Naiset, mikä rikkaissa miehissä viehättää?
Olen pitkän elämän aikana seurannut niin rikkaimmilla ihmisillä niin Suomessa kuin ulkomailla tuntuu olevan kauniimmat naiset kuin köyhillä.
Oletteko naiset kiinnostuneet miehen omaisuudesta hyödyntymisestä ja mitä se mahdollistaa (esim. luksusmatkat, luksustalot ja autot, luksusmerkit yms) vai miksi rikkaimmat miehet on halutuimpia?
Kommentit (418)
Nuorempana tykkäsin ns. pahoista pojista, nykyään eniten kiinnostaa rikkaat miehet, koska he voivat tuleville lapsille antaa parhaan lähtökohdan elämään ja parhaat edelletykset. Tietysti itsellekkin paljon enemmän vapaa-aikaa, jos ei käy työssä ja elää miehen varoilla kotiäitinä. Toki suunnitelmissa lastenhoitajiakin hommata, että saan maksimaallisesti aikaa tehdä omia naisten juttuja päivisin mistä tykkään urheilun ohella.
Vierailija kirjoitti:
"Olen pitkän elämän aikana seurannut niin rikkaimmilla ihmisillä niin Suomessa kuin ulkomailla tuntuu olevan kauniimmat naiset kuin köyhillä."
Jos rikkaille miehille kelpaisi rumat naiset, niin tuota epäkohtaa ei olisi. Kyllä meille navetan seinästä revityillekin kelpaisi vähän varakkaampi mies!
Näinpä. Miksi sen naisen pitää olla kaunis? Miksi miehet arvottaa naisessa noin pinnallisia asioita? Itse olen todella mukava ja hauska ihminen, mutta ei vaan miljonääriä ole löytynyt kun naama on mitä on ja kilojakin löytyy liikaa. Miksi ei mukavat naiset kelpaa miehille??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olen pitkän elämän aikana seurannut niin rikkaimmilla ihmisillä niin Suomessa kuin ulkomailla tuntuu olevan kauniimmat naiset kuin köyhillä."
Jos rikkaille miehille kelpaisi rumat naiset, niin tuota epäkohtaa ei olisi. Kyllä meille navetan seinästä revityillekin kelpaisi vähän varakkaampi mies!
Näinpä. Miksi sen naisen pitää olla kaunis? Miksi miehet arvottaa naisessa noin pinnallisia asioita? Itse olen todella mukava ja hauska ihminen, mutta ei vaan miljonääriä ole löytynyt kun naama on mitä on ja kilojakin löytyy liikaa. Miksi ei mukavat naiset kelpaa miehille??
Ai me kauniit naiset joilla on rikas mies ei voitaisi olla myös mukavia ja hauskoja? 😂
Kyllä se kuulkaa vaan on niin, että kun on kerran päässyt luksuksen makuun, niin se koukuttaa. Siitä ei halua päästää irti.
Esimerkkinä mainitakoon, että lennot business luokassa on ihan eri asia kuin istua ahtaasti siellä koneen takana. Tai hienot hotellihuoneet upeilla näkymillä on eri asia kuin joku 10 neliön standard huone toisessa kerroksessa.
On myös vapauttavaa ostaa ruuat, vaatteet tai mitä tahansa tarpeellista, kun ei tarvitse katsoa hintalappua. Jos rikas puoliso tämän mahdollistaa, niin miksipä siitä kieltäytyisi.
Minä en kutsuisi tällaista elämää haluavia ja eläviä tyhjäpäiksi, vaan pikemminkin viisaiksi. Elämässä on annettava oma arvonsa myös nautinnolle, vapaudelle ja ihan vaan olemiselle.
Vierailija kirjoitti:
Alapeukkujen määrä kertoo jo, etteivät naiset halua tästä puhuttavan. Asia nyt vain on fakta ja voi vain arvata mitä se tarkoittaa, kun nainen tahtoo edetä työelämässä.
Taitaa olla syy se, että moni kaunis nainen oikeasti haluaa rikkaan elämän, mutta ei golddiggerin mainetta eivätkä halua että yleisesti edes ajateltaisiin että naisten keskuudessa on tälläistä halua (eli sukupuolista maineen ja imagon suojelua) ja taas ei kauneimmat naiset on katkeria ja alapeukuttaa sen takia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Rikas mies antaa tosiaan rikkaan elämän (kokemuksiltaan)", hyvin sanottu ja niin totta. Mutta kukapa nainen haluaisi golddiggerin mainetta niin siksi sitä ei muualla kuin anonyymeillä palstoilla tunnusteta.
N40
Kerro vielä mitä ovat ne kokemukset, mihin keskituloisella naisella ei ole varaa? :D
Mä luulen, että aloittajan maalimassa keskituloinenkin on rikas. Eli Apta ärsyttää kun kukaan nainen ei halua viettää elämäänsä kaupungin vuokrakaksiossa telkkaria katsellen ja nuudeleita syöden. Jos nainen haluaa miehen, jolla on hyvä työ (eli palkka vähintään 3-4k/kk), nainen on miehen tuloilla elävä kullankaivaja. Vaikka nainen itse tienaisi saman verran.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se kuulkaa vaan on niin, että kun on kerran päässyt luksuksen makuun, niin se koukuttaa. Siitä ei halua päästää irti.
Esimerkkinä mainitakoon, että lennot business luokassa on ihan eri asia kuin istua ahtaasti siellä koneen takana. Tai hienot hotellihuoneet upeilla näkymillä on eri asia kuin joku 10 neliön standard huone toisessa kerroksessa.
On myös vapauttavaa ostaa ruuat, vaatteet tai mitä tahansa tarpeellista, kun ei tarvitse katsoa hintalappua. Jos rikas puoliso tämän mahdollistaa, niin miksipä siitä kieltäytyisi.
Minä en kutsuisi tällaista elämää haluavia ja eläviä tyhjäpäiksi, vaan pikemminkin viisaiksi. Elämässä on annettava oma arvonsa myös nautinnolle, vapaudelle ja ihan vaan olemiselle.
Täydellisesti tiivistetty!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avauksesi on niin pöljä, että siitä voisi yhtä hyvin kysyä, että no miksi ne rikkaat miehet sitten valitsevat nimenomaan kauniita naisia? Miksi kauneus naisissa viehättää? Miksi he eivät valitse perunanenäisiä taviksia?
Kuule, kyllä jokainen mies valitseisi sieltä kauneimmasta päästä naiset (kemian toimittava myös kauneuden lisäksi toki, mutta oltava kaunis). Aika vähän tiedät meistä miehistä jos tämä tulee yllätyksenä.
M35
Aivan, kun puhutaan rikkaasta miehestä ja kauniista naisesta, valinnan tekee mies. Ei nainen. Rikas mies ei tyydy rumaan naiseen.
Enemmän nuori nainen menettää kuin saa naidessaan vanhan rikkaan miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avauksesi on niin pöljä, että siitä voisi yhtä hyvin kysyä, että no miksi ne rikkaat miehet sitten valitsevat nimenomaan kauniita naisia? Miksi kauneus naisissa viehättää? Miksi he eivät valitse perunanenäisiä taviksia?
Kuule, kyllä jokainen mies valitseisi sieltä kauneimmasta päästä naiset (kemian toimittava myös kauneuden lisäksi toki, mutta oltava kaunis). Aika vähän tiedät meistä miehistä jos tämä tulee yllätyksenä.
M35
Aivan, kun puhutaan rikkaasta miehestä ja kauniista naisesta, valinnan tekee mies. Ei nainen. Rikas mies ei tyydy rumaan naiseen.
Kyllä kauniilla naisillakin on sanansa sanottavana. Ei kukaan kaunis nainen vahingossa rikkaan miehen kanssa ala ja mene naimisiin.
Kyllä raha kummasti komistaa miestä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitä nuoriakin ja keski-ikäisiä rikkaita miehiä on ja kyllä heiltä saa elämään paljon. Ihan kokemuksella puhun.
Hyvä tälläinen anonyymi palsta. En kehtaisi näitä mielipteitä paljastaa missään facebook ryhmässä tai livenä, mutta täällä voi huoletta purkaa mitä oikeasti ajattelee :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai me kauniit naiset joilla on rikas mies ei voitaisi olla myös mukavia ja hauskoja? 😂
Ei tietenkään voi. Samalla tavalla kuin komeat ja rikkaat miehetkään ei voi olla aidosti mukavia ja hauskoja ihmisiä, vaan niitä vain kestetään kun himoitaan rahaa ja nättiä naamaa. Vain rumilla ihmisillä on sielu ja sydän ja siksi kaikki kauniiden ihmisten kanssa seurustelevat ovat automaattisesti pinnallisia. Ja koska kaikki naiset ovat pinnallisia, kilttis-miehet jää yksin. Tämä oli tietty vitsi ja sarkasmia, jota kauniit ihmiset eivät tietenkään ymmärrä, kun ne on huumoria ymmärtämättömiä tosikkoja.
Miehet, mikä teitå viehättää nuorissa kauniissa isorintaisissa instabeibeissä?
Vierailija kirjoitti:
Tottahan tuo on. Naisen rakkaus on aina epäaitoa ja nainen rakastaa vain hyötymistarkoituksessa. Tämän tietää jokainen mies, joka osaa rakastaa aidosti välittäen heikommasta astiasta, vailla mitään hyötymistarkoitusta.
mies53v
Vierailija kirjoitti:
Mitä se menettää?
Vierailija kirjoitti:
Ei naiset sitä avoimesti myönäkkään, mutta iso osa haluaa maksimaallisesti nauttia elämästä ja rikas mies voi sen mahdollistaa ilman että itse tarvii juuri mitään tehdä sen eteen että elää menestynyttä elämää. Ennemmin matkailen ympäri maailmaa eksoottisissa kohteissa 5 tähden hotelleissa kuin kävisin 8-16 työssä ja olisin jonkun köyhän miehen naisystävä.
Rikkaat antaa meille naisille rikkaamman elämän. No ainakin meille jotka ollaan tarpeeksi hyvännäköisiä, että on mahkuja rikkaisiin miehiin, kun heistä on suurin kilpailu naisten kesken.
N29
Osa naisista, ei todellakaan suurin osa.
Esim. itseäni ja useimpia ystäviäni ei inspaa tommonen, mutta on minullakin yksi ystävä joka ihan avoimesti puhuu haluavansa miljonäärimiehen.
Te gold diggerit usein kuvittelette, että kaikki naiset olisivat kuten te, ja selitätte gold diggeriytenne sukupuolella.
Todellinen vastaus on, että teillä on vaan elämyshakuisen ja/tai materialistisen hyötyjän luonne.
N28
Minusta on mahdottoman mukavaa, kun miehen housuissa pullottaa oikein kunnolla niin etu- kuin takapuolellakin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylipäänsä kai se, että elää jonkun toisen rahoilla ja käyttäytyy kuin nukke, on säälittävää. Leikataan isommat rinnat, jotta olisi viehkeämpi, tai esitetään jotain muuta, kuin oikeasti on.
Kyllä elämässä parasta on se, että on juuri sellainen kuin on, elää omilla rahoillaan ja rakentaa oman näköisen elämän. Ei tarvitse pelätä, että joku nuorempi ja kauniimpi vie miehen. Koska jos näin käy, silloin on omakin elämä.
Kaikilla meillä on oma elämä elettevänä, jotkut tuntuvat välttelevän sitä.Itselle varakas mies osti silikonit ja arvostin tosi paljon ja arvostan edelleen. Ja kyllä nimenomaan jos itse ei ole rikas ja haluaa paljon vapaa-aikaa ja rikkaan elämäntavan niin rikkaan miehen hommaaminen on no brainer. Voin sanoa että mun elämä on paljon nautinnollisempaa, kun luksus astu kuvaan. Luksus tuo sellaisia kokemuksia mitä ei pysty edes kuvailee sellaiselle joka ei ole ikinä niitä kokenut. Siihen jää koukkuun ja sitten vasta ymmärtää mitä on elää täysillä.
N26
Olen eri mieltä. Rahalla ei saa mitään, joka korvaisi elämän vapauden. Toki kaikki on hiukan hienompaa, hotellit, vaatteet, autot ja asunnot. Mutta lopulta, jos elämä on tyhjää, se on tyhjää kaiken luksuksen keskellä.
Raha ei siis tuo mitään todellista lisäarvoa elämään. Tässä tarkoitan nyt vertailua keskiluokkaiseen elämään. Jonka siis jokainen työssäkäyvä suomalainen pystyy itselleen hankkimaan. Köyhyys on sitten eri asia.
Se joka väittää ettei raha tuo mitään todellista lisäarvoa elämään niin ei ole koskaan ollut ultra-rikkaiden elämää viettämässä. Kaikki on super hienoa, sellaista josta vaan keskituloinen voi unelmoida. Keskituloinen ei todellakaan pääse kokemaan ultra-rikkaiden asioita. Itse olen tavannut sekä köyhää, keskituloista ja super rikasta ja jälkimmäisen kanssa olo on tuonut elämään eniten juuri kun raha mahdollistaa aivan uskomattomia kokemuksia mihin keskituloisilla ei ole varaa.
Ja minulla on nyt vapaa-aikaa enemmän kuin koskaan, kun ei tarvi enää töissä käydä. Kerkiän viettää päiviä ystävien kanssa, urheilessa, salongeissa, matkustellen aivan uskomattomissa paikoissa, kalleimmissa kohteissa yms. jotka on suunniteltu ultra-rikkaille.
Alapeukkujen määrä kertoo jo, etteivät naiset halua tästä puhuttavan. Asia nyt vain on fakta ja voi vain arvata mitä se tarkoittaa, kun nainen tahtoo edetä työelämässä.