Vituttaa mies
Tässä alkuviikolla mies koko illan liehitteli minua ja vihjaili seksitä ja kuinka illalla nautiskellaan.
Mies viipyi yllättävän kauan vessassa ennen kun mentiin sänkyyn ja kun itsekin tulin perässä sänkyyn mies ei tehnyt enää elettäkään että tänään rakasteltais,sanoi vaan kuinka väsyttää ja kello oli vasta kymmenen. Yleensä hän valvoo joka päivä ainakin yhteen.
Aloin siinä itse sitten suutelulla vihjailemaan että haluan seksiä,mies ei liikuttanut huuliakaan ja kun tästä mainitsin hän antoi nopeesti yhden pusun. No minä tietenkin olin hieman hämilläni kun mies nopeesti pussaa ja kääntyy selälleen takaisin ja pitää sellaista teko haukottelua joku kymmenen kertaa putkeen.
Kiipesin miehen päälle ja aloin suutelemaan häntä johon mies tokaisee että mitä oikein teen. Siis WTF!?
Ei ole miehen tapaista käytöstä ja vielä kun puhunut koko illan tuosta "kun päästään sänkyyn niin kairaan sua".
Otin tässä kohtaa kovemmat konstit ja aloin itse suutelemaan kunnolla miestä ja käsi housuihin jolla YRITIN tyydyttää miestä mutta vehje ei kovinkaan paljon kovettunut ja oli siis aikas lörppä. Ikinä ei meidän suhteen aikana ole näin käynyt,ei koskaan että vehje olisi veltto kun kosketan ja runkkaan miestä. Tämän takia olen aivan varma että mies on runkannut vessassa. Kysyin hienomuotoisesti asiaa ja sanoin ettei se haittaa minua jos mies myöntää asian ja siksi mainitsin asian näin koska loukkaantuisin siitä jos mies ei halua minua,eikä pidä kiihottavana.
Yritin sitten vielä runkata miestä hellästi ja saatiin joten kuten se seisomaan ja sisään mutta lörpähti heti eikä hommasta tullut mitään. En ole koskaan oman mieheni kanssa enkä aiemmissa suhteissa kokenut vastaavaa ja tulin ihan puun takaa että miehellä lörpähtää kun panemme. Olen aivan varma että hän on runkannut. ja toinen syy miksi epäilen runkkausta on se että miehen vehje oli aika hellänä kun koskin siihen....
Muutenkin seksimme on huonoa ja samaa aina niin en ihan tälläistä odottanut.
Loukkaannuin tästä eikä tilanne ole entiselleen vieläkään. Ankea fiilis,enkä enää halua miestä jos käy samanlaisesti. Tuntuu tosi pahalta ja että vika olisi minussa eikä mies kiihotu minusta.
Olen mielestäni ok näköinen, en ole ylipainoinen. 50kg ja pidän itseni muutenkin kunnossa. Mies on ylipainoinen tosin mutta ei se ole seisokkia koskaan haitannut. Minulla on aina ollut vientiä ja kenenkään muun miehen kohdalla en siis vastaavaa ole kokenut.
Mitä mieltä olette? saanko olla loukkantunut tästä vai onko lapsellista?
Kommentit (11)
Oot niin ruma ja ärsyttävä ämmä joka nalkuttaa liikaa ni sitä ei kiinnosta panna täytäntöön puheitaan.
Voi kun olen kaikkea noita kokeillut mutta mies ei halua. Eikä seksistä ylipäätään saa puhua. Mies ei halua. MINÄ haluan. Eri huoneet ei käy,eikä uudet asennotkaan. Jos puhun näistä mies sanoo ettei puhu tuollaista ja lähtee tilanteesta pois. Ei hänellä masennustakaan ole. Harmittaa miksi suhteemme on tälläinen...
Ap
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 15:14"]
Oot niin ruma ja ärsyttävä ämmä joka nalkuttaa liikaa ni sitä ei kiinnosta panna täytäntöön puheitaan.
[/quote]
ok
Ap
Miksi olet yhden miehen kanssa jos on vientiä muutenkin?
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 15:16"][quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 15:14"]
[/quote]
ok
Ap
[/quote]
No okei, huono provo, sorry.. :) oot varmasti ihan nätti. -3
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 15:17"]
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 15:16"][quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 15:14"] Oot niin ruma ja ärsyttävä ämmä joka nalkuttaa liikaa ni sitä ei kiinnosta panna täytäntöön puheitaan. [/quote] ok Ap [/quote] No okei, huono provo, sorry.. :) oot varmasti ihan nätti. -3
[/quote]
eipä ole provo. En jaksa vastailla tuollaisiin vastauksiin,ne on jo niin kuultuja tällä palstalla.
Ap
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 15:17"]
Miksi olet yhden miehen kanssa jos on vientiä muutenkin?
[/quote]
Sitä minäkin mietin mutta en halua pettää ja rakastan tuota miestä mutta tälläisen asian takia ja se kun seksi ei muutenkaan toimi alkaa kiinnostus lopahtamaan.
Tiedän heti kaksi miestä jotka olisivat valmis uudestaan suhteeseen ja ne ovat kaksi exääni. Toisesta kuulin muutama päivä sitten ja haluaisi nähdä. Seksi oli exien kanssa täysin eri planeetalta kuin nykyisen kanssa.
Ap
Mulla on käynyt muutaman satunnaisen baarituttavuuden kanssa noin, ettei hommasta tulekaan mitään. Varmaankin alkoholin takia. Kovat on olleet puheet baarissa, mutta ei oo onnistunut kuitenkaan. Se on kyllä noloa kummallekin. Tietty eri asia parisuhteessa. Sanoisin, että ei kannata loukkaantua, koska mietä varmasti nolottaa. Seuraavalla kerralla paremmin.
Yritin olla loukkaantumatta mutta tuon otin itseeni. Kumpikaan ei puhu ja jos puhutaan tulee riitaa. Jos ensin lupaillaan seksiä mitä muutenkin on harvoin ja lyhyitä aikoja niin miksi täytyy käydä omat halut tyydyttämässä vessassa ja jättää toinen ilman.
Ap
Jospa se ylipaino nyt onkin sitten miestäsi alkanut vaivaamaan? Masennusta, nyt on taas pimeä ja kylmä vuodenaika, kaamosta? Stressiä?
Oletteko yrittäneet saada seksiin vaihtelua? Eri huoneissa? Eri asennoissa? Ylläriseksiä? Sovintoseksiä? Hempeilyä ilman seksiä.