Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellisesti: Jättäisitkö miehesi jos hän pettäisi?

Vierailija
25.10.2014 |

Entäs jos hän pahoinpitelisi sinua?

Jättäisitkö jo yhdestä kerrasta jos panisi toista naista tai löisi sinua?

Kerro vielä onko teillä yhteisiä lapsia.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta munassa jättäisin! En voisi katsoa miestä joka on pannut toista naista, ja lyöminenkin on sellainen asia jota ei niin vaan voi antaa anteeksi, ehkä sitten jos lyöminen ei olisi mitään kunnon lyömistä, vaan joku puolivahingossa tönäisy tai huitaisu jostain "hyvästä" syystä jonka jotenkin voisi selittää, ja mies pyytäisi anteeksi ym. Tuollaisissa tapauksissa se anteeksiantaminen harvoin kannattaa, koska kun on kerran menty jonkun rajan yli, se rajanylitys on joka kerran helpompaa, eli seuraavan kerran kun tilaisuus koittaa pannaan taas vierasta tai lyödään vaimoa, viimeksikin kun antoi anteeksi. Meillä on yhteisiä lapsia.

Vierailija
42/58 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämisestä en jättäisi, mutta lyömisestä jättäisin. On yhteisiä lapsia.

Toinen minkä vuoksi voisin jättää on alkoholismi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
44/58 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin molemmista, mutta itselleni pettäminen olisi pahempi paikka kuin kerran lievästi lyöminen. Olen myös jättänyt alkoholismin ja työnarkomanian vuoksi ja jättäisin edelleen.

Vierailija
45/58 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin molemmista, lapsia on 2. Täysin varma olen.

Vierailija
46/58 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän vuoksi ei ikinä kannata olla niin tyhmä, että tunnustaa jos on pettänyt. 

Vierailija
47/58 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 18:39"]Tämän vuoksi ei ikinä kannata olla niin tyhmä, että tunnustaa jos on pettänyt. 
[/quote]

Mun miehen kannattais kyllä tunnustaa. Olen luvannut että jos tunnustaa, saa pitää hyvät suhteet lapsiim ja asioista voidaan sopia aikuismaisesti ja omaisuus jakaa ymmärryksessä. Mutta jos jää kiinni vielä salailustakin, suutun todella ja jätän muiston komeisiin kasvoihin, vien suurimman osan omaisuudesta ja teen erosta todella ikävän. Eli kannattaa tunnustaa kuitenkin. Se, että suurin osa jättää kannattaisi pitää mieessä silloin kun on niitä housuja riisumassa. Turhaa sitä on jälkeenpäin katua, vahva mies omistaa tekonsa.

Vierailija
48/58 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertaluontoisesta pettämisestä tai mätkäisystä en jättäisi, jos mies katuisi ja pysyisi kuitenkin omana itsenään. (Kerran kun sain exän pettämisestä kiinni, tyyppi muuttui täydeksi kusipääksi, siis AIVAN eri ihmiseksi.)

Ei olisi myöskään taloudellisesti järkevää erota kun asuntojen hinnat ovat näin alhaalla, tappiota tulisi jos talo pitäisi myydä.

Painotan, että jos väkivaltaisuutta ilmenisi enemmän kuin kerran niin lähtisin samantien. Kerran voi ihminen erehtyä/hairahtua, mutta jo toinen kerta enteilee pahinta.

Meillä ei ole lapsia.

Vierailija
49/58 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmat koettu ja yhdessä ollaan. Kumpikaan ei ole kuitenkaan ollut mitään isoa ja vakavaa. Eli, jos mies pahoinpitelisi sairaalakuntoon tai pitäisi salasuhdetta niin luultavasti eroaisin heti, mutta yksi lyönti ja yksi kosketus toiseen niin ei saa mua pakkaan kamoja.

Vierailija
50/58 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on avoin suhde (tosin sovittu, että sitä saa hyödyntää vain harvakseltaan), joten pettämiskysymys on irrelevantti. Tai no, jos miehellä pitkä sivusuhde, niin ehkä jättäisin.

Ekasta tai tokasta lyönnistä antaisin anteeksi, sitten lähtisin ellei mies vakavissaan hakisi hoitoa.

Yksi lapsi.

Vierailija
51/58 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämisestä en luultavasti jättäisi, käyttäisin ehkä mahdollisuuden suhteen muuttamiseksi vapaaksi. Minulle se olisi periaatteessa nytkin ihan ok, mutta mies ei tunnu asiasta kiinnostuvan, joten tuollainen tilanne olisi sinänsä hassu jos ei halua muita naisia ihan luvan kanssa. Joka tapauksessa en usko että jättäisin, mutta toki suuttuisin jos olisi valehdellut minulle ja tilanteessa olisi paljon keskusteltavaa.

Lyömisestä jättäisin ensimmäisestä kerrasta. Kasvoin kodissa, jossa oli perheväkivaltaa, enkä halua enää siihen pelkoon takaisin. 

Ei ole lapsia.

Vierailija
52/58 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin saman tien enkä ole uutta miestä uskaltanut edes ajatella

Vierailija
53/58 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäisikin! Jos pettäisi, niin tämän tiedon kuultuani olisin vartin sisällä kirjoittamassa eropapereita. Mutta eipä taida pettää vaikka kuinka niin toivoisin.. Lyömistä tuskin tapahtuu, mutta se olisi ihan varma ero. Lapsia on kolme.

Vierailija
54/58 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisitte mieluummin, että jättäisitte,  JOS SAISITTE TIETÄÄ pettämisestä. Niin moni pettää ja puoliso ei tiedä. Pikkujouluaika tulossa taas....

Vierailija
55/58 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi peukutatte kun joku ei jättäisi pettämisen takia?

Vierailija
56/58 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin jättäisin pettämisen takia. Hakkaaminen voisin hyväksyä, koska olen itse siihen edellisissä suhteissa sortunut ja jotenkin kokisin sen olevan minulle oikein.

Vierailija
57/58 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikin pahoinpitely olisi liikaa! Pettämisestä en tiedä mutta mies on ollut ihastunut toiseen meidän yhdessäolon aikana joten täysin mahdollista. Liian hyvä mies jätettäväksi pelkän epäilyn takia. Niin kauan kun ei näy ollenkaan kotona en välitä

Vierailija
58/58 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämisestä jättäisin välittömästi ja löisin kaupan päällisiksi.
Lyömisestä en jättäisi, lyön takaisin. Jos löisi lasten nähden, jättäisin heti.
3 poikaa meillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä