Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, mikä rikkaissa miehissä viehättää?

Vierailija
13.09.2021 |

Olen pitkän elämän aikana seurannut niin rikkaimmilla ihmisillä niin Suomessa kuin ulkomailla tuntuu olevan kauniimmat naiset kuin köyhillä.

Oletteko naiset kiinnostuneet miehen omaisuudesta hyödyntymisestä ja mitä se mahdollistaa (esim. luksusmatkat, luksustalot ja autot, luksusmerkit yms) vai miksi rikkaimmat miehet on halutuimpia?

Kommentit (418)

Vierailija
21/418 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, ei muka suomalaiset naiset ole rahan perässä. Kun vähän seiskaa selaa niin huomaa toista.

Rumatkin naiset olisivat yhtälailla rikkaiden perässsä jos olisi jotain saumaa niihin. Ne vaan sanovat etteivät ole. Ei ne kauniit naiset mikään eri rotu ole.

Entä äitisi? Siskosi? Tätisi? Serkkusi? Lähikaupan kassa? Kaikki rahan perässä?

No, mitä johtopäätöksiä siitä olet vetänyt? Oletko päättänyt rikastua? Vai unohtaa naiset kokonaan? Vai jotain muuta?

Olen varakkaasta suvusta joten turha sinun on tuosta huolestua.

Vierailija
22/418 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuakko pienessä homeisessa talossa duunarin kanssa vai 500 neliön "palatsissa" rikkaan miehen kanssa, ei kovin vaikea valita, joka voi tarjota unelma elämän. Tottakai lapsia kannattaa hommata vielä silloin kun on kauneimmillaan niin rikas mies pysyy eikä vaihda nuorempaan.

Mun unelmaelämä olisi omassa rauhassa, pienessä ja viihtyisässä itse rakentamassani talossa. Omistaisin monenlaisia eläimiä (kanoja, vuohia, lampaita), kasvattaisin itse omat vihannekset ja eläisin mahdollisimman luonnonläheisesti. En kyllä tiedä olisko tuo sen rikkaan miehen unelmaelämää. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/418 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avauksesi on niin pöljä, että siitä voisi yhtä hyvin kysyä, että no miksi ne rikkaat miehet sitten valitsevat nimenomaan kauniita naisia? Miksi kauneus naisissa viehättää? Miksi he eivät valitse perunanenäisiä taviksia?

Kuule, kyllä jokainen mies valitseisi sieltä kauneimmasta päästä naiset (kemian toimittava myös kauneuden lisäksi toki, mutta oltava kaunis). Aika vähän tiedät meistä miehistä jos tämä tulee yllätyksenä.

M35

Vierailija
24/418 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, 50-luku kutsuu sinua takaisin.

Jos minun pitäisi valita, haluanko rikkaan miehen vai vaurastua itseä, niin olisi aika helppo valinta. Tottakai haluaisin vaurastua itse. Mitä iloa minulle jonkun miehen rahoista olisi? Hänhän sen päättäisi, mihin ne käyttää; mihin haluaa matkustaa; millaiseen paikkaan majoittua; minne mennä syömään jne. Ja sinä päivänä, kun en enää häntä miellyttäisi ja viihdyttäisi, hän vaihtaisi johonkin toiseen, joka olisi kiinnostunut hänen rahoistaan.

Avauksesi on niin pöljä, että siitä voisi yhtä hyvin kysyä, että no miksi ne rikkaat miehet sitten valitsevat nimenomaan kauniita naisia? Miksi kauneus naisissa viehättää? Miksi he eivät valitse perunanenäisiä taviksia?

Itsellä on rikas mies ja antaa minun valita loma jutut ja kaikki eli sinulla on vähän väärä kuvitelma rikkaiden parisuhde dynamiikasta. Miestä taas ilahdutan seksikkäillä uusilla alusasuilla yms. Uskon että mies ei minua jätä vaan on lojaali vanhanakin eikä vaihda nuorempaan, kun olen hänelle niin mukava ollut ja tarjonnut niin paljon nautintoa.

No, minä olisin parisuhteessa silti mieluummin se, joka on rikas. Valitettavasti en tässä elämässä rikkaaksi taida enää ehtiä tulla, mutta nykyisin on onneksi jo ihan mukava toimeentulo.

Vierailija
25/418 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule, kyllä jokainen mies valitseisi sieltä kauneimmasta päästä naiset (kemian toimittava myös kauneuden lisäksi toki, mutta oltava kaunis). Aika vähän tiedät meistä miehistä jos tämä tulee yllätyksenä.

M35

Tottakai minä tiedän, siksihän minä viittasin avaukseen pöljänä.

Vierailija
26/418 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, 50-luku kutsuu sinua takaisin.

Jos minun pitäisi valita, haluanko rikkaan miehen vai vaurastua itseä, niin olisi aika helppo valinta. Tottakai haluaisin vaurastua itse. Mitä iloa minulle jonkun miehen rahoista olisi? Hänhän sen päättäisi, mihin ne käyttää; mihin haluaa matkustaa; millaiseen paikkaan majoittua; minne mennä syömään jne. Ja sinä päivänä, kun en enää häntä miellyttäisi ja viihdyttäisi, hän vaihtaisi johonkin toiseen, joka olisi kiinnostunut hänen rahoistaan.

Itsellä on rikas mies ja antaa minun valita loma jutut ja kaikki eli sinulla on vähän väärä kuvitelma rikkaiden parisuhde dynamiikasta. Miestä taas ilahdutan seksikkäillä uusilla alusasuilla yms. Uskon että mies ei minua jätä vaan on lojaali vanhanakin eikä vaihda nuorempaan, kun olen hänelle niin mukava ollut ja tarjonnut niin paljon nautintoa.

Tämähän kuulostaa kuin prostituoidulta. Teet palveluja saamaasi rahaa vastaan. Toivottavasti teillä ei ole avioehtoa, koska muuten voi olla, että sinut vaihdetaan nuorempaan keski-iässä.

Vierailija
27/418 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teoriassa voisi ajatella, että rikas mies olisi hyvä. Kukapa ei haluaisi rahaa tai sitä lottovoittoa. Ainoa huono puoli tässä teoriassa on se, että se mies tulee sen rahan mukana ja se mieshän on sitten mitä on. Aika surkeaa on elämä, jos se mies sitten inhottaa joko seksuaalisesti tai ajatusmaailmaltaan, tai kenties molempien näiden osalta. Olen joskus yrittänyt deittailla rikkaankin kanssa, mutta kun ei mätsää, niin väkisinmakuuksi menee, eikä sellaista kestä minun pää ainakaan. Joten siis teoriassa joo, rikas mies kiinnostaa, mutta käytännön tasolla sillä ei ole merkitystä sitten kun haluaa rakastaa ja tulla rakastetuksi.

Vierailija
28/418 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naiset sitä avoimesti myönäkkään, mutta iso osa haluaa maksimaallisesti nauttia elämästä ja rikas mies voi sen mahdollistaa ilman että itse tarvii juuri mitään tehdä sen eteen että elää menestynyttä elämää. Ennemmin matkailen ympäri maailmaa eksoottisissa kohteissa 5 tähden hotelleissa kuin kävisin 8-16 työssä ja olisin jonkun köyhän miehen naisystävä.

Rikkaat antaa meille naisille rikkaamman elämän. No ainakin meille jotka ollaan tarpeeksi hyvännäköisiä, että on mahkuja rikkaisiin miehiin, kun heistä on suurin kilpailu naisten kesken.

N29

Rikkaalle miehelle nainen on pelkkä reikä. Siksi kartan rikkaita miehiä. Kun itse on varakas, voi valita kunnollisen miehen. Tuleeko teille mieleen kunnollista rikasta miestä? Itselleni ei tule.

Mun mies on rikas ja kunnollinen. Vähä pihin sorttinen mutta ei haittaa kun on mulla omatkin rahat. Otan itelleni mieluummin minkä muun tahansa kuin köyhän miehen, koska ärsyttää jos mies on mun rahojen perään tai jos kulutustottumukset tosi erilaiset kuin itsellä. Nyt ollaan molemmat varakkaita ja pihejä. Mies ei harrasta työntekoa mikä helpottaa mun elämää, työntekoa ja opiskelua, kun hän hoitaa kodin, muksut ja kaikki epämääräiset metatyöt.

Vierailija
29/418 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naiset sitä avoimesti myönäkkään, mutta iso osa haluaa maksimaallisesti nauttia elämästä ja rikas mies voi sen mahdollistaa ilman että itse tarvii juuri mitään tehdä sen eteen että elää menestynyttä elämää. Ennemmin matkailen ympäri maailmaa eksoottisissa kohteissa 5 tähden hotelleissa kuin kävisin 8-16 työssä ja olisin jonkun köyhän miehen naisystävä.

Rikkaat antaa meille naisille rikkaamman elämän. No ainakin meille jotka ollaan tarpeeksi hyvännäköisiä, että on mahkuja rikkaisiin miehiin, kun heistä on suurin kilpailu naisten kesken.

N29

Mistähän harlekiinista tämä "totuus" on otettu? Enpä kyllä tunne yhtäkään gold diggeriä, ainoastaan muutamat julkkikset tuntuvat tyrkyttävän itseään rahasta ja heille nauraa kaikki

Itse pyörin rikkaiden sosiaalisissa piireissä ja voin kertoa että ns. ei niin komeillakin miehillä on tosi kauniit naiset. 95% tuntemistani rikkaista varmasti. Westendin hienostoalueelta ei taida muita kuin kauniita naisia löytyä kumppaneina.

Olet puhdas trolli, joka ei ole koskaan asunut Westendissä. Akateeminen loppututkinto on naisten tärkein asia.

T. Westendissä oikeasti asunut

Vierailija
30/418 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena olin kiinnostunut. Kuvittelin kaikkea.  Ajattelin mm että olisin hyvä kartanon emäntä. Olisin ehkä ollutkin. Nuorena tosiaan näki naisia joita kiinnosti vain ja ainoastaan raha,  siis ihan oikeasti.  Millään ei ole väliä kunhan he saavat hevosia/vuittonin laukkuja/reissuja/sisustaa/kalliin auton/koruja/kalliita vaatteita/rinnakkaiskortit/antiikkia/päästä lehtiin jne. Ja puhun nyt lähinnä suomenruotsalaisista, en näistä nykyajan instabeibeistä. Siis 90-luvulla mitä näin.

Nykyään ei voisi vähemmän kiinnostaa. Kaiken maailman vanha- ja uusrikkaat nähty. Hirveätä sakkia.

Vierailija
31/418 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N29

Mistähän harlekiinista tämä "totuus" on otettu? Enpä kyllä tunne yhtäkään gold diggeriä, ainoastaan muutamat julkkikset tuntuvat tyrkyttävän itseään rahasta ja heille nauraa kaikki

Itse pyörin rikkaiden sosiaalisissa piireissä ja voin kertoa että ns. ei niin komeillakin miehillä on tosi kauniit naiset. 95% tuntemistani rikkaista varmasti. Westendin hienostoalueelta ei taida muita kuin kauniita naisia löytyä kumppaneina.

Olet puhdas trolli, joka ei ole koskaan asunut Westendissä. Akateeminen loppututkinto on naisten tärkein asia.

T. Westendissä oikeasti asunut

Korkeintaan vanhoilla naisilla siellä tärkeintä on akateeminen loppututkinto. Minun sukupolven nuoret ja kauniit on tajuneet, että elämässä pääsee helpommallakin, kun hommaa rikkaan miehen jonka rahoilla elellä. Terveisin ihan oikeasti Wendendissä jo viimeiset 5 vuotta asunut.

Vierailija
32/418 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Rikas mies antaa tosiaan rikkaan elämän (kokemuksiltaan)", hyvin sanottu ja niin totta. Mutta kukapa nainen haluaisi golddiggerin mainetta niin siksi sitä ei muualla kuin anonyymeillä palstoilla tunnusteta.

N40

Kerro vielä mitä ovat ne kokemukset, mihin keskituloisella naisella ei ole varaa? :D

Vierailija
33/418 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että asiat ovat noin yksinkertaisia. Varakas mies saa kauniin naisen, koska kauniilla naisella on varaa valita. Jos on kaksi yhtä hyvännäköistä ja mukavaa miestä, toinen on rikas ja toinen ei, kyllä kaikki varmaankin valitsevat rikkaan.

Varakas mies hemmottelee naista (voisin kuvitella), ostaa kaikkea kivaa.

Usein nämä kauniit naiset ovat myös fiksuja. En usko, että kukaan rikkaampi mies jaksaa tyhjäpäätä.

Vakka kantensa valitsee.

Vierailija
34/418 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mies trollailee tähän ketjuun naisena. Huvittavaa, kun muuten ei oikein mielipide lähde lentoon.

Vierailija
35/418 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Rikas mies antaa tosiaan rikkaan elämän (kokemuksiltaan)", hyvin sanottu ja niin totta. Mutta kukapa nainen haluaisi golddiggerin mainetta niin siksi sitä ei muualla kuin anonyymeillä palstoilla tunnusteta.

N40

Kerro vielä mitä ovat ne kokemukset, mihin keskituloisella naisella ei ole varaa? :D

Asua viikkoja tai kuukausia maailman hienoimmissa villoissa ja 5 tähden hotelleissa jotka päivältä maksavat väliä 1000-10000€ tyyliin (enemmänkin jopa), matkustella ympäri vuoden ilman että tekee työtä, ajella todellisilla luksusautoilla, saada viisinumeroisia koruja hinnalta, listaa voisi jatkaa loputtomiin.

Terveisin erittäin rikkaan miehen vaimo, 31v

Vierailija
36/418 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikas tai köyhä, aina olen maksanut suurimman osan kuluista. Olen niin tyhmä, kiltti ja "vahva" nainen että kammoan ajatusta olla toisen siivellä.

Nyt olenkin sitten vapaa, ja tilillä rahaa. Mies tulee kalliiksi.

Vierailija
37/418 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen suomalaisen ruman 55 v. junttimiehen, jolla hieman enemmän rahaa. Ei ole mikään monimiljonääri tai nimekäs.  Sillä on pääasiallisesti käyny hyvä tuuri. Nykyään työtön mutta sen verran oli saanut perintöä ja erorahat edellisestä työstä, että ei varmaan tarvii mennä töihin (eikä törsää esim autohin, veneisiin, huviloihin, kelloihin jne)

Ihan sanoi, että ostaa itänaisen joka on huomattavasti nuorempi. Mietti pitkään ja totesi, että entisistä neukkumaista saa suomalaisen näköinen ettei äititäti niin järkyttyisi.  Sieltähän niitä taviksia riittää mitkä rahan takia tekee ihan mitä vaan, Eikä tarvii edes koruja antaa tai merkkilaukkuja. Riittää kunhan vaan elättää kivassa lukaalissa. Eli aika taviselämää tää perhe viettää, paitsi että vaimo on rutiköyhästä taustasta, kouluttamaton eikä tee mitään kodin ulkopuolella. Ihan normi babushka. Oli tärkee tälle miehelle, ettei näytä idän ammattinaiselta.

Vierailija
38/418 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki naisen on helppo näyttää kauniilta kun on rikas puoliso, on varaa ja aikaa panostaa itseensä. 

Mulla on rikas mies mutta kun tapasimme olimme yhtä persaukisia vastavalmistuneita kumpikin. Nyt mulla on mahdollisuus hieman harrastella tyontekoa ammatissa jota rakastan mutta josta maksetaan niin huonosti ettei tätä kukaan voi tehdä ilman perittyä omaisuutta tai rikasta puolisoa, runsaalla vapaa-ajalla mulla on ruhtinaallisesti aikaa tehdä kivoja asioita ja huolehtia itsestäni. Harrastan liikuntaa, kän kauneushoitolassa ja day spa:ssa ja pukeudun tyylikkäästi.   Voisin kuvitella etten näyttäisi puoliksikaan näin hyvältä jos olisin esim pitkää päivää puurtava yksinhuoltaja. 

Vierailija
39/418 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku mies trollailee tähän ketjuun naisena. Huvittavaa, kun muuten ei oikein mielipide lähde lentoon.

Ihmettelinkin jo että missä viipyy palsta trolli joka, joka ketjuun laukoo "tämä on miehen/naisen tekemä feikkiketju". Alkaa olla aika kulunut. Kokeile keksiä jotain uutta provoa kun kukaan ei mene enää tuohon.

Vierailija
40/418 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäänsä kai se, että elää jonkun toisen rahoilla ja käyttäytyy kuin nukke, on säälittävää. Leikataan isommat rinnat, jotta olisi viehkeämpi, tai esitetään jotain muuta, kuin oikeasti on.

Kyllä elämässä parasta on se, että on juuri sellainen kuin on, elää omilla rahoillaan ja rakentaa oman näköisen elämän. Ei tarvitse pelätä, että joku nuorempi ja kauniimpi vie miehen. Koska jos näin käy, silloin on omakin elämä.

Kaikilla meillä on oma elämä elettevänä, jotkut tuntuvat välttelevän sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan