Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiseni käyttää piriä! Räjähdän

Vierailija
25.10.2014 |

Olen seurustellut oman ikäiseni (24v) naisen kanssa jo jonkin aikaa. Suhde oli alkuun melko pitkälti nuorten aikuisten kokeilua. Ei siis mitään tulevaisuuden suunnittelua tai vastaavaa. Tämä on siis ensimmäinen pidempi suhteeni

Koen että tunnen hänet jo melko hyvin, ja tunnen olevani rakastunut. Yleinen ajattelumme osuu lähes saumattomasti yhteen. Kuluneella viikolla kävi puhuessamme puolihuolimattomasti ilmi että hän on käyttänyt nuorena viikottain amfetamiinia. Olin melko järkyttynyt. Kun hän sitten lisäsi että on vielä seurustelusuhteemme ajan viihteellä ollessaan satunnaisesti "ottanut vauhtia", oli se minulle liikaa. Sanon nyt että en ota yleisesti kanta huumeiden käyttöön. Jokainen tehköön elämällään miten haluaa. On tietenkin eri asia haluanko seurustella huumeiden käyttäjän kanssa. Itse suhtaudun melko kriittisesti huumeisiin, ja pidän niiden käyttöä jotenkin "likaisena". Nainen yritti kovasti korjailla lipsautustaan kun huomasi reaktioni, tyyliin; emmänyt siis niin usein, se on ihan liioteltu se huumekeskustelu jne.

Kuten sanoin, muut tehköön mitä lystää, mutta itse haluan pitää lähipiirini huumeettomana.

Järkeviä ideoita ja kommentteja asiassa etenemisen suhteen.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se heti. Haluatko piripään kanssa lapsia?

Vierailija
2/42 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän kirjoittaja on selkeästi nainen. Mutta ok.

Ota naiseen etäisyyttä. Olet vielä nuori, kyllä löydät myös "huumeettomia" naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kanssa sitä mieltä, että tää ei ole heteromiehen kirjoitus. Kirjoituksen tarkoitusperä jää tästä syystä avoimeksi, kun ei siinä provoamistakaan oikein ole.

Vierailija
4/42 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätät sen tietysti heti, ei piripäiden kanssa olla tekemisissä.

Vierailija
5/42 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 15:35"]Mä oon kanssa sitä mieltä, että tää ei ole heteromiehen kirjoitus. Kirjoituksen tarkoitusperä jää tästä syystä avoimeksi, kun ei siinä provoamistakaan oikein ole.
[/quote]

Siis... eikö nainen saa täällä kysyä neuvoja suhteeseen toisen naisen kanssa vai mitä ihmettä?

Vierailija
6/42 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP

Vierailija
7/42 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän selittää jos tässä on lesboista kysymys. Heteronormatiivisessa yhteiskunnassa kun elämme, niin oletin kyseessä olevan heterosuhteen.

Vierailija
8/42 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen entinen käyttäjä. Mieheni ei halunnut, että käytän, mutta ei voinut estääkään. Minulle riitti, että hän välitti minusta ja lopetin käytön. Olin onnellinen ilmankin :) puhu naisesi kanssa avoimesti. Sano ettet pidä siitä, että hän tuhoaa elämäänsä ja toivot, että sinä voisit korvata hänelle sen mitä huumeet aiemmin. Mutta älä vaadi, älä painosta. Sitten hän tekee sen salaa. Kyllä hän siitä vuoksesi luopuu, jos olette onnellisia.

Vierailija
9/42 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin jotenkin antaa hänelle vielä mahdollisuuden.. Tai en tiedä..

Miten voisin varmistua hänen huumeettomuudestaan, jos onnistun asian hänen kanssaan sopimaan. Onko olemassa jotain huumetestejä joita voi ostaa kotiin.

Toisaalta en jaksaisi toimia minkäänlaisena "poliisina" ja vahtia toista. En tiedä miten saan häneen enää luottamuksen. En edes tiedä suostuisiko hän lopettamaan käyttöä... Silti rakastan häntä.

Ap

Vierailija
10/42 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse ja kiireesti pois tuosta suhteesta!!

Vierailija
11/42 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 15:50"]

Haluaisin jotenkin antaa hänelle vielä mahdollisuuden.. Tai en tiedä.. Miten voisin varmistua hänen huumeettomuudestaan, jos onnistun asian hänen kanssaan sopimaan. Onko olemassa jotain huumetestejä joita voi ostaa kotiin. Toisaalta en jaksaisi toimia minkäänlaisena "poliisina" ja vahtia toista. En tiedä miten saan häneen enää luottamuksen. En edes tiedä suostuisiko hän lopettamaan käyttöä... Silti rakastan häntä. Ap

[/quote]

No, siitä se usein alkaa.

Ei kannata sitten ihmetellä, kun se on ryöstänyt sut, pahoinpidellyt yms. ja vetänyt täysin mukaansa sen maailmaan.

Jokaisella valinnalla on seuraus.

Vierailija
12/42 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 15:39"]

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 15:35"]Mä oon kanssa sitä mieltä, että tää ei ole heteromiehen kirjoitus. Kirjoituksen tarkoitusperä jää tästä syystä avoimeksi, kun ei siinä provoamistakaan oikein ole. [/quote] Siis... eikö nainen saa täällä kysyä neuvoja suhteeseen toisen naisen kanssa vai mitä ihmettä?

[/quote]

Tottakai saa. Mutta olisi ollut hyvä mainita se aloituksessa, saisi selkeämmän kuvan tilanteesta. aloitustekstistäsi selvisi heti, että olet nainen, siksi monet jo epäili provoksi. Täällä kun on harrastuksena haukkua miehiä ja puhua heterosuhteista. Mutta tervetuloa, vähän vaihtelua.

Kysymykseesi vastaisin, että ei kannattaisi jäädä katsomaan tuota tilannetta. Jos käyttö on viikottaista, se on yleensä kaunisteltu totuus. sinä et saa häntä lopettamaan, hän lopettaa jos haluaa itse sitä. Kylmä totuus.

Vierailija
13/42 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirihuoran kanssa ei kannata perustaa perhettä.

Vierailija
14/42 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitan nyt vielä tarkentaa.

Hän ei ymmärrykseni mukaan koe huumeidenkäyttöä pahana asina, tai koe tekevänsä väärin. Ehkä silloin hänelle hyväksyttävältä tuntuvan asian kieltäminen ei tunnu hänestä perustellulta. Muuten voisin sanoa, että hänen moraaliset arvonsa ovat samansuuntaiset kuin minulla. Siksi koen aivan käsittämättömäksi näin ison käsityseron..

Ap

Vierailija
15/42 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile säkin pirii sen kaa. voit itekki diggaa siit ei se oo nii paha oikeesti

Vierailija
16/42 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muutakuin pirit päähän ja radalle.rentouttaa kivasti.no mä meen tykittämään.se on moro

Vierailija
17/42 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen piriä viikoittain käyttävä nainen. Käyttö ei vaikuta negatiivisesti muuhun elämääni, ja siitä tietää vain kaikkein lähimmät ihmiset joille olen asiasta halunnut uskoutua. Vaikutan ulospäin täysin normaalilta ja koen sellainen sisäisestikkin olevani, elämässäni on puitteet kunnossa ja kaikki on aika hyvin. Näkisinkin että käyttöni on pitkälti rinnastettavissa pari kertaa viikossa tapahtuvaan alkoholin nauttimiseen. Toki jos sellaistakaan et puolisollesi sallisi, ymmärrän. Mitä pahaa, mitä pelkäät?

Vierailija
18/42 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja 21 vielä lisää, en todellakaan koskaan ryöstäisi tai pahoinpitelisi ketään kuten joku ketjussa oli manaillut - miksi ihmeessä tekisin niin?! Itselläni ainakaan ei ole myöskään mitään erillistä "huumemailmaa" johon vetää viattomia ihmisiä sisään, amfetamiini on vain osa arkeani ja auttaa opiskelussa ja siivoamisessa, ihan samoissa jutuissa joiden vuoksi monet nauttivat kofeiinia.

Vierailija
19/42 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpais ihan hyvin, jos ei rännää ja joka päivä vedä. Virheet pitää antaa anteeksi. Kaveri seurusteli aikanaan vuoden verran gimman kanssa, joka piikitti subua kolme kertaa päivässä, eikä siitä kenellekkään mitään traumoja jäänyt. Tämä mimmi kävi töissäkin. Välillä tietysti kurjaa, kun reflat iskivät pahasti, mutta siihen kaveri veti rajan, ettei aineita hommannut tälle naiselle.

Vierailija
20/42 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 16:35"]Mulle kelpais ihan hyvin, jos ei rännää ja joka päivä vedä. Virheet pitää antaa anteeksi. Kaveri seurusteli aikanaan vuoden verran gimman kanssa, joka piikitti subua kolme kertaa päivässä, eikä siitä kenellekkään mitään traumoja jäänyt. Tämä mimmi kävi töissäkin. Välillä tietysti kurjaa, kun reflat iskivät pahasti, mutta siihen kaveri veti rajan, ettei aineita hommannut tälle naiselle.
[/quote]

Tosin tää tarina päättyi niin, että tää gimma palasi niihin vanhoihin piireihinsä.