Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vielä yksi kysymys uudelta käyttäjältä

Vierailija
02.11.2014 |

Olen se sama uusi käyttäjä. Jäi vielä mietityttämään se, että , kun luin käyttä ehdot niin siellä sanottiin, että peruspalvelut ovat ilmaisia kaikille,mutta on myös maksullisia juttuja. Minulle kerrottiin jo, että palata on ilmainen. Sehän siis pitää paikkaansa. Mutta mitkä jutut täällä on peruspalveluita ja mitkä erikoisjuttuja? Olisin kiitollinen jos voisitte vielä vasta kysymykseeni.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanomasta ei tiedä, on niin hirvee ja kiero firma, että lasku saattaa pamahtaa, vaikka olet vain ajatellut AVta.

Vierailija
2/12 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestiketjun aloitus maksaa oliko se nyt 17 senttiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minulle kerrottiin, että palsta on ilmainen , sehän siis pitää paikkaansa? Kirjotin vahingossa palata, kun piti kirjotta palsta

Vierailija
4/12 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo maksaa saat postissa laskun vaikka et ilmottaisikaan mitään tietoja täällä.

Vierailija
5/12 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin vain jos ne voi jäljittää jotenkii puhelimen kautta. Siis jos puhelimella täällä.

Vierailija
6/12 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä toi 17 senttii juttu oikee on?

Vierailija
7/12 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas huijataan ihmisiä. Ei maksa tämä palstailu mitään. Älkää uskoko noita väitteitä laskuista ja maksuista. Nämä on trolleja joille jäi jankkaus päälle, kun täällä keksittiin tällainen "kiva" provo, että mukamas maksaisi jotain.

Vierailija
8/12 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 17:06"]

Mikä toi 17 senttii juttu oikee on?

[/quote]

Siis sen verran maksaa yhden uuden ketjun avaus täällä. Eivätkö kaikki tätä muka tiedä?

Vierailija
9/12 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kirjoitellut palstalla niin nimimerkillä kuin ilman vuosien ajan. Koskaan en ole mitään joutunut maksamaan.

Sanoma OY:llä on maksullisia palveluita (kuten lehden lukeminen elektronisessa muodossa), mutta niitä käytettäessä tarvitaankin sitten pankkitunnuksia. Vahingossa täällä ei maksullisiin palveluihin päädy.

Vierailija
10/12 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, puhelimen jäljitys maksaa enemmän, ku se lasku itse eli ne eivät voittaisi siinä mitään. Kyllä valvojille ja muille maksetaan palkka muualta.

Vierailija
11/12 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole kyllä yhtään kiva palsta, kun täällä alkaa heti pelottelu jollain vanhalla trolilla jota en edes tiedä. Kiitos kuitenkin niille jotka vastailivat asiallisesti.

Vierailija
12/12 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko mitään jos vähän aikaa pyörisit sivulla, ja selvittäisit itse, etkä jatkuvasti kysele hölmöjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan