Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työkaveri haisi koko päivän kuukautisvereltä

Vierailija
25.10.2014 |

Hyi! Olin tänään taas kassana tavaratalossa, ja työparinani oli ylipainoinen nainen. Jossain vaiheessa päivää haistoin kuukautisveren niin voimakkaasti että ajattelin että omat menkat olisivat alkaneet (minulla on kapseli, koskaan ei tiedä milloin seuraavan kerran iskee). Kävin vessassa toteamassa itseni syyttömäksi.
-
Oksetti koko loppupäivän, työpiste haisi vanhalta tamponilta kun työkaveri löyhytteli menkkapersettään ympäriinsä! Ja haju oli tosi voimakas ja nenäänpistävä. Voitteko te rättien käyttäjät ajatella muitakin ihmisiä, kun haisette oikeasti aivan raadolta kuukautistenne aikaan?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 21:26"]Kuukuppi.. loving it <3
[/quote]

Toosa löystyy, loving it <3

Vierailija
42/50 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 21:31"]Semmostahan se on.Ei mitenkään ihmeellistä.Varmaan itsekin joskus haisen.se on luonnollista.
[/quote]

Joo kuolleelle haiseminen se vasta ihanaa onkin! Voisi kuitenkin ajatella muita ja omaa hygieeeniaan käymällä suihkussa ja vaihtamalla siteen useasti. Luulenpa että lihavat on muutenkin normaalia laiskempia alapesun kanssa että siellä ihanasti alapäähiet, kuset, valkovuodot ja kakkabakteerit muhii. Ei ihmekään että menkatkin haisee kilometrin päähän

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö kuuluttaa " tuuraaja kassalle , kassa lähtee alapesulle!" Oikeesti, ...

Taidat inhota häntä muutenkin ja takerrut kaikkeen.

Vierailija
44/50 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko dödö härskinä?

Vierailija
45/50 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen vaan haistaa ikävä kyllä. Itselläni on todella tarkka nenä ja se on melkoinen rasite välillä. Ne, joiden mielestä tätä hajua ei ole mahdollista haistaa omaavat vaan hieman heikomman hajuaistin.

Vierailija
46/50 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma, kun joku haju ällöttää toista ja toista taas ei. Inhoatko omaakin hajuasi? Ja mietin miten sen työkaverin paino liittyi mitenkään itse asiaan. Vai oliko tarkoitus vaan mässääillä asialla "Hyiii kattokaa miten ällö haiseva läski yyhhhhhh!!!" Elämässä tulee yleensä paljon pahempiakin haluja vastaan. Ja kuukautisveren haju on mielestäni tosi luonnollinen haju. Joku vanhan virtsan hajua on paljon ällömpi. Tai vanha viina tai oksennus tai kakka.

Vierailija
47/50 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyykin seuraavien menkkojen aikana muistaa pyydellä työtovereilta anteeksi, kun vatsani pömpöttää, ja terveysside haisee. Valitettavasti on pakko käyttää sekä sidettä että tampoonia, koska vessassa en kerkiä ramppaamaan, ja kuukuppi ei mahdu. Anteeksi nyt teille AV-palstalaisille, oon varmaan täälläkin haissut monta kertaa. Anteeksi.

Vierailija
48/50 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tuon takia pesen menkkojen aikana alapääni jokaisen siteen vaihdon yhteydessä ja vaihdan sen menkkojen vaiheesta eli vuodon määrästä riippuen 8-4 kertaa vuorokaudessa.

Vierailija
49/50 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa joutessasi, miten persettä löyhytellään? Onko se jokin irrotettava ruumiinosa? Vai nostiko kolleega helmat korviin ja käytti viuhkaa löhyttelemiseen? Ja ylipainoisiahan ovat kaikki normaalipainoiset tälle palstalle kirjoittajien mielestä, joten se siitä ja loput postissa.

Vierailija
50/50 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin kerran haistoin työkaverin menkat kun se nousi istumasta ylös mun vierestä.