Rehellisesti: Jättäisitkö miehesi jos hän pettäisi?
Entäs jos hän pahoinpitelisi sinua?
Jättäisitkö jo yhdestä kerrasta jos panisi toista naista tai löisi sinua?
Kerro vielä onko teillä yhteisiä lapsia.
Kommentit (58)
Joo jättäisin heti. Yksi lapsi on.
Jättäisin kummassakin tapauksessa ihan siitä ensimmäisestä kerrasta. Luottamus menisi sen saman tien ja ei varmaan palaisi enää. En haluaisi viettää loppuelämääni miettien/odottaen/peläten, että koska se taas pettää tai lyö uudelleen.
Ei lapsia.
Pettämisen kestäisin,mutta lyömistä en.Ja pettämisestäkin vaan kertapanon.Ei lapsia.Edellisessä suhteessa ja lapsuuden kodissa hakattu tarpeeksi, joten tämän elämän saldo täynnä. Jos kerran lyö niin suhde on siinä sitten.
On pettänyt ja yhdessä ollaan. En varmaan ekasta lyönnistä lähtisi.
Jättäisin 100% varmasti. Pettäminen ja väkivalta on sellaista, mitä en koskaan siedä. joskus tyhmyyksissäni siedin.
Ei lapsia ( jos olisi lapsia, jättäisin silti).
Ei ole pettänyt, jos pettää niin jää siihen yhteen kertaan ja erotaan.
On käynyt käsiksi siitä en ole jättänyt. Ei ole yhteisiä lapsia
En pettämisen takia, lyönnin takia varmasti lähtisin.
2 yhteistä kouluikäistä lasta.
En heittäisi pihalle pettämisesta ja mies sen tietääkin. Nämä asiat on puhuttu selviksi jo 20 vuotta sitten.
Jos pahoinpitelisi, hommaisin lääkäriin, koska kyseessä olisi varmaan alkava alzheimer tai joku muu sairaus, mihin tarvitsisi hoitoa, koska olisi niin luonteensa vastaista käytöstä.
Ex-mieheni löi, ei pettänyt. Ei lapsia. En jättänyt.
Sama ex löi uudelleen. Ei pettänyt. Yksi lapsi. Jätin.
Nykyinen jos pettäisi tai löisi, lähtisi samantien - lapsia tai ei.
Olen hyvin ehdoton näissä asioissa. Jos mies pettäisi minua, jättäisin hänet samantien. Samoin koskee lyömistä. Meillä on yksi lapsi ja olemme olleet yhdessä pari vuotta.
Väkivallasta jättäisin ihan aina.
Pettämisestä jättäisin ainakin, jos rakastaisin miestä. En antaisi miehen kohdella minua niin, koska se olisi musertavaa ja olettaisin sen toistuvan. Haluan säästää omanarvontuntoni. Jos en rakastaisi, pettäminen ei liikuttaisi. Mutta siinä tapauksessakin ero olisi järkevintä, koska suhde olisi turha.
Ei lapsia, mutta se ei vaikuttaisi eropäätökseen näissä tapauksissa. Paitsi lisäämällä eron tarpeellisuutta, ainakin väkivaltatapauksessa.
Jos kerta kännipano niin en jättäisi..mies ei jättänyt minua kun hairahdin monta vuotta sitten joten on minunkin yritettävä päästä asiasta yli. Jos kyseessä olisi ihan tunnepitoinen suhde niin jättäisin.
Kerta lyönti myös riittäisi.
1 lapsi ja 2 tulossa.
Moni sanoo, että jättäisi miehen, jos se pettäisi. Mutta suurin osa ei edes tiedä, että mies on pettänyt.
Olen nuorena nainut ainakin kolmen naimisissaolevan miehen kanssa, joiden vaimot eivät tiedä, että heidän miehensä on pettänyt heitä minun kanssani. Ei tulisi kyllä itsellekään mieleen kertoa asiasta, mutta joskus on vain tullut asia mieleen, kun kyseiset naiset selittävät, että jättäisivät kertapettämisestä. No miehenne on pettänyt teitä ainakin kerran n. 25-30 vuotta sitten. Jokainen nainen oli minulle tuttu töiden kautta.
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 15:56"]
Moni sanoo, että jättäisi miehen, jos se pettäisi. Mutta suurin osa ei edes tiedä, että mies on pettänyt.
Olen nuorena nainut ainakin kolmen naimisissaolevan miehen kanssa, joiden vaimot eivät tiedä, että heidän miehensä on pettänyt heitä minun kanssani. Ei tulisi kyllä itsellekään mieleen kertoa asiasta, mutta joskus on vain tullut asia mieleen, kun kyseiset naiset selittävät, että jättäisivät kertapettämisestä. No miehenne on pettänyt teitä ainakin kerran n. 25-30 vuotta sitten. Jokainen nainen oli minulle tuttu töiden kautta.
[/quote]
Ja tilanteet oli siis sellaisia, että tulin nuorena naisvaltaiselle alalle, missä asuttiin työsuhdeasunnoissa, eli henkilökuntaa asui paljon samalla alueella. Se nyt vain oli hauskaa nuorena juhlia ja tuli sitten pantua muutaman työkaverin miehen kanssa satunnaisesti. Miehet olivat hieman vanhempia ja kai sitä piti ns. kokeilla kynsinään heihin, onnistuuko. Ja eipä se edes vaikeaa ollut, vaan miehet oli aika helppoja nakkeja. Mutta kukaan vaimoista ei tiedä näistä miestensä pettämisistä. Kavereiden kanssa joskus näistä juteltiin, mutta onneksi jutut eivät levinneet kauemmas.
Jättäisin ja veisin kostoksi miehen rakkaan harrikan. Meillä yksi lapsi.
Jättäisin ja olen jättänytkin. Lyömistä ei ole kumpikaan eksistä harrastanut, olisin kyllä lyönyt takaisin.
Mä en katsele pettämistä ja perseilyä enää yhdenkään miehen toimesta.
Pettämisestä jättäisin, lyömisestä en ole jättänyt. Ei lapsia ja yhdessä 7v.
Rehellisesti: Mitään noista ei voi tietää etukäteen. Toki voi fantasioida, jättäisin - en jättäisi jne.
Kaikki nuo on tapahtunut ja yhdessä ollaan.
En osaa elää ilman häntä. Ei lapsia