Mitä muiden diggaamaa ohjelmaa / artistia et voi sietää?
Kommentit (59)
Jannasta en tykkää, mutta en tunne/tiedä ketään kuka tykkäisi.
Salkkarit (en katsonut moneen vuoteen kunnes nikkinen palasi)
Tanssii tähtien kanssa
Big brother
Joka kanavalta raikuva suomirap on kyllä jotain aivan kamalaa :O
PMMP yök mitä huudantaa
Vappu Pimiä - tavis josta tehty tekemällä "tähti"
"Tähti" sanan käyttö jokaisen 15 minuuttia julkisuudessa olleen kohdalla, tyyliin "BB-tähti" (=henkilö, jolla ei ole peruskoulun vertaa yleistietoa eikä sivistystä, joka herättää ajatuksen: onko Suomessa todella näin tyhmiä ihmisiä)
Ex-missit ja perintöprinsessat, jotka on muun tekemisen puutteessa laitettu "juontajatähdiksi" lässyttämään Liv-kanavalle yms yms
Ja miksi tän hetkisten naislaulajien laulutyyli on lähes kaikilla sellaista tekotaiteellista ulvomista?!?
Erin, Jukka Poika, Kaija Koo ja Jenni Vartiainen. Karmivaa.
Jenni Vartiainen, kyllästyttää sen yksipuolinen hönkivä tyyli. Kaikki biisit on ihan samanlaisia. Vaihdan autossa kanavaa heti, jos tulee sen biisi.
Kaija Koo, siis hyi helvetti mulla nousee karvat pystyyn sen äänestä. Ohjelmista Putous.
Kaikki mitä tässä on mainittu ovat tyyppejä, jotka jakavat mielipiteitä. Eli ei voi oikeastaan sanoa kenenkään kohdalla että muut tykkää, minä en.
Elastinen. Mä en vaan tykkää vaikka kuinka yritän. No siis ehkä voin kuunella, mutts en kestä katsoa.
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 20:53"]Nightwish erityisesti T.T:n aikaan. Vain elämää. Cheek. Jenni Vartiainen. Kaija Koo.
[/quote]
Mä taas tykkään T.T:stä, mut Holopaista en voi sietää niinkuin ihmisenä. Antanut itsestään vuosien saatossa niin kusipäisen kuvan, että "jos et tee just niinkuin sanon se on potkut ja nolaan sur julkisesti". Kolme entistä jäsentä (ex-basisti Sami Vänskä, ja laulajat Turunen ja Olzon) jo käynyt medialle haukkumassa ja Tarjan nolasi täydellisesti.
Uutisvuoto. Lakkasi naurattamasta 10 vuotta sitten.
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 11:47"]
Kaikki muka-hauskat radio-ohjelmien juontajat.. 'hauskuus' saadaan siitä, että pilkataan muita ihmisiä, nauretaan heidän virheilleen ja mokilleen yms tai sitten kerrotaan kaksimielisiä lapsellisia juttuja, "hih hih kattokaa mullon dildo". Esim. Aamulypsy oli tällaista paskaa.
[/quote]
Aamulypsy täälläkin ja tv:n puolella Putous, TTK ja nyt skandaalissa rypevä Honey BooBoo. Mut varsinkin noissa radio-ohjelmissa harrastetaan ihan suoraa kiusaamista. No, onhan kiusaaminen monen suomalaisen suurinta huvia.
Von Hertzen Brothers. Aivan kamalan kuulosta musiikkia. Ja ärsyttää sen laulajan ääni.
PMMP.
Cheekiä en vihaa ja tykkään sen muutamista biiseistä mutta en tykkää sen imagosta ja tavasta esiintyä julkisuudessa.
Erin, Irina, Maija Vilkkumaa (aaargh), Kaija koo, anna Abreu, Antti tuisku, jne jne. Onhan noita ärsyttäviä vaikka ketä.
Mä tykkään Jannasta! Ja Sannista ja Jipusta. Niitä kun ei kukaan muu tunnu sietävän niin piti ihan mainita :)
Jenni Vartiaisen hönkäilyä ja ässän suhauttelua en voi sietää, enkä Laura Närheä. Se kun ei vaan yksinekertaisesti osaa laulaa. Suvi Teräsniska on myös ihan paskaa biisien sanoituksista lähtien. Ja Samuli Edelman. Voiko monotonisemmin ihminen enää laulaa?
Salatut elämät, Kauniit ja rohkeat ei kiinnosta. Artisteista Antti Tuisku.
No Arttu Wiskari. Täysin lahjaton, ei tajua sanataiteesta mitään, junttimainen ja yksinkertaisen oloinen. Ennen ei pahemmin häirinnyt, mutta nyt Leevi&Leavingsilta hävyttömästi plagioidun Sirpa-biisin ilmestymisen myötä tunnen suorastaan raivoa tätä junttien kuningasta kohtaan. Yrittää olla Uusi Gösta, mutta on kaukana siitä! Argh, kanava vaihtuu nanosekunnissa, jos Sirpa alkaa soida.
Cheek, häntä tosin ei voi artistiksi kutsua
Aivan yksiselitteisesti
Keekki