Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, mikä rikkaissa miehissä viehättää?

Vierailija
13.09.2021 |

Olen pitkän elämän aikana seurannut niin rikkaimmilla ihmisillä niin Suomessa kuin ulkomailla tuntuu olevan kauniimmat naiset kuin köyhillä.

Oletteko naiset kiinnostuneet miehen omaisuudesta hyödyntymisestä ja mitä se mahdollistaa (esim. luksusmatkat, luksustalot ja autot, luksusmerkit yms) vai miksi rikkaimmat miehet on halutuimpia?

Kommentit (418)

Vierailija
41/418 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne miehet ehkä niinkään, tulevat siinä mukan sivutuotteena.

Kyllä se vanha viisaus pätee edelleen hyvin: Raha ei tee onnelliseksi, mutta se mahdollistaa mukavan elämän.

Sitä aikanaan hain ja sen myös sain. 

Vierailija
42/418 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen suomalaisen ruman 55 v. junttimiehen, jolla hieman enemmän rahaa. Ei ole mikään monimiljonääri tai nimekäs.  Sillä on pääasiallisesti käyny hyvä tuuri. Nykyään työtön mutta sen verran oli saanut perintöä ja erorahat edellisestä työstä, että ei varmaan tarvii mennä töihin (eikä törsää esim autohin, veneisiin, huviloihin, kelloihin jne)

Ihan sanoi, että ostaa itänaisen joka on huomattavasti nuorempi. Mietti pitkään ja totesi, että entisistä neukkumaista saa suomalaisen näköinen ettei äititäti niin järkyttyisi.  Sieltähän niitä taviksia riittää mitkä rahan takia tekee ihan mitä vaan, Eikä tarvii edes koruja antaa tai merkkilaukkuja. Riittää kunhan vaan elättää kivassa lukaalissa. Eli aika taviselämää tää perhe viettää, paitsi että vaimo on rutiköyhästä taustasta, kouluttamaton eikä tee mitään kodin ulkopuolella. Ihan normi babushka. Oli tärkee tälle miehelle, ettei näytä idän ammattinaiselta.

Ei se nyt niin juntti voi olla, jos on osannut pelata asian niin, että on rumana saanut kauniin naisen. Itse arvostan tuota, että nai itseään tasoltaan paljon korkeemman. Respect! 👊👌

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/418 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaat miehet ovat usein statuskeskeisiä ja kaunis vaimo on yksi statusesine. 

Vierailija
44/418 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipäänsä kai se, että elää jonkun toisen rahoilla ja käyttäytyy kuin nukke, on säälittävää. Leikataan isommat rinnat, jotta olisi viehkeämpi, tai esitetään jotain muuta, kuin oikeasti on.

Kyllä elämässä parasta on se, että on juuri sellainen kuin on, elää omilla rahoillaan ja rakentaa oman näköisen elämän. Ei tarvitse pelätä, että joku nuorempi ja kauniimpi vie miehen. Koska jos näin käy, silloin on omakin elämä.

Kaikilla meillä on oma elämä elettevänä, jotkut tuntuvat välttelevän sitä.

Itselle varakas mies osti silikonit ja arvostin tosi paljon ja arvostan edelleen. Ja kyllä nimenomaan jos itse ei ole rikas ja haluaa paljon vapaa-aikaa ja rikkaan elämäntavan niin rikkaan miehen hommaaminen on no brainer. Voin sanoa että mun elämä on paljon nautinnollisempaa, kun luksus astu kuvaan. Luksus tuo sellaisia kokemuksia mitä ei pysty edes kuvailee sellaiselle joka ei ole ikinä niitä kokenut. Siihen jää koukkuun ja sitten vasta ymmärtää mitä on elää täysillä.

N26

Vierailija
45/418 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu kun katsot naisia kalliiden Ferrari ym. kyydissä tai ajaessa niin kumma juttu kun missejä ovat lähes poikkeuksetta.. Sitä voi miettiä mistä mahtaa johtua.

Vierailija
46/418 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naiset sitä avoimesti myönäkkään, mutta iso osa haluaa maksimaallisesti nauttia elämästä ja rikas mies voi sen mahdollistaa ilman että itse tarvii juuri mitään tehdä sen eteen että elää menestynyttä elämää. Ennemmin matkailen ympäri maailmaa eksoottisissa kohteissa 5 tähden hotelleissa kuin kävisin 8-16 työssä ja olisin jonkun köyhän miehen naisystävä.

Rikkaat antaa meille naisille rikkaamman elämän. No ainakin meille jotka ollaan tarpeeksi hyvännäköisiä, että on mahkuja rikkaisiin miehiin, kun heistä on suurin kilpailu naisten kesken.

N29

Mistähän harlekiinista tämä "totuus" on otettu? Enpä kyllä tunne yhtäkään gold diggeriä, ainoastaan muutamat julkkikset tuntuvat tyrkyttävän itseään rahasta ja heille nauraa kaikki

Itse pyörin rikkaiden sosiaalisissa piireissä ja voin kertoa että ns. ei niin komeillakin miehillä on tosi kauniit naiset. 95% tuntemistani rikkaista varmasti. Westendin hienostoalueelta ei taida muita kuin kauniita naisia löytyä kumppaneina.

Olet puhdas trolli, joka ei ole koskaan asunut Westendissä. Akateeminen loppututkinto on naisten tärkein asia.

T. Westendissä oikeasti asunut

Korkeintaan vanhoilla naisilla siellä tärkeintä on akateeminen loppututkinto. Minun sukupolven nuoret ja kauniit on tajuneet, että elämässä pääsee helpommallakin, kun hommaa rikkaan miehen jonka rahoilla elellä. Terveisin ihan oikeasti Wendendissä jo viimeiset 5 vuotta asunut.

Niin Saksassa olet asunut viimeiset 5 vuotta?

Vierailija
47/418 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen rikas mies, ja tiedän kokemuksesta että naiset etsivät vahvaa urosta joka näyttää kaapin paikan, rikas mies kertoo naiselle miten asiat oikein ovat

Välillä nainen haluaa hemmottelua lomamatkoin

Vierailija
48/418 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vanha viisaus pätee edelleen hyvin: Raha ei tee onnelliseksi, mutta se mahdollistaa mukavan elämän.

Tässä voidaankin kysyä, että haluaako olla mielummin ison talon piika vai pienen talon emäntä.

Kyllä se on vaan mukavaa, kun voi päättää itse, mitä elämässä tekee. Tekee hyvää itsetunnollekin, kun järjestää oman näköisen elämän.

Vierailija
49/418 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä voidaankin kysyä, että haluaako olla mielummin ison talon piika vai pienen talon emäntä.

Kyllä se on vaan mukavaa, kun voi päättää itse, mitä elämässä tekee. Tekee hyvää itsetunnollekin, kun järjestää oman näköisen elämän.

Sillä piika sitä on, jos elää toisen rahoilla. Toinen voi tehdä mitä haluaa ja käyttää heittopussina.

Kyllä tässä ajassa naisilla pitäisi olla sen verran järkeä, että ei alistu tuohon ikiaikaiseen asemaan. Kun on mahdollista rakentaa omakin elämä.

Vierailija
50/418 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaan miehen vaimona joutuu lähes aina täysin yksinhuoltajaksi. Kuka haluaa ihan vapaasti elämältään sellaista, jos on omakin työ ja oma ura? Mies vetää vielä kunnian hyvänä isänä, vaikka ei laittaisi tikkua ristiin lasten hyväksi.

Vierailija
51/418 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu kun katsot naisia kalliiden Ferrari ym. kyydissä tai ajaessa niin kumma juttu kun missejä ovat lähes poikkeuksetta.. Sitä voi miettiä mistä mahtaa johtua.

Kaksi tyhjäpäätä ovat löytäneet toisensa?

Vierailija
52/418 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylipäänsä kai se, että elää jonkun toisen rahoilla ja käyttäytyy kuin nukke, on säälittävää. Leikataan isommat rinnat, jotta olisi viehkeämpi, tai esitetään jotain muuta, kuin oikeasti on.

Kyllä elämässä parasta on se, että on juuri sellainen kuin on, elää omilla rahoillaan ja rakentaa oman näköisen elämän. Ei tarvitse pelätä, että joku nuorempi ja kauniimpi vie miehen. Koska jos näin käy, silloin on omakin elämä.

Itselle varakas mies osti silikonit ja arvostin tosi paljon ja arvostan edelleen. Ja kyllä nimenomaan jos itse ei ole rikas ja haluaa paljon vapaa-aikaa ja rikkaan elämäntavan niin rikkaan miehen hommaaminen on no brainer. Voin sanoa että mun elämä on paljon nautinnollisempaa, kun luksus astu kuvaan. Luksus tuo sellaisia kokemuksia mitä ei pysty edes kuvailee sellaiselle joka ei ole ikinä niitä kokenut. Siihen jää koukkuun ja sitten vasta ymmärtää mitä on elää täysillä.

N26

Mitä teet sitten, kun vanhenet ja rikas miehesi päivittää sinut nuorempaan? Rakastatko puolisoasi vaiko hänen rahojaan? Jäisitkö hänen luokseen, jos hän menettäisi rahansa?

Vierailija
53/418 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Aikani Helsingin yöelämässä pyörin ja lopulta pintaliitopiireissä ja löytyihin se ihana rikas mies lopulta! :)

Anonyymisti voin tunnustaa, että jos itse ei ole rikas niin miehen tuoma rahallinen rikkaus tuo elämään paljon myös kokemus peräistä rikkautta, josta jäisi muuten paitsi.

Vierailija
54/418 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Rikas mies antaa tosiaan rikkaan elämän (kokemuksiltaan)", hyvin sanottu ja niin totta. Mutta kukapa nainen haluaisi golddiggerin mainetta niin siksi sitä ei muualla kuin anonyymeillä palstoilla tunnusteta.

N40

Kerro vielä mitä ovat ne kokemukset, mihin keskituloisella naisella ei ole varaa? :D

Asua viikkoja tai kuukausia maailman hienoimmissa villoissa ja 5 tähden hotelleissa jotka päivältä maksavat väliä 1000-10000€ tyyliin (enemmänkin jopa), matkustella ympäri vuoden ilman että tekee työtä, ajella todellisilla luksusautoilla, saada viisinumeroisia koruja hinnalta, listaa voisi jatkaa loputtomiin.

Terveisin erittäin rikkaan miehen vaimo, 31v

Ketä nämä jutut ihan oikeasti kiinnostavat? Jos pinnallisuus kiinnostaa niin siitä vaan, mutta useita ei kiinnosta lainkaan. Minttukos siellä kirjoittelee? Ainakaan ei kukaan koulutettu tai sivistynyt.

Vierailija
55/418 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Aina hänen rinnallaan. Näin teet, kun todella rakastat jotakuta.

Vierailija
56/418 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N26

Mitä teet sitten, kun vanhenet ja rikas miehesi päivittää sinut nuorempaan? Rakastatko puolisoasi vaiko hänen rahojaan? Jäisitkö hänen luokseen, jos hän menettäisi rahansa?

Ei mun mies sellaista tekisi. Se on vannonut ikuista rakkautta mua kohtaan ja on pitänyt lupaukset tähänkin asti.

Vierailija
57/418 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Rikas mies antaa tosiaan rikkaan elämän (kokemuksiltaan)", hyvin sanottu ja niin totta. Mutta kukapa nainen haluaisi golddiggerin mainetta niin siksi sitä ei muualla kuin anonyymeillä palstoilla tunnusteta.

N40

Kerro vielä mitä ovat ne kokemukset, mihin keskituloisella naisella ei ole varaa? :D

Asua viikkoja tai kuukausia maailman hienoimmissa villoissa ja 5 tähden hotelleissa jotka päivältä maksavat väliä 1000-10000€ tyyliin (enemmänkin jopa), matkustella ympäri vuoden ilman että tekee työtä, ajella todellisilla luksusautoilla, saada viisinumeroisia koruja hinnalta, listaa voisi jatkaa loputtomiin.

Terveisin erittäin rikkaan miehen vaimo, 31v

Ketä nämä jutut ihan oikeasti kiinnostavat? Jos pinnallisuus kiinnostaa niin siitä vaan, mutta useita ei kiinnosta lainkaan. Minttukos siellä kirjoittelee? Ainakaan ei kukaan koulutettu tai sivistynyt.

Mun kokemuksesta näin kommentoi vaan ne kanssasisaret jotka eivät koskaan ole sitä todellista luksusta päässyt edes kokemaan. Ja Minttu on upea ihminen ja pelannut korttinsa elämässä erittäin hyvin, paremmin kuin 99,99% meistä naisista.

Vierailija
58/418 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, ei muka suomalaiset naiset ole rahan perässä. Kun vähän seiskaa selaa niin huomaa toista.

Rumatkin naiset olisivat yhtälailla rikkaiden perässsä jos olisi jotain saumaa niihin. Ne vaan sanovat etteivät ole. Ei ne kauniit naiset mikään eri rotu ole.

Mä olen kaunis, mutta mikään luksuselämä rikkaan miehen kanssa ei kiinnosta. Kas kun ihmisillä on erilaisia tavoitteita elämässä ja eri kiinnostuksen kohteita.

Niinpä niin...🧐

mies53v

Vierailija
59/418 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N26

Olen eri mieltä. Rahalla ei saa mitään, joka korvaisi elämän vapauden. Toki kaikki on hiukan hienompaa, hotellit, vaatteet, autot ja asunnot. Mutta lopulta, jos elämä on tyhjää, se on tyhjää kaiken luksuksen keskellä.

Raha ei siis tuo mitään todellista lisäarvoa elämään. Tässä tarkoitan nyt vertailua keskiluokkaiseen elämään. Jonka siis jokainen työssäkäyvä suomalainen pystyy itselleen hankkimaan. Köyhyys on sitten eri asia.

Vierailija
60/418 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomesta en tiedä, mutta ulkomailla se voi olla ainoa ulospääsy köyhyydestä. Sosiaaliturvaa ei ole, töillä ei elä. Ja eläkettä tai terveydenhoitoa on turha haaveilla.

Suomessa toki ei tarvitse rikasta miestä välttämättä. Mutta onhan se helpoin tapa rikastua, jos rahasta tykkää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi