Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, mikä rikkaissa miehissä viehättää?

Vierailija
13.09.2021 |

Olen pitkän elämän aikana seurannut niin rikkaimmilla ihmisillä niin Suomessa kuin ulkomailla tuntuu olevan kauniimmat naiset kuin köyhillä.

Oletteko naiset kiinnostuneet miehen omaisuudesta hyödyntymisestä ja mitä se mahdollistaa (esim. luksusmatkat, luksustalot ja autot, luksusmerkit yms) vai miksi rikkaimmat miehet on halutuimpia?

Kommentit (418)

Vierailija
81/418 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmän nuori nainen menettää kuin saa naidessaan vanhan rikkaan miehen.

Mitä se menettää?

Sivusta vastaan, että esim. vapauden ja puhtauden.

Tekisin mielummin ittttsemurhan kuin joutuisin harrastamaan toistuvasti seksiä jonkun vanhan ukon kanssa.

Toiset pystyy tuohon rahan takia tai jopa kokevat rahan vuoksi aidon tuntuista ihastumista, mutta minä tai moni muukaan ei tuohon leiriin kuulu.

Jo ajatuskin tuollaisesta tuntuu äärimmäisen ahdistavalta ja likaiselta, en voisi elää henkisesti vapaana ja puhtain mielin.

Koko ajan ahdistaisi ja tulisin nopeasti hulluksi.

Ruokakaan ei maistuisi jne.

N28

Vierailija
82/418 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se kuulkaa vaan on niin, että kun on kerran päässyt luksuksen makuun, niin se koukuttaa. Siitä ei  halua päästää irti.

Esimerkkinä mainitakoon, että lennot business luokassa on ihan eri asia kuin istua ahtaasti siellä koneen takana. Tai hienot hotellihuoneet upeilla näkymillä on eri asia kuin joku 10 neliön standard huone toisessa kerroksessa. 

On myös vapauttavaa ostaa ruuat, vaatteet tai mitä tahansa tarpeellista, kun ei tarvitse katsoa hintalappua. Jos rikas puoliso tämän mahdollistaa, niin miksipä siitä kieltäytyisi. 

Minä en kutsuisi tällaista elämää haluavia ja eläviä tyhjäpäiksi, vaan pikemminkin viisaiksi.  Elämässä on annettava oma arvonsa myös nautinnolle, vapaudelle ja ihan vaan olemiselle. 

Tottahan tuo on. Naisen rakkaus on aina epäaitoa ja nainen rakastaa vain hyötymistarkoituksessa. Tämän tietää jokainen mies, joka osaa rakastaa aidosti välittäen heikommasta astiasta, vailla mitään hyötymistarkoitusta.

mies53v

Ohoh! Kummasti ne ”aidosti” rakastetut astiat vain eivät koskaan ole mitään wabisabiastioita. Kumma juttu, kumma tosiaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/418 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halaa muotilaukkua tai luxusta ja maksaa siitä niin kovaa hintaa, että pitäisi suudella tai naida keski-ikäisen kanssa.

Vierailija
84/418 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asuakko pienessä homeisessa talossa duunarin kanssa vai 500 neliön "palatsissa" rikkaan miehen kanssa, ei kovin vaikea valita, joka voi tarjota unelma elämän. Tottakai lapsia kannattaa hommata vielä silloin kun on kauneimmillaan niin rikas mies pysyy eikä vaihda nuorempaan.

Mun unelmaelämä olisi omassa rauhassa, pienessä ja viihtyisässä itse rakentamassani talossa. Omistaisin monenlaisia eläimiä (kanoja, vuohia, lampaita), kasvattaisin itse omat vihannekset ja eläisin mahdollisimman luonnonläheisesti. En kyllä tiedä olisko tuo sen rikkaan miehen unelmaelämää. :D

No minä löysin näin keski-ikäisenä köyhänä yh:na tuollaisen varakkaan miehen. Hän on nähnyt tarpeeksi sitä rikkaiden tyhjää ja materiaan perustuvaa elämää. Hän on saanut kokea yltäkylläisyyttä ja on todennut ettei se tee onnelliseksi. Nyt hän haluaa downshiftata, tehdä enemmän käsillään, olla mahdollisimman omavarainen ja minä olen tällainen ekoiluun taipuvainen nainen, joka lisäksi osaa aidosti nauttia elämän pienistä iloista vaikka osaan myös nauttia hyvästä viinistä ja muusta pienestä arjen luksuksesta. Meillä on siis runsaasti samoja unelmia ja molemmat haluamme kokea ne nimenomaan yhdessä. Sekä seksi on mahtavaa, mikä meille molemmille on aivan ehdoton edellytys suhteessa. Tottakai tuollaisen omavaraisena elämisen unelman toteuttamiseen auttaa ihan älyttömästi kunnon alkupääoma. Toivottavasti sinäkin saat tilaisuuden oman unelmasi toteuttamiseen.

Vierailija
85/418 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylipäänsä kai se, että elää jonkun toisen rahoilla ja käyttäytyy kuin nukke, on säälittävää. Leikataan isommat rinnat, jotta olisi viehkeämpi, tai esitetään jotain muuta, kuin oikeasti on.

Kyllä elämässä parasta on se, että on juuri sellainen kuin on, elää omilla rahoillaan ja rakentaa oman näköisen elämän. Ei tarvitse pelätä, että joku nuorempi ja kauniimpi vie miehen. Koska jos näin käy, silloin on omakin elämä.

Kaikilla meillä on oma elämä elettevänä, jotkut tuntuvat välttelevän sitä.

Itselle varakas mies osti silikonit ja arvostin tosi paljon ja arvostan edelleen. Ja kyllä nimenomaan jos itse ei ole rikas ja haluaa paljon vapaa-aikaa ja rikkaan elämäntavan niin rikkaan miehen hommaaminen on no brainer. Voin sanoa että mun elämä on paljon nautinnollisempaa, kun luksus astu kuvaan. Luksus tuo sellaisia kokemuksia mitä ei pysty edes kuvailee sellaiselle joka ei ole ikinä niitä kokenut. Siihen jää koukkuun ja sitten vasta ymmärtää mitä on elää täysillä.

N26

Olen eri mieltä. Rahalla ei saa mitään, joka korvaisi elämän vapauden. Toki kaikki on hiukan hienompaa, hotellit, vaatteet, autot ja asunnot. Mutta lopulta, jos elämä on tyhjää, se on tyhjää kaiken luksuksen keskellä.

Raha ei siis tuo mitään todellista lisäarvoa elämään. Tässä tarkoitan nyt vertailua keskiluokkaiseen elämään. Jonka siis jokainen työssäkäyvä suomalainen pystyy itselleen hankkimaan. Köyhyys on sitten eri asia.

Se joka väittää ettei raha tuo mitään todellista lisäarvoa elämään niin ei ole koskaan ollut ultra-rikkaiden elämää viettämässä. Kaikki on super hienoa, sellaista josta vaan keskituloinen voi unelmoida. Keskituloinen ei todellakaan pääse kokemaan ultra-rikkaiden asioita. Itse olen tavannut sekä köyhää, keskituloista ja super rikasta ja jälkimmäisen kanssa olo on tuonut elämään eniten juuri kun raha mahdollistaa aivan uskomattomia kokemuksia mihin keskituloisilla ei ole varaa.

Ja minulla on nyt vapaa-aikaa enemmän kuin koskaan, kun ei tarvi enää töissä käydä. Kerkiän viettää päiviä ystävien kanssa, urheilessa, salongeissa, matkustellen aivan uskomattomissa paikoissa, kalleimmissa kohteissa yms. jotka on suunniteltu ultra-rikkaille.

Olisin todella mielelläni super-rikas, mutta mä vietän nykyisinkin aikaa ystävien kanssa juuri niin paljon kun niitä jaksan. Mä myös urheilen päivittäin ja jos huvittaisi, ehtisin urheilla enemmänkin. Kampaajalla käyn ehkä 1-2 kertaa vuodessa, en siksi ettei olisi varaa käydä useammin, vaan koska ei ole tarvetta ja istuminen sekä pakkojutustelu on tylsää ja ahdistavaa. Oon matkustellut jonkin verran ja parhaat jutut on niitä, joiden eteen on pitänyt ponnistella. Itselleni jossain Dubaissa altaan vieressä löhöily olisi todella tylsää ja lähden mielummin vaikka Sarekiin patikoimaan. Toki rikkaana voisi mennä vaikka Afrikkaan safarille tai Etelämantereelle katsomaan pingviinejä. Mutta mitkään kädsilaukut ei tuo mun elämään minkäänlaista lisäarvoa, ihan sama mitä hintalapussa lukee.

Vierailija
86/418 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että jotkut ihmiset pitävät minua tuollaisena rahan perässä juoksijana, koska mieheni on kohtuullisen hyvätuloinen ja minä olen nätti, hoikka kotiäiti, joka on hoitanut viime vuodet pieniä lapsia kotona.

Harva kuitenkaan tietää, että minulla on itselläni yliopistotutkinto ja olen opiskellut lisää kaikkien äitiyslomieni ajan. Vielä harvempi tietää, että kun tapasimme, mieheni oli köyhä opiskelija, ja maksoin hänen laskujaan, koska hän oli silloin totaalisen pa. Meillä parisuhde on kestänyt pitkään, koska se perustuu rakkauteen, luottamukseen ja huumoriin. Meillä on yhteiset arvot ja tavoitteet elämässä. Mieheni olisi minulle rakkain ja arvokkain, vaikka hänellä ei olisi sentin lanttia lompakossaan.

Vierailija
87/418 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikasta miestä harvemmin joutuu elättämään. Köyhää miltei varmasti.

Vierailija
88/418 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet, mikä teitå viehättää nuorissa kauniissa isorintaisissa instabeibeissä?

Ei mikään. Nehän on juurikin naurettavia.

Vierailija
89/418 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että jotkut ihmiset pitävät minua tuollaisena rahan perässä juoksijana, koska mieheni on kohtuullisen hyvätuloinen ja minä olen nätti, hoikka kotiäiti, joka on hoitanut viime vuodet pieniä lapsia kotona.

Harva kuitenkaan tietää, että minulla on itselläni yliopistotutkinto ja olen opiskellut lisää kaikkien äitiyslomieni ajan. Vielä harvempi tietää, että kun tapasimme, mieheni oli köyhä opiskelija, ja maksoin hänen laskujaan, koska hän oli silloin totaalisen pa. Meillä parisuhde on kestänyt pitkään, koska se perustuu rakkauteen, luottamukseen ja huumoriin. Meillä on yhteiset arvot ja tavoitteet elämässä. Mieheni olisi minulle rakkain ja arvokkain, vaikka hänellä ei olisi sentin lanttia lompakossaan.

Tilannehan on aivan eri, jos on kyse samanikäisestä pariskunnasta joka on ollut nuoresta saakka yhdessä.

Ei näissä keskusteluissa koskaan sellaisista puhuta.

Vierailija
90/418 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tietysti se mitä löytyy housujen alta. Ei minua se lompakon paksuus kiinnosta sitten vähääkään. Ei siis yhtään. Tarkoitan todella, ettei miehen varallisuudella ole väliä.... Rahalla ei rakkaudessa ole merkitystä... Ehkä... tai no, en mä tiedä, kun en oo köyhien kanssa seukannu.

Ja se "rakkausko" löytyy housujen alta?

Vierailija
91/418 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se menettää?

Tekisin mielummin ittttsemurhan kuin joutuisin harrastamaan toistuvasti seksiä jonkun vanhan ukon kanssa.

Toiset pystyy tuohon rahan takia tai jopa kokevat rahan vuoksi aidon tuntuista ihastumista, mutta minä tai moni muukaan ei tuohon leiriin kuulu.

Jo ajatuskin tuollaisesta tuntuu äärimmäisen ahdistavalta ja likaiselta, en voisi elää henkisesti vapaana ja puhtain mielin.

N28

Lisään kun tuli paha mieli tuosta kun kirjoitin ”jonkun vanhan ukon kanssa”, että ei siis mitään vanhoja ukkoja vastaan ja kaikki ikääntyy, mutta pointti oli se etten voisi elää niin, että harrastaisin säännöllisesti seksiä jonkun kanssa vain jonkun mukavan elintason ja taloudellisen hyödyn vuoksi.

Pitää olla oikeita tunteita ja fyysistä himoa, hyötytarkoitus ei riitä siihen että voisin harrastaa seksiä jonkun kanssa.

N28

Vierailija
92/418 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkä kul...taketju.

Eikö kul...taketjun paksuus ole tärkeämpää?

Vierailija
93/418 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se menettää?

N28

Minkä ikäinen on vanha ukko?

Nuoret ihmiset kuvittelevat, että seksi on vain nuorille ja kauniille. Niin ja nainen voi olla kaunis vain alle 30 vuotiaana.

Voin kertoa, että maailmassa on oikeasti paljon todella seksikkäitä vanhempia miehiä.

Kun ikää tulee lisää, maku muuttuu ja kauneutta näkee muissakin kun omassa ikäluokassa. Puhut miehistä kuinka he olisivat jotenkin kauheaa määrätyn iän jälkeen. Monella on vanhempi (keski-ikä +) puoliso, joka ei ole mitenkään ällöttävä tai likainen. Vaan rakas ja seksikäs.

Miltä sinusta tuntuisi kun sinusta kirjoitettaisiin, kuten sinä kirjoitit vanhoista miehistä? Kuinka ällöttävä ja likainen olo sinun kanssasi olemisesta tulee.

Makunsa kullakin, mutta vähän edes kunnioitusta.

Vierailija
94/418 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin makuasioita. En pidä naisista jotka ns. mallien tyylisiä. Toki joku 1 malli 50:stä saattaa mua miellyttää. Enkä ole kateellinen ennen kuin joku vetää sen lapsellisen kortin esille. Tuo totuus on vaan hyväksyttåvä ettei kaikkien maku ole sama minkään asian suhteen. Tiedän enemmän ns. tavis naisia jotka mun mielestä todella seksikkäitä ja kauniita kuin esim. Rikkaiden naisia. Se on mahdotonta sanoa kenenkään puolesta minkä takia on jonkun kanssa. Sitä pitää kyse heiltä itseltään.

Vierailija
95/418 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on yhtä tyhmä kysymys kuin intin palikkakokeessa se klassinen: Olisitko mielummin kukkakauppias kuin miljonääri?

Niin, kummasta mahtaa olla rintamalla enemmän hyötyä? Itse vastasin, että olisin mieluiten miljonääri kukkakauppias.

Vierailija
96/418 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on yhtä tyhmä kysymys kuin intin palikkakokeessa se klassinen: Olisitko mielummin kukkakauppias kuin miljonääri?

Niin, kummasta mahtaa olla rintamalla enemmän hyötyä? Itse vastasin, että olisin mieluiten miljonääri kukkakauppias.

Eiköhän se miljonääri keksi helpommin keinon pysytellä pois sieltä rintamalta. Kysy vaikka Trumpilta.

Vierailija
97/418 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se menettää?

N28

Minkä ikäinen on vanha ukko?

Nuoret ihmiset kuvittelevat, että seksi on vain nuorille ja kauniille. Niin ja nainen voi olla kaunis vain alle 30 vuotiaana.

Voin kertoa, että maailmassa on oikeasti paljon todella seksikkäitä vanhempia miehiä.

Kun ikää tulee lisää, maku muuttuu ja kauneutta näkee muissakin kun omassa ikäluokassa. Puhut miehistä kuinka he olisivat jotenkin kauheaa määrätyn iän jälkeen. Monella on vanhempi (keski-ikä +) puoliso, joka ei ole mitenkään ällöttävä tai likainen. Vaan rakas ja seksikäs.

Miltä sinusta tuntuisi kun sinusta kirjoitettaisiin, kuten sinä kirjoitit vanhoista miehistä? Kuinka ällöttävä ja likainen olo sinun kanssasi olemisesta tulee.

Makunsa kullakin, mutta vähän edes kunnioitusta.

Aika arva niin kuvittelee. Tai ainakin itse olen aina toivonut, että seksielämää on vielä vanhoilla päivilläkin. Mutta se on eri asia olla itse 65v toisen 65-vuotiaan kanssa, kuin 25v ja 65v kimpassa. Itseäni ällöttää ajatuskin esim itseäni 15-20 vuotta vanhemmasta miehestä, mutta niin ällötti 15-vuotta sittenkin. J nykyisin se ikäluokka, jota pidin ällöttävänä silloin on ihan kumppanimatskua ja ne 15 vuotta nuoremmat, jotka kiinnosti silloin on ihan lapsia vielä. Olettaisin, että tämänkaltainen kehitys miesmaussa jatkuu oman vanhenemisen tahtiin ja joku päivä huomaan pitäväni 50-vuotiaita miehiä charmikkaina (sitten kun itse olen 45-50 -vuotias).

Vierailija
98/418 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet, mikä teitå viehättää nuorissa kauniissa isorintaisissa instabeibeissä?

Koska ne on ulkonäöllisesti aikalähelle täydellistä. Kauniit rinnat, kaunis peppu, kauniit kasvot, kaikki vieläpä todella sopusuhtaista ja seksikästä. En yhtään ihmettele että ne järjestäen seurustelee rikkaiden urheilijatähtien, elokuvatähtien tai muuten vaan rikkaiden miesten kanssa.

Vierailija
99/418 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha kaljuuntuva mieskin voi kelvata., jos saa naisen nauttimaan.

Vierailija
100/418 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lue vain BG ja siitä, kuinka hän tuhosi perheen ja asuu Tampereella. Hän metsästää Suomessa vanhempia naimisissa olevia miehiä saadakseen miehet maksamaan hänen puolestaan. Tarvitseeko Suomi tällaisia ​​naisia?

Joko HM on ilmoittanut sinulle tehneensä tutkimuspyynnön kunnianloukkauksesta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme