Jos poikasi alkaisi seurustella silikonitissisen kanssa
Mittä mieltä olisit?
Kommentit (40)
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 13:02"]
Raivoissani. Poikani on 4v!
[/quote]
Silikoni-puuma!
En mitään mieltä. Ei kuulu minulle ovatko muiden tissit aidot vai ei.
Raivoissani. Poikani on 4v!
[/quote]
Silikoni-puuma!
[/quote]
Jumalaure, peliäijä jo pienestä pitäen ;)
Olisin surullinen epäonnistuneesta kasvatuksestani. Toivoisin, että poika valitsisi hyväln itsetunnon omaavan, ei-pinnallisen, aidon tytön.
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 13:06"]Olisin surullinen epäonnistuneesta kasvatuksestani. Toivoisin, että poika valitsisi hyväln itsetunnon omaavan, ei-pinnallisen, aidon tytön.
[/quote]
Voi jessus
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 13:09"]Ajattelisin, että juntin sittenkin kasvatin. Esineellistävän.
[/quote]
Muuten ihana tyttö pitäisi dumpata, koska hänellä on silikonit?
Entäs jos se tyttö ei olisi mikään bimbo vaan olisi ollut aikaisemmin oikeasti rinnaton?
Olisin kateellinen, kun itse aloin seurustelemaan ensimmäisiä kertoja ei juuri muuta kuin luomua ollut tavallisen rahvaan ulottuvilla. Kysyisin kahdenkesken tuntuvatko aidoilta ;) .
Ymmärtäisin, jos olisi b-c-kupin silikonit, tehtynä pelkkien nännien tilalle, mutta ihmettelisin , jos normaaleista rinnoista olisi tehty naurettavan isot.
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 13:10"]
Entäs jos se tyttö ei olisi mikään bimbo vaan olisi ollut aikaisemmin oikeasti rinnaton?
[/quote]
Ei kaikki miehet isoista rinnoista tykkää.
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 13:03"]En mitään mieltä. Ei kuulu minulle ovatko muiden tissit aidot vai ei.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 13:23"]
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 13:10"]
[/quote]
Ei kaikki miehet isoista rinnoista tykkää.
[/quote]
Joo,esim. homoseksuaalit harvemmin piittaavat naisten rinnoista. Mutta me normaalit... nam ;) . Isot tissit on naisellista ja haluttavaa, (piilo)homot ja biseksuaalit kuolaa lautojen perään.
Se olisi keskustelun paikka. Jos parikymppinen jo tuunaa itseään kertoo se jotain elämänarvoista ja korvienvälistä.. Sellaisia tyhjäpäitä en pojalleni soisi. Mutta, eihän se asia minun päätettävissä olisi. Pojast anäyttää kasvavan fiksu nuori, joka valitsee paremmin seuransa.
Muistuttaisin että ne tissit vaatii remppaa aina silloin tällöin, ja se ei ole halpaa ;)