Kananlihaiho eli keratosis pilaris paras hoito
Löysin tällaisen ohjeen suomi24 palstalta kuulostaa ihanalta.
hävinnyt kokonaan
aloitan päiväni kylvyllä 8:00-9:00 sitten menen infrapunasaunaani 9:00-9:15 sitten kuorin ihoani kuorinta voiteella ja pehmeällä harjalla 9:15-9:30 sitten käyn suikussa 9:30-9:45 sitten kuivaan itseni osittain ja levitän calmurilliä 9:45-10:00 sitten menen syömään aamiaista syön munaa, punaistalihaa (kypsennettynä) ja höyrytettyjä vihanneksia juomaksi juon vettä tai appelsiini mehua ravintolisiä otan kalsiumia, 4kpl kalaöljykapselia, d-ja c-vitamiiniä 10:00-11:00 sitten hoitelen bisnekset ja tapaan ystäviä 11:00-14:00 sitten syön samanlaista ruokaa kuin aamulla ja samat ravintolisät 14:00-15:00 sitten käyn kuntosalillani koska olen huomannut että läskeillä ihmisillä on enemmän kp:tä lisäksi käytän ems:vyötä ja värinä vyötä (parantavat pinta aineen vaihduntaa) kuntosalillani käyn myös hieronnassa, kuorinnassa, kylvyissä ja erilaisissa valohoidoissa lopuksi rasvaan itseni taas sillä calmurillla 15:00-18:00 sitten syön ruokaa höyrytettyä maissia ja lohta ravintolisinä kalaöljyä, b-vitamiiniä ja resveratrolia(uusi antioksidantti joka pönkittää ikääntymisen seurauksia. 18:00-19:00 sitten rentoudun viihdykkeiden parissa jokusen tunnin 19:00-21:00 sitten käyn vieläkerran suihkussa ja hoidan ihoani käytän myös sitä calmurilliä 21:00-22:00 sitten syön iltapalaa ja otan diasporalmagnesiumia rentoutukseen 22:00-23:00 sitten käyn nukkumaan 24:00. tämä toimi kokeilkaa muutama kuukausi lihavat pidempään
Kommentit (4)
Mulla auttanut apteekin Dermosil jalkavoide.Sisältää ureaa. Iho on parantunut todella paljon.
sitten herään vielä klo 02:30 levittämään vielä toisen kerroksen calmurillia. sitten klo 05:00 käyn laittamassa infrapunasaunan ajastimen päälle.
En tajua että miten tollainen vedellä lutraaminen auttaa keratosis pilarikseen, itsellä ärsyttää ihoa vaan. Ja mulla on ollut varmaan 18 vuotta kp ja "lihava" olen ollut vasta muutaman vuoden (bmi 25,7)
Jossain jenkkisivustolla oli ohje hoitaa kp:ta kuorimalla kahvinpuruilla ja rasvaamalla kookosöljyllä tai muulla mieluisalla öljyllä. Mulla auttaa aurinko ja pakkanen pahentaa.