Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työkaveri haisi koko päivän kuukautisvereltä

Vierailija
25.10.2014 |

Hyi! Olin tänään taas kassana tavaratalossa, ja työparinani oli ylipainoinen nainen. Jossain vaiheessa päivää haistoin kuukautisveren niin voimakkaasti että ajattelin että omat menkat olisivat alkaneet (minulla on kapseli, koskaan ei tiedä milloin seuraavan kerran iskee). Kävin vessassa toteamassa itseni syyttömäksi.
-
Oksetti koko loppupäivän, työpiste haisi vanhalta tamponilta kun työkaveri löyhytteli menkkapersettään ympäriinsä! Ja haju oli tosi voimakas ja nenäänpistävä. Voitteko te rättien käyttäjät ajatella muitakin ihmisiä, kun haisette oikeasti aivan raadolta kuukautistenne aikaan?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmostahan se on.Ei mitenkään ihmeellistä.Varmaan itsekin joskus haisen.se on luonnollista.

Vierailija
22/50 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä keskusteluja lukiessa tulee aina mieleen, että huh niitä aikoja kun en ollut vielä löytänyt sitä yhtä vehjettä josta täällä ei saa puhua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mua nolottaa/ällöttää/ärsyttää, kun ostin allwaysin siteitä, joissa on joku kukkaistuoksu ettei se mätä veri vaan haisisi. Sen kukkaistuoksun haistaa paljon selvemmin ja itellekin meinaa päänsärky tulla siitä. Enää en osta niitä. Mä siis käytän parina päivänä sidettä sekä tamponia varmuuden vuoksi muuten pitäydyn tamponissa, koska se oikeasti on huomaamattomin sekä omalta kannalta että muiden kannalta.

Vierailija
24/50 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mä vaan olen ihmetellyt kun mä yleensä haistan naisista sperman jos ovat edellisen parin vuorokauden aikana harrastaneet seksiä ja yleensä vanhatkin työkamut haisee aika ajoin spermalle. Mutta ap ei vaan koskaan. Että onko niin, että ap:llä ei ole seksielämää ollenkaan vai onko ehkäisy kondomin varassa? Tosin kondomin käytönkin kyllä haistaisi jälkeenpäin (se kumin haju) vaikka toosaansa liottaisi vatissa useamman tunnin aktin jälkeen.

Vierailija
25/50 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vannon kuukupin nimeen. Ja eipä oo ainakaan oma alapää levinnyt mihinkään suuntaan. Kohta kymmenen vuotta yhteistä taivalta takana :) En voisi kuvitellakaan iskeväni jotain oksettavaa haisuliläpyskää haaroihini.

Vierailija
26/50 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 12:30"]Oisit nyt ap alkanut nuuskutella ilmaa työkaverisi ympärillä, ja ihmetellyt ääneen, mistä niin kauheat menkkaveren ja läskin hikiperseen aromit oikein löyhähtelivätkään.
[/quote]
Ajattelin ensin, että kyseessä oli kassalla asioinut vähäosaisempi vanha mieshenkilö, mutta haju vain pysyi ja pysyi hänen lähtemisensäkin jälkeen. Yhdessä vaiheessa kumarruin ottamaan kuittirullia alalaatikosta, työkaveri purjehti ohi ja kasvoille iski semmoinen hajuvalli.
-
Joku vastaaja sanoi pesevänsä itsensä aina siteen vaihdoin yhteydessä, oikeasti kiitos sinulle ja hygieenisille tavoillesi. Kiitos kun huomioit muita! Joku myös kysyikin että enkö inhoa omia hajujani, no todellakin inhoan. Siksi käytänkin tamponia tai kuukuppia ja enkä mielellään pistä ohuita pinkeitä housuja menkkojen aikaan. Enkä halua aiheuttaa hajuhaittoja kanssaihmisilleni, siksi pidänkin itseni ja vaatteeni puhtaina.

Vierailija
27/50 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot raskaana tai jotenkin muuten herkistynyt. Migreeni tms.?

Vierailija
28/50 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 21:59"]

Oot raskaana tai jotenkin muuten herkistynyt. Migreeni tms.?

[/quote]

Siinä ei todellkaan vaadita mitään herkistymistä. Jotkut hautovat sidettä ja vielä hikoilevat siihen päälle, kivat löyhkät lähiympäristöön.

Vierailija
29/50 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, niinku sen muka oikeasti haistaisi! :D Huvittaa nää jotka kertoo muka haistaneensa jonkun menkat tai mällit alapäässä.

Vierailija
30/50 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sussahan on vampyyrin vikaa;)

Vierailija
31/50 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistaa sen.

Vierailija
32/50 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota pois nenä toisen perseestä

Vierailija
33/50 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule. Se oli kosto. Mä oon jo monta viikkoa joutunut haistelemaan sun klamydiaas. Hoitaisit itsesi kuntoon.

Vierailija
34/50 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 10:39"]

Just tuon takia pesen menkkojen aikana alapääni jokaisen siteen vaihdon yhteydessä ja vaihdan sen menkkojen vaiheesta eli vuodon määrästä riippuen 8-4 kertaa vuorokaudessa.

[/quote]

Voi luoja. Mä joudun kyllä vaihtamaan sen siteen hilppasen useammin. Alkupäivinä se on tyyliin tunti ja vessaan ettei tule yli. Ja varmasti ehtii haista jo siinäkin ajassa. Eipä se mukavaa ole itsellenikään.

Työkavereilleni mitä nöyrimmät pahoitteluni siitä että olen olemassa.

Vierailija
35/50 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit nyt ap alkanut nuuskutella ilmaa työkaverisi ympärillä, ja ihmetellyt ääneen, mistä niin kauheat menkkaveren ja läskin hikiperseen aromit oikein löyhähtelivätkään.

Vierailija
36/50 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautiset haisevat kuvottaville. Niin omat kuin muidenkin.

Osa naisista haisee pistävästi hormoneille kuukautisten aikana. Onneksi kaikki eivät löyhkää samalla tavalla.

Toivon aina, että ihmiset peseytyvät huolellisesti vaihtaessaan siteen, koska hygienialla on todellakin merkitystä tässä asiassa.

Vierailija
37/50 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sen läskin pitäisi tehdä? ei kassat voi noin vaan rampata vessassa tunnin välein vaihtamassa sidettä tai tamponia.

Vierailija
38/50 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kerran kun olen haistanut veren työkaverissa, hänellä oli syöpä joka aiheutti verenvuotoa alapäässä.

Vierailija
39/50 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se lihavuus liittyy asiaan?

Vierailija
40/50 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 04:54"]

Miten se lihavuus liittyy asiaan?

[/quote]

Lihavat hikoilevat enemmän (duhh!).

Eli siihen veren päälle tulee vielä hikeä ja sitten se kaikki muhii yhdessä - hyi vit.