahtunut, jos olisitte älynneet pitää kissan kytkettynä.
Onko kissa saatu alas ap?