Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, mikä rikkaissa miehissä viehättää?

Vierailija
13.09.2021 |

Olen pitkän elämän aikana seurannut niin rikkaimmilla ihmisillä niin Suomessa kuin ulkomailla tuntuu olevan kauniimmat naiset kuin köyhillä.

Oletteko naiset kiinnostuneet miehen omaisuudesta hyödyntymisestä ja mitä se mahdollistaa (esim. luksusmatkat, luksustalot ja autot, luksusmerkit yms) vai miksi rikkaimmat miehet on halutuimpia?

Kommentit (418)

381/418 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua alkaa alle 2000€ nettopalkallani elättää toista Aikuista ihmistä. Hyvä, kun edes yksin pärjään.

Vierailija
382/418 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei mikään. Olisi noloa olla vaan joku rikkaan miehen reikä. Eikä meillä olisi mitään yhteistä.

Aina mielummin rikkaan kuin köyhän reikä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/418 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sellainen välihuomio, että jos naisen on pakko satsata useita satoja euroja kuukaudessa ulkonäköönsä näyttääkseen joltain, niin hän ei ole kaunotar. Oikeasti kauniit naiset eivät tarvitse mitään ripsienpidennyksiä, eikä mitään muuta ekstraa kuin tavalliset kampaamokäynnit. Liikunta, terveellinen ruoka, hampaanhoito ja hyvä yöuni on väylä hyvään ulkonäköön.

Joo mutta niitä "oikeasti kauniita" geenilotossa voittaneita naisia on todella vähän loppujen lopuksi. Ja ne jotka on oikeasti kauniita naisia, saavat jo nuoresta asti niin paljon huomiota, että heillä on miesten mahdollistamisen ansiosta tulla entistäkin kauniimmaksi. Ja heidän rinnalla tavisnätit tytöntylleröt näyttää sitten ihan kauheilta. Pitää muistaa, että kriteerit ovat nousseet valtavasti. Ei enää mikään tavis pisamanaamainen eloveenatyttö essu päällä ole kaunotar, vaan eloveenatyttö jota on tuunattu ja muokattu luonnottomaksi, mutta keikistelee tyttömäisesti. 

Vierailija
384/418 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikkaan elämän kustantama luksus voi olla houkuttelevaa. Sen takia jotkut tekevät kompromissejä sen suhteen minkälaisen ihmisen huolivat. Rikkauden houkutukset näkyy olevan joillekin liian suuri houkutus. Mikä siinä rikkaudessa sitten houkuttaa? Helppo elämä, luksus, yltäkylläisyys, unelmat, tavarat, asunto, jne. Eli mitä nyt rahalla saa hankittua. Tuo helpon elämän osuus myös tärkeä.

Niin, joten miksi sitten ihmetellään sitä että jotkut haluaa helpompaa elämää? Varmaan jokainen haluaa elää mahdollisimman helppoa elämää. Sen takia me taviksetkin otetaan kauheita asuntolainoja, että elämä olisi edes jossain elämänvaiheessa helpompaa. Ja että mielellään jäisi perillisillekin jotakin siitä koko elämän raatamisesta.

Vierailija
385/418 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mua ainakaan viehätä kenenkään rikkaus tai köyhyys. Ei miehissä tai naisissa.

Mutta miksi juuri niillä rikkailla miehillä on KAUNIIT naiset? Mikä niitä rikkaita miehiä niissä kauniissa nuorissa naisissa viehättää? Miksi ei viehätä lihavat, rumat tai vanhat naiset?

Varmaan sen takia että liikutaan samoissa piireissä esimerkiksi mallien ja julkkisten kanssa, missä tavikset eivät edes liiku. Ei ne kauniitkaan naiset mitään ihan tyhjätaskuja yleensä ole koska kauniilta näyttäminen maksaa ihan helvetisti. Ja kukapa ei haluaisi kumppanin joka on hyvän näköinen, jos on mahdollista saada sellainen? Ruma ihminen voi olla yhtä mukava luonteeltaan, mutta jos on mahdollista saada mukava ihminen joka on vielä kauniskin, miksei? Sama pätee rahaan. Moni köyhä on mukava luonne, mutta jos on mahdollisuus saada rikas jolla mukava luonne, miksei?

Ja mukavalla luonteella tarkoitan sitä, mitä kukakin sellaisena pitää. Esimerkiksi pinnalliset ulkonäköään palvovat eivät ole jokaisen mielestä mukavaluonteisia, mutta samanmielisen ihmisen silmissä ovat. He eivät välttämättä edes etsi mitään loppuelämän suhdetta. Esimerkiksi noissa julkkispiireissä on enemmän sääntö kuin poikkeus, että kumppania vaihdellaan jatkuvasti ja ne akat pyörii mieheltä toiselle.

"Ei ne kauniitkaan naiset mitään ihan tyhjätaskuja yleensä ole koska kauniilta näyttäminen maksaa ihan helvetisti."

Tämä on se asia mitä miehet ei millään tunnu tajuavan. Nuoret naiset on suurin osa vain perusnättejä, hyvin harva on luonnostaan kaunotar, ilman mitään rahalla hankittua efforttia. Oli se raha sitten hankittu miten tahansa... Miehet ei edes ymmärrä kuinka paljon se kaikki hemaisevaisuus vaatii rahaa. Puhutaan ihan sadoista, ellei tuhansista euroista kuukaudessa näyttää kauniilta nuorelta naiselta. Kun se ei oo se, että meet yhden kerran kampaajalle ja maksat siitä sen yli sata euroa ja tuut sieltä tuulipuvussa pois, vaan siellä pitää juosta ihan jatkuvasti. Sama jos otat ripsipidennykset, ei se ole se että ne vaan kerran tuutataan sun ripsiin, vaan niitä pitää huoltaa kuukausittain. Kynsien kanssa sama.

Sitten tietysti vaatteet, kun nehän ei saa olla sitä Tokmannin kaikille sopivaa telttamallia musta suora tunika ja legginssit ja kenkinä talvella Kuomat, kesällä kympin balleriinat. Pitäisi olla ihastuttavia kesäleninkejä ja kauniita korkokenkiä, no katsokaa vaan kuinka paljon ne maksaa! 

Ja ihan niinkin yksinkertainen asia kuin rintaliivit, tutkitusti suurimmalla osalla naisista Suomessa on vääränkokoiset rintsikat, koska oikean kokoiset ja laadukkaat maksaa liikaa joten pitää hankkia niitä mitä halvalla saa ja koot on silloin vähän jotain sinne päin. Halvalla ei saa hyviä itselle räätälöityjä rintaliivejä ja rintsikat kuluu kun niitä pitää pestä päivittäin. Hyvät rintsikat maksaa lähes satasen. Mulla on ollut aina noita kympin maksavia rimpuloita, jotka ei edes tue tissejä ollenkaan. Nyt kun rahatilanteeni on parempi, ostin ekat itselleni sopivat rintaliivit oikein naisten alusvaatekaupasta jossa minulta otettiin mitat ja maksoin niistä 70 euroa. Eli mulla on nyt nelikymppisenä vasta ekaa kertaa elämässäni YHDET rintaliivit, jotka on juuri mun keholleni sopivat. Rahalla saa ja hevosella pääsee. 

Riippuu tietysti siitäkin, mitä pitää kauniina. En itse koe, että kaikki naiset ovat rumia, joilla ei ole rakennekynsiä ja tekoripsiä, enkä myöskään koe, että erityisen kalliit vaatteet tekevät ihmisestä kauniin. Miksi muka sama ihminen ei olisi kaunis hyvin istuvissa h&m-vaatteissa? Ja Kuomat maksavat sen verran, että sillä summalla saa jo kauniimmatkin talvikengät.

Ei saa. Kerran päätin hemmotella itseäni ja ostin kalliit Italialaiset talvisaappaat. Eivät kestäneet edes sitä yhtä talvea. Joten päädyin takaisin Kuomiin. Ne sentään palvelee monta talvea. Ei mulla ole varaa ostaa joka talvelle uudet muotisaappaat.

Vierailija
386/418 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkailla miehillä on parempi itsetunto kuin köyhillä. He ovat keskimäärin positiivisempia ja sosiaalismpia.

Vierailija
387/418 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä onkin näköjään Valehtelijoiden Klubi. Tottakai oikeassa elämässä naisia kiinnostaa miehen rahat. Muuten ei olisi julkkisnaisia, ei onlyfänssiä eikä prostituutteja, ja naiset olisivat onnellisia, kun miehellä olisi Datsun a100 ja pieni vuokra-asunto, eikä Pariisiin lenneltäisi. Timanttisormuksista puhumattakaan.

Vierailija
388/418 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikkailla miehillä on parempi itsetunto kuin köyhillä. He ovat keskimäärin positiivisempia ja sosiaalismpia.

Samoin on parempi itsetunto myös kauniilla naisilla, kuin rumilla naisilla.

Vierailija
389/418 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa ihminen itsessään, ei lompakon paksuus. Nyt tapailemastani miehestäkään en tiedä onko pers aukinen viheltäjä vai miljonääri, eikä vois vähempää kiinnostaa kun on Ihminen isolla I:llä.

Ja tämähän ei vastannut ollenkaan ap:n kysymykseen, sori.

Vierailija
390/418 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä onkin näköjään Valehtelijoiden Klubi. Tottakai oikeassa elämässä naisia kiinnostaa miehen rahat. Muuten ei olisi julkkisnaisia, ei onlyfänssiä eikä prostituutteja, ja naiset olisivat onnellisia, kun miehellä olisi Datsun a100 ja pieni vuokra-asunto, eikä Pariisiin lenneltäisi. Timanttisormuksista puhumattakaan.

Ja missä ollaan me tavisnaiset? Meillä on kaikilla onlyfans tili, me kaikki myydään itseämme ja on timanttisormukset sormissa?

Vierailija
391/418 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha tuo turvallisuutta. Olen itse hieman epävarma urastani ja omasta jaksamisestani. Haluan miehen joka pitää minusta huolta.

Olen sillä tavalla vanhanaikainen, haluan miellyttää miestä ja laittautua. Haluan että mies on herrasmies ja panostaa minuun. Kun on mahdollista saada sellainen, miksi tyytyä vähempään?

Etsin uutta miestä kun erosin pitkästä liitosta. Jos en löydä kriteerit täyttävää, olen sitten yksin. Olen 35v mutta kaunis ja treenattu nainen, hyvässä akateemisessa työssä itsekin. Vastapainoksi huolenpidosta olen valmis omistautumaan miehelle ja pitämään hänet onnellisena.

Vierailija
392/418 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raha tuo turvallisuutta. Olen itse hieman epävarma urastani ja omasta jaksamisestani. Haluan miehen joka pitää minusta huolta.

Olen sillä tavalla vanhanaikainen, haluan miellyttää miestä ja laittautua. Haluan että mies on herrasmies ja panostaa minuun. Kun on mahdollista saada sellainen, miksi tyytyä vähempään?

Etsin uutta miestä kun erosin pitkästä liitosta. Jos en löydä kriteerit täyttävää, olen sitten yksin. Olen 35v mutta kaunis ja treenattu nainen, hyvässä akateemisessa työssä itsekin. Vastapainoksi huolenpidosta olen valmis omistautumaan miehelle ja pitämään hänet onnellisena.

"Olen 35v MUTTA kaunis ja treenattu nainen, hyvässä akateemisessa työssä'" ja blää blää blää. Miksi laitoit tuon MUTTA sanan sinne? Ei sun tarvitse olla nuorempi kuin olet. Eikä edes näyttää nuoremmalta kuin olet.

Vierailija
393/418 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asuakko pienessä homeisessa talossa duunarin kanssa vai 500 neliön "palatsissa" rikkaan miehen kanssa, ei kovin vaikea valita, joka voi tarjota unelma elämän. Tottakai lapsia kannattaa hommata vielä silloin kun on kauneimmillaan niin rikas mies pysyy eikä vaihda nuorempaan.

Noh. Jätin miljonäärin, ja kyllä, minä asun duunarin kanssa landella Hkin sijasta. Pikkutupa, pikku perunamaa. Onnellista elämää, rakkautta. Eli ei minua koskaan ole raha kiinnostanut. Vanha koulukaveri oli rahakkaiden perään, hän oli uskovaisen monilapsisen perheen keskimmäinen tyttö ja asui sotkussa sekä köyhyydessä.

Olen kaunis ja monilahjakas.

Jotain täytyy pahasti uupua rahan ja julkisuuden perässä juoksijoilta. Surullistahan tuo on ja nykyaika ruokkii tuota menoa. Suurin osa ihmisistä on ihan "normaaleja", terveitä arvoiltaan, mutta heihin ei törmää missään somessa pyllistelemässä.

No aika harvalla nuorella naisella on varaa "asua landella" ja käydä sieltä töissä.  Suomessa kuitenkin vaaditaan naisilta sitä, että täytyy itse elättää itsensä eikä miehiltä saa vaatia yhtään mitään. Edes omien lapsien elatusta.

Vierailija
394/418 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tuokin varmasti totta. Ylipäätään itsevarmuus on tärkeintä parisuhdemarkkinoilla. Oli rikas tai ei. Ja varmasti on helpompaa olla itsevarma jos on varallisuutta. Olen naisenakin sen huomannut. Ei tavallaan tartte olla varuillaan. Pärjää itsekseenkin. 

Vierailija
395/418 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tietysti se mitä löytyy housujen alta. Ei minua se lompakon paksuus kiinnosta sitten vähääkään. Ei siis yhtään. Tarkoitan todella, ettei miehen varallisuudella ole väliä.... Rahalla ei rakkaudessa ole merkitystä... Ehkä... tai no, en mä tiedä, kun en oo köyhien kanssa seukannu.

...

Vierailija
396/418 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avauksesi on niin pöljä, että siitä voisi yhtä hyvin kysyä, että no miksi ne rikkaat miehet sitten valitsevat nimenomaan kauniita naisia? Miksi kauneus naisissa viehättää? Miksi he eivät valitse perunanenäisiä taviksia?

Kuule, kyllä jokainen mies valitseisi sieltä kauneimmasta päästä naiset (kemian toimittava myös kauneuden lisäksi toki, mutta oltava kaunis). Aika vähän tiedät meistä miehistä jos tämä tulee yllätyksenä.

M35

Useimmat miehet ehkä, mutta ei kaikki. On niitä komeita ja rikkaita filmitähtiäkin, joiden vaimot ei ole kauniita. Varmaan olisivat kauniinkin saaneet, mutta on ollut muut asiat tärkeämpiä.

Vierailija
397/418 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos kiinnostaa louis vouittonit ja muut luxusbrändit, niin tarvitsee kustantajan. Ne on aikas kalliita. Meikit maksaa ihan hitosti.

Vierailija
398/418 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne näyttää hyvältä, ne elää mielenkiintoista elämää, ne on fiksuja ja omaa hyvät sosiaaliset taidot.

Vierailija
399/418 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kaunis ja minulla on rikas mies. Tapasimme parikymppisinä, useampi vuosikymmen sitten. Itse olin silloin jo kaunis, mutta mieheni ei ollut vielä rikas. Hänessä oli kuitenkin karismaa, uteliaisuutta, elämäniloa, sinnikkyyttä, älykkyyttä ja tahdonvoimaa ja näin jälkeenpäin ajateltuna oli selvää että hän tulee menestymään elämässä. Kaikki ei ole rahasta kiinni, vaikka se saattaa ehkä ulkopuoliselle siltä näyttää.

Vierailija
400/418 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös of-tuottajat ja prostituoidut ja julkkisnaiset ansaitse omat rahansa? Sama kai se niille on tuleeko se raha köyhältä vai rikkaalta mieheltä, kunhan on varaa maksaa palvelusta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan