Jos poikasi alkaisi seurustella silikonitissisen kanssa
Kommentit (40)
Anoppi ei tiedä että minulla on silikonit! Mutta ne on kylläkin laitettu vasta monen yhteisen vuoden ja yhden imetetyn lapsen jälkeen. Kyllä sillä varmaan kahvit menis väärn kurkkuun ;)
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 13:46"]Anoppi ei tiedä että minulla on silikonit! Mutta ne on kylläkin laitettu vasta monen yhteisen vuoden ja yhden imetetyn lapsen jälkeen. Kyllä sillä varmaan kahvit menis väärn kurkkuun ;)
[/quote]
Mutta en tuomitsisi jos poika seurustelisi silikonirintaisen takia. Ei kaikki silikonirintaiset ole itsetunnottomia ja pinnallisia. Itse en tunnista ainakaan moisia piirteitä itsessäni. Halusin ne omaksi ilokseni!
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 13:10"]
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 13:09"]Ajattelisin, että juntin sittenkin kasvatin. Esineellistävän. [/quote] Muuten ihana tyttö pitäisi dumpata, koska hänellä on silikonit?
[/quote]
Missä sanoin näin??
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 13:10"]
Entäs jos se tyttö ei olisi mikään bimbo vaan olisi ollut aikaisemmin oikeasti rinnaton?
[/quote]
Mitä sitten, vaikka olisi ollut oikeasti rinnaton? Aika monella on a-kuppi.
ei se poika itse välttämättä edes tajua niitä tissejä silikoneiksi
Lukeeko silikonit ottaneen otsassa "silikonitissit" vai miten kuvittelette tietävänne, kenellä on silikonit? Kovin moni niistä tuskin huutelee muille.
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 13:10"]Entäs jos se tyttö ei olisi mikään bimbo vaan olisi ollut aikaisemmin oikeasti rinnaton?
[/quote]
Ois hirveen surullista, että poika ottaisi luontoa huijaavan naaraan. Mieluummin rinnaton kuin silikonitissi.
Ei ne silikonit ihmistä pahenna, mutta kyllä alkaisi mietityttää, jos jollakin 160cm/55kg olisi silikonit DD kupista alkaen.
Eihän silikonit itsessään vielä mitään kerro. Jos ne on maltillisen kokoiset eikä mitkään valtavat megatissit niin mitäpä se minulle kuuluu. Mutta jos poika toisi kotiin jonkun megatissisen viidakon tähtösen niin sanoisin että kasvatus meni hukkaan. Isäänsä tuli.
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 16:14"]
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 16:07"]
Mulla on silikonit eikä miehen äiti sitä tiedä. Mitä siitä sitten,jos kysyisi niin kertoisin toki että imetys pilasi rintani ja ne olivat isot tiskirätit. Itsetuntoni nousi. Moni ei edes tiedä että minulla on silikonit. Ne on aika pienet. 3d kummassakin ja rinnan alle asetettu niin ei näy edes kauhean hyvin päälle päin.
[/quote]
Lisään vielä että rintani turposi raskauden aikani kaksinkertaisiksi ja imetyksen loputtua rinnat tyhjeni ja jäi venynyt iho joka sai itsetuntoni alas. Rinta implanttini ovat luonnolisen näköiset ja pienet. Rintaliivit ovat b tai pienissä merkeissä c
[/quote]
3d-mitä?
Mulla on silikonit eikä miehen äiti sitä tiedä. Mitä siitä sitten,jos kysyisi niin kertoisin toki että imetys pilasi rintani ja ne olivat isot tiskirätit. Itsetuntoni nousi. Moni ei edes tiedä että minulla on silikonit. Ne on aika pienet. 3d kummassakin ja rinnan alle asetettu niin ei näy edes kauhean hyvin päälle päin.
Veljeni seurusteli tytön kanssa jolla oli silikonit enkä usko että minä tai äitimme olimme mitään mieltä, itse nyt vähän kateellinen kun tyttö oli kokonaisuudessaan äärettömän kaunis ja seksikäs jopa omasta näkökulmastani. Tytöllä myös korkeakoulututkinto, erittäin hyvä työ ja muuta ettei ollut mikään tyhjäpää.
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 16:07"]
[/quote]
Lisään vielä että rintani turposi raskauden aikani kaksinkertaisiksi ja imetyksen loputtua rinnat tyhjeni ja jäi venynyt iho joka sai itsetuntoni alas. Rinta implanttini ovat luonnolisen näköiset ja pienet. Rintaliivit ovat b tai pienissä merkeissä c
No, ei ole lapsia (olen 20) mutta jos olisi poika jolla on silikonitissi tyttöystävä nin se olisi aivan sama mulle. Ei oo mun elämä. Tosin selän takana ajattelisin naista heikko itsetuntoiseksi, koska silikoonit on täydellistä turhuutta, ei ole ihan terve jos pitää muovia tunkea kehoon. Olen kokenut teininä pienet tissit ja ne kasvoivat myöhään d-kupiksi asti. Pienet tissit on paljon paremmat, mutta isot näyttää täyteläiseltä eli molemmissa puolensa.
""ei se poika itse välttämättä edes tajua niitä tissejä silikoneiksi" Täällä yksi poika ilmoittautuu, joka ei ainakaan aina tunnista, että kenellä on silikonia rinnoissa ja kenellä ei. Muistan kun olin kesätöissä erässä ihan yleisesti arvostetussakin paikassa. Mutta yksi syy, miksi luulen, että en haluaisi palata kyseiseen työyhteisöön takaisin on se, että minun oli vaikeusksia pitää pitkiä kahvitaukoja, muiden työntekijöiden kanssa.
Samaisesta paikasta muistan erään keskustelun, jossa "arvioistiin" kurssikaverini etumusta. Onni oli se, ettei hän ainakaan tuolloin joutunut kuuntelemaan tuota niin naisten kuin miestenkin esittämiä enemmän ja vähemmän soveliaiita arvioita asiasta. Kurssikaverini, joka oli tuolloin mm. viittavaille tuplamaisteri ja ihmisinä mitä lämpimiin, mutta hän -miinuspuolenako sitten- omaa ihan luonnostaan keskivertoa isommat rinnat. Olemme tunteneet toisemme jo kauana ennen kummankaan opiskelujen alkamista. Muistan jo yläaste-ajoilta. että tuolloin (kai) lähinnä pojat "innostuivat" hänen rintamukestaan. Mutta pojat olivat tuolloin lyläaseteikäisiä, joilla taisi itselläkin olla ihmettelemistä oman kroppansa kehittyimsen ja tai kehittymättömyyden kanssa. Mutta en vieläkään ymmärrä, että miten ystävättäreni rintavarustus vaikuttiaa tai tuona edellä mainittuna kesänä vaikuttivat hänen työskentelyynsä; ei meistä kumpaakaan oltu palkattu sinne imettämään ketään, tosin en tiedä onko sekään rintojen koosta varsinaisesti kiinni.
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 13:02"]Raivoissani. Poikani on 4v!
[/quote]
Et sitten osaa ajatella tulevaisuuteen. ...
Riippuu ihan tytön muista ominaisuuksista. Mutta hieman huolestuttavana silikoneja pitäisin. Olen koko elämäni ajan seurannut läheltä naista, jonka epävarmuutta ja huonoa itsetuntoa ei kymmenetkään kauneusleikkaukset ole poistaneet. Viimeisin niistä tehtiin vielä yli 70-vuotiaana. Valitettavasti se epävarmuus ja huono itsetunto heijastuu myös läheisiin.