Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellisesti: Jättäisitkö miehesi jos hän pettäisi?

Vierailija
25.10.2014 |

Entäs jos hän pahoinpitelisi sinua?

Jättäisitkö jo yhdestä kerrasta jos panisi toista naista tai löisi sinua?

Kerro vielä onko teillä yhteisiä lapsia.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 16:36"]

Rehellisesti: Mitään noista ei voi tietää etukäteen. Toki voi fantasioida, jättäisin - en jättäisi jne.

[/quote]Ehkä sinä et voisi jättää lyöjää, mutta muille se olisi varma ero. Jos sinä haluat turpaasi ja et kerrasta usko, että se tulee toistumaan, niin se on sinun ongelmasi. Muilla on oma elämä ja terveys ehkä tärkeämpi kuin sinulla. Sitä paitsi fantasioin aivan muilla asioilla...

Vierailija
22/58 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin.Jätin exänikin,heti kun alko paljastumaan juttuja..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti kyllä, pettäminen olikin eromme syy. Väkivaltaa en hyväksy. Ei tarviis ku kerran lyödä. 3 lasta.

Vierailija
24/58 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin kaikkeni, jotta se syy, joka on johtanut pettämiseen tai lyömiseen, saataisiin yhdessä selville. Yritettäisiin yhdessä korjata tätä asiaa kuntoon ja käytäisiin ammattiauttajalla.

Rakastan miestäni niin paljon, että en haluaisi yksittäisen virheen vuoksi romuttaa sitä kaikkea kaunista, mitä olemme yhdessä aikaan saaneet.

Toki jos mieheni ei olisi halukas yrittämään yhdessä parempaa parisuhdetta, niin yksin sitä olisi vaikea korjata.

Eli en jättäisi, ainakaan heti.

Vierailija
25/58 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdestä virheestä avioero; huh huh! En enää ihmettele erotilastoja. ...

Vierailija
26/58 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti kyllä, kummastakin syystä. Ja on kolme lasta, mutta vastaus olisi sama, vaikka heitä ei olisikaan.

Vierailija
27/58 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämisestä, kyllä. Olisin sen verran musertunut että pelkäisin vain koko ajan että se tapahtuisi uudestaan ja silloin en voisi olla onnellinen. Jos löisi kerran ääritilanteessa (esim. jos minä pettäisin) vaatisin että menee hoitoon ja jos ei suostuisi, jättäisin.

Vierailija
28/58 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pettämisestä, väkivallasta tietysti.

Vierailija
29/58 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lapsia. Pettämisestä en jättäisi, minua ei ole tarkoitettu yh:ksi.

Kerta lyönnistäkään en lähtisi jos olen ollut vittumainen, mutta seuraavasta kyllä. Lapsiin jos koskisi lähtisin muksujen kanssa siltä istumalta.

Vierailija
30/58 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että jättäisin jos pettäisi kertaluontoisesti. En oikeasti kauheasti välittäisi. En osaa analysoida miksi tältä tuntuu. Lyöminen olisi mielestäni jo eri asia sitten.
Meillä on yksi yhteinen lapsi ja minun kaksi lastani jotka jo lähes täysi-ikäisiä.

Vierailija
31/58 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 16:55"]

Yhdestä virheestä avioero; huh huh! En enää ihmettele erotilastoja. ...

[/quote]

Niinpä. Jos meinaa olla naimisissa 60 vuotta, niin yhteiseen elämään ehtii tulla vaikka mitä. Jopa jommankumman hairahtuminen jossain välissä.

Mutta nykyäänhän ei ollakaan naimisissa, kuin 5 vuotta kerrallaan ja sitten vaihdetaan puolisoa ja taas uusi ja taas uusi ja......

Vierailija
32/58 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
33/58 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jättäisi pettämisen vuoksi, ellei siihen liittyisi tunteita toista kohtaan.

Jättäisin jos pahoinpitelisi kerrankin. Yksi ainut lyönti riittäisi. En nyt tarkoita vahinkoja vaan ihan tarkoituksellisesti tullutta iskua esineellä, nyrkillä, jaloilla ihan millä hyvänsä.

On yhteisiä lapsia.

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 15:26"]

Entäs jos hän pahoinpitelisi sinua?

Jättäisitkö jo yhdestä kerrasta jos panisi toista naista tai löisi sinua?

Kerro vielä onko teillä yhteisiä lapsia.

[/quote]

Vierailija
34/58 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin jättäisin. Luottamus on tärkeimmistä asioista suhteessa ja luottamus menisi heti ensimmäisestäkin kerrasta. Pettäminen loukkaisi todella paljon ja siskoni on menettänyt mielenterveyden naistenhakkaajan takia ja en todellakaan halua sitä samaa. Paitsi jos menisi johonkin vihanhallinta kurssille lyömisen jälkeen, voisin harkita asiaa,koska rakasta miestäni todella. Jos hän rakastaa minua niin menisi hoitamaan ongelmansa. 

Vierailija
35/58 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei lapsia, mutta vaikka olisikin niin ei asia muuttuisi. T.42

Vierailija
36/58 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jättäisi. Mies ei myöskään jättänyt, vaikka olen häntä kerran pettänyt ja kerran mätkäyttänyt poskelle.

Miten muut, haluaisitteko, että miehenne jättäisi teitä, jos kerran pettäisitte tai kerran mottaisitte

Vierailija
37/58 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämisestä jättäisin, koska kyllä mun mielestä kun sitoudutaan toiseen niin sillon ollaan vaan sen toisen kanssa ja jos haluaa mennä ja tehdä jotain jonkun toisen kanssa niin sillon ei sitten olla yhdessä enää. Jos mua löisi niin yhden kerran voisin antaa anteeksi. On lapsi.

Vierailija
38/58 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämiseen rehellisesti EOS. Haluaisin kyllä ajatella, että se olisi sitten siinä, mutta eipä tuosta osaa varmaksi sanoa.

Lyömiseen: En heti, jos se olisi lievää ja yksi kerta. Selvittäisin ensin mahdollisimman hyvin syyn miehen valtavaan muutokseen. Jos ei selviäisi ja ratkeaisi, jättäisin.

Vierailija
39/58 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jättäisi, jos pettäisi kerran. Jättäisin heti, jos löisi edes kerran. Odotamme ekaa yhteistä vauvaa, minulla on edellisestä liitosta kaksi lasta.

Vierailija
40/58 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 17:28"]

En jättäisi. Mies ei myöskään jättänyt, vaikka olen häntä kerran pettänyt ja kerran mätkäyttänyt poskelle.

Miten muut, haluaisitteko, että miehenne jättäisi teitä, jos kerran pettäisitte tai kerran mottaisitte

[/quote]

Kyllä saisi jättää, jos pettäisin tai löisin. Näin on sovittukin puolin ja toisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi