Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moumou valittaa ristiäislahjasta

Vierailija
25.10.2014 |

Moumoun poikavauva sai ristiäislahjaksi Benettonin nallepuvun ja hän teki koko postauksen neulepuvun huonosta materiaalista...mukava yllätys lahjan antajalle!

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moukka

Vierailija
62/80 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua ärsyttää se, että moukku haluaa lapselleen vain design-tavaraa ja kalliiden merkkien tuotteita. joka väliin sitten maininta merkistä, jotta saisi ilmaisia tuotteita mainosta vastaan jatkossakin. itseneulotun vaatteen moukku olisi varmaan kelpuuttanut vain rätiksi, kun ei ole tarpeeksu kallis. yököttävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 21:10"]

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 21:02"]

ei muuten ole. Moni firma tarjoaa palautusoikeutta, mutta ei se todellakaan ole lain vaatimus. Ainoastaan jos tuote on viallinen, voi vaatia sen vaihtoa tai rahojen palautusta.

[/quote]

Tiedän, mutta silloin kun se vaihto-oikeus on, niin kyllä se on ilman mitään perusteluja tai muilta selityksiä.

[/quote]

Jos vaate on käyttämätön eli laput vielä kiinni. Harva antaa lahjaa niin, että hintalappu on näkyvästi mukana.

Vierailija
64/80 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjahevosen suuhun ei katsota. piste. Ei ole pakko pitää, mutta on epäkohteliasta haukkua lahjaa julkisesti. Minusta kirjoitti hiukan kyyniseen sävyyn myös siitä autolahjasta. Ja valokuvat on haukkunut useaan otteeseen :( Moukka.

Vierailija
65/80 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ollut kovinkaan arvostelevaa mun mielestä.

Vierailija
66/80 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
67/80 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

g

Vierailija
68/80 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 21:00"]miks en löydä.. linkki?
[/quote]
Sähän voit suoraan vaan ilmoittaa tän ketjun asiattomaksi. Ei tarvii kolmatta viestiä kirjoittaa leikkien tyhmää.

Vierailija
69/80 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on betton body jossa reikä elikkä hajoaa helposti

Vierailija
70/80 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 18:48"]

Lahjahevosen suuhun ei katsota. piste. Ei ole pakko pitää, mutta on epäkohteliasta haukkua lahjaa julkisesti. Minusta kirjoitti hiukan kyyniseen sävyyn myös siitä autolahjasta. Ja valokuvat on haukkunut useaan otteeseen :( Moukka.

[/quote]

Huomasin saman autoa kohtaan. Oli hieman ynseä sävy. Toisinaan ihmettelen sitä että heillä muka ravaa kokoajan ihmisiä yms. niinkuin eräässä aiemmassa postauksessa sanoi (muistaakseni MOUMOU blogin puolella)... Varmaan viihtyy jatkossakin kun julkisesti lahjoja haukutaan. Hieno emäntä.

Vierailija
71/80 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
72/80 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en koskaan käytä akryylisiä vaatteita sillä ne saavat ainakin minun ihoni kutiamaan, saavutus johon yksikään muu vaatteissa käytettävä kuitu ei pysty. Mutta tosiaan lahjahevosen suuhuhan ei saisi katsoa, eli toivottavasti tästä on keskusteltu myös lahjan antajan kanssa...

Vierailija
73/80 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Y...

Vierailija
74/80 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tuo elodie detailsin lämpöpussi saatu vai ostettu?? Kun sitä silloin 'lapsen suulla' kaipaili..

Vierailija
75/80 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 17:34"]

No sen lahjan antajan vikako se on että materiaali on huono? Eikö lahjasta saa sanoa, että yllättyi huonosta laadusta?

[/quote]

No totta vitussa lahjan antaja loukkaantuu kun hänen lahjaansa sanotaan huonokis.

Vierailija
76/80 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 21:43"]

Mulle ei ole tullut näin lapsettomana mieleen, että ei kannata ostaa akryylivaatteita lapsille lahjaksi kun ne sulaa ihoon kiinni. Zori...

valitettavasti kaikki ihmiset ei ole niin materiaalitietoisia että huomaisivat tai tajuaisivat että ostamani lahjavaate oli nyt akryylia ja on lähinnä roskiskamaa hinnasta huolimatta.. kaikki eivät pidä sitä huonona matskuna.7

[/quote]

No ei ole tullu kyllä mullakaan mieleen (kolme lasta). Ei ole yleensä pidetty lapsia niin kuumassa että vaatteet sulaisi.

Vierailija
77/80 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
78/80 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lapset 5 ja 7, ja tunnustan, että en ole ikinä katsonut yhdestäkään lasten vaatteesta mistä materiaalista ne on tehty. Ei tulisi mieleenkään. Lapset ovat ihan terveitä, ei ole iho-ongelmia, eikä mitään. Ei kyllä olla Benettonilta mitään ostettu, vaan ihan Henkkamaukka, Kapp Ahl & Lindex-linjalla mennään. 

Vierailija
79/80 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän sen mies tykkäsi isänpäivälahjasta...? ;)

Vierailija
80/80 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia Moukku ravaa jatkuvasti vanhempiensa luona? Eikö se pärjää hetkeäkään kahdestaan kakaransa kanssa? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi