Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, mikä rikkaissa miehissä viehättää?

Vierailija
13.09.2021 |

Olen pitkän elämän aikana seurannut niin rikkaimmilla ihmisillä niin Suomessa kuin ulkomailla tuntuu olevan kauniimmat naiset kuin köyhillä.

Oletteko naiset kiinnostuneet miehen omaisuudesta hyödyntymisestä ja mitä se mahdollistaa (esim. luksusmatkat, luksustalot ja autot, luksusmerkit yms) vai miksi rikkaimmat miehet on halutuimpia?

Kommentit (418)

Vierailija
401/418 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naiset sitä avoimesti myönäkkään, mutta iso osa haluaa maksimaallisesti nauttia elämästä ja rikas mies voi sen mahdollistaa ilman että itse tarvii juuri mitään tehdä sen eteen että elää menestynyttä elämää. Ennemmin matkailen ympäri maailmaa eksoottisissa kohteissa 5 tähden hotelleissa kuin kävisin 8-16 työssä ja olisin jonkun köyhän miehen naisystävä.

Rikkaat antaa meille naisille rikkaamman elämän. No ainakin meille jotka ollaan tarpeeksi hyvännäköisiä, että on mahkuja rikkaisiin miehiin, kun heistä on suurin kilpailu naisten kesken.

N29

Täyttä asiaa. Itsekkään en halua missään 8-16 duunissa tuhlata elämää, kun voin rikkaan miehen rahoilla elää luksuselämää matkustellen ympäri vuoden eikä tarvitse lopulta kovin paljoa antaa vastapalveluksena, vain luonnollista asiaa.

Vierailija
402/418 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit kiiluvat silmät

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/418 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sellainen välihuomio, että jos naisen on pakko satsata useita satoja euroja kuukaudessa ulkonäköönsä näyttääkseen joltain, niin hän ei ole kaunotar. Oikeasti kauniit naiset eivät tarvitse mitään ripsienpidennyksiä, eikä mitään muuta ekstraa kuin tavalliset kampaamokäynnit. Liikunta, terveellinen ruoka, hampaanhoito ja hyvä yöuni on väylä hyvään ulkonäköön.

Joo mutta niitä "oikeasti kauniita" geenilotossa voittaneita naisia on todella vähän loppujen lopuksi. Ja ne jotka on oikeasti kauniita naisia, saavat jo nuoresta asti niin paljon huomiota, että heillä on miesten mahdollistamisen ansiosta tulla entistäkin kauniimmaksi. Ja heidän rinnalla tavisnätit tytöntylleröt näyttää sitten ihan kauheilta. Pitää muistaa, että kriteerit ovat nousseet valtavasti. Ei enää mikään tavis pisamanaamainen eloveenatyttö essu päällä ole kaunotar, vaan eloveenatyttö jota on tuunattu ja muokattu luonnottomaksi, mutta keikistelee tyttömäisesti. 

Onhan se vähän näinkin: maintenance maksaa.

Siksi on termikin: high maintenance *itch.

Satun muuten olemaan eniten tienaavassa prosentissa, ja vaimoani ei tartte erityisesti tuunata. Rahan kärkkyjistäkin on kokemusta - ei kiitos enää.

Vierailija
404/418 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta rikkaat miehet, vaikka ulkonäon vuoksi todella moni rikas mies minua koitti nukeksi saada. Ymmärsin tuon yhtälön aika nopeaan, että ei se mies niitä omia/sukunsa rahoja minulle suoraan anna. Siinä olisi joutunut orjan asemaan, saa vaatteita, ruokaa ja katon pään päälle, mutta ei muuta. Lisäksi tuo rahaorjan asema on juuri niin lyhyt, kuin kauneus kestää. Eli siinä 40-vuotiaana. Raha on valtaa ja sillä voi hallita köyhempiä naisia. Lisäksi olisi tuntunut epäreilulta leikkiä rakastanutta, vaan rahan vuoksi. Huijata sen rikkaan ressukan elämä, joka olisi luullut tosissaan, että sai rahalla naisen.

Vierailija
405/418 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommatkaa se paksu lompakko niin ei tarvitse täällä ulista.

Vierailija
406/418 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni penis mutta iso lompakko.

Vierailija
407/418 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

OMALLA KOHDALLANI RIKKAAT MIEHET EI VIEHÄTÄ

!

Vaikka olen Livenä tavannut Englantilaisen kuuluisan

miljonääri urheilijan ei hän minua viehättänyt, ei ruvennut Dollarin kuvat sydämen kanssa silmissä kiiltää kuin Aku Ankassa, eikä sekään

ammatiltaan Suomalainen taiteilija mies , vaikka hänen vuosiansionsa oli suurempi kuin minulla EI ! SE RAHA vaan se miehen luonne, ja tavat ne ovat Kaikkein tärkeintä!

Eli mies pitää olla Rehellinen, ei saa olla petturi ( ei käy vieraissa naisissa ei suutele vieraita naisia eikä ole Ystävänä nainen, eikä hän

nostele maljojakaan )

Eikä hän siis juo alkoholia on parasta ettei hän juo alkoholia kun itse en juo.

Eikä hän ole väkivaltainen ja Rakastaa Aidosti.

Taiteilija rikas mies jonka tapasin ,

Hän ensin oli Asiallinen, ihan tavallisen oloinen fiksu mies,

Mutta kun hänellä tuli urallaan menestystä vähitellen hän,

Muuttui minua tavallista ei ammatiltaan taiteilijaa , kohtaan juuri niin samanlaiseksi kuin nämä

Edesmenneet taitelijat, menestys nousi päähän , alkoholi Rupes maistuu enemmän , suuteli vierasta naista ,

Ja väitti , että ei ole vieraan naisen kanssa kun ystävä mutta tälläiselle taiteilija miehelle Piisaa, joka

Sormelle naisia!

Joten EI KIITSOS rahalla ,menestyksekkään mälläävä rikas mies!

Vaan minua kiinnostaa, sahanpurulle haiseva mies!

Eli ihan tavallinen Duunari, mies jolla on vielä töistään tultua ne työpaikkansa haalarit,

Niissä on sahanpurua( eli on rakennuksella tai talotehtaalla töissä! tavallisena työntekijänä)

ja niistä haalareita karisee kilokaupalla sahanpurua eteisen matolle kun riisuu ne pois ja alta paljastuu Halpis marketista ostetut farkut ja talvella ,

Villapaita ja kesäisin T- paita hänen paistamaan ja pistää,

Hänen eväskassinsa keittiöpöydälle ja pistää pesuun hänen maito ja kahvipullonsa sekä vesipullonsa ja eväsrasisansa ja laukun odottaa seuraava aamua tai iltaa.

Ei edes siis mikään ylempänä tasolla oleva esimieskään ei kiinnosta jos sattuu olemaan , Sinkku!

Niinhän siinäkin vanhassa laulussakin Muhoksen Mimmissä lauletaan, että oli insinööri Immu ja muurari Markku ja köyhä jarrumies,

Mutta sulhasena myhäili tuo köyhä jarrumies!

Tästä laulusta on tehty myös SF elokuva.

Muhoksen Mimmi.

( En ole Muhokselta)

Vierailija
408/418 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo elämä, sen perässä naiset ovat juosseet maailman sivu. Jos tavallisessa työläissuvussa joku nainen saa pyydykseen hyvätuloisen miehen, miesystävän ammatti ja hyvätuloisuus kerrotaan ylpistellen sukulaisille ja tuttaville kulovalkean tavoin. Jos taas miesystävä olisi normaalituloinen duunari, miesystävän tuloja ei kerrottaisi eteenpäin. Tulot olisivat sukulaisille ja tuttaville merkityksetön asia.

Kiistäkääpä tämä!

Vierailija
409/418 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänhallinta. 

Vierailija
410/418 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raha tuo turvallisuutta. Olen itse hieman epävarma urastani ja omasta jaksamisestani. Haluan miehen joka pitää minusta huolta.

Olen sillä tavalla vanhanaikainen, haluan miellyttää miestä ja laittautua. Haluan että mies on herrasmies ja panostaa minuun. Kun on mahdollista saada sellainen, miksi tyytyä vähempään?

Etsin uutta miestä kun erosin pitkästä liitosta. Jos en löydä kriteerit täyttävää, olen sitten yksin. Olen 35v mutta kaunis ja treenattu nainen, hyvässä akateemisessa työssä itsekin. Vastapainoksi huolenpidosta olen valmis omistautumaan miehelle ja pitämään hänet onnellisena.

En tuomitse sinua, pidä nuo toiveesi jos ne tuntuvat oikeilta elämässäsi, mutta jotenkin en itse vain pääse kiinni tuohon ajatusmalliin. Nykyaikainen hyvinvointiyhteiskunta kun takaa sen, että naisen ei tarvitse enää miettiä omaa selviytymistään ja siksi ehkä pakollakin mennä yhteen varakkaan miehen kanssa, jotta ei päätyisi suorastaan kadulle, niin siksi jotenkin tuntuu todellakin vanhanaikaiselta suhtautua pariutumiseen noin.

Vierailija
411/418 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa katsoa Exit-sarja ja vasta sen jälkeen harkita, haluaako rikkaan miehen.

Vierailija
412/418 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehessä ei viehätä mikään mutta se Amex siellä lompakossa.

Vierailija
413/418 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naiset sitä avoimesti myönäkkään, mutta iso osa haluaa maksimaallisesti nauttia elämästä ja rikas mies voi sen mahdollistaa ilman että itse tarvii juuri mitään tehdä sen eteen että elää menestynyttä elämää. Ennemmin matkailen ympäri maailmaa eksoottisissa kohteissa 5 tähden hotelleissa kuin kävisin 8-16 työssä ja olisin jonkun köyhän miehen naisystävä.

Rikkaat antaa meille naisille rikkaamman elämän. No ainakin meille jotka ollaan tarpeeksi hyvännäköisiä, että on mahkuja rikkaisiin miehiin, kun heistä on suurin kilpailu naisten kesken.

N29

Itsekkin myönnän, että asia on näin. Kerra tässä eletään ja mitään ei mukaan saa, joten miksei nauttia elämää palvottuna 5 tähden hotelleissa eri maissa ja luksus harrastuksissa ja ajanvietteessä. Tarpeeksi rikas voi sen mahdollistaa. Siksi kauniit julkkis naisetkin aina sen rikkaan valitsee, joka voi tämän elämäntyylin mahdollistaa.

Terv. ex maakunta missi

Ei minulla antaisi luonne periksi alkaa koti h u o r a k s i. Mitä nämä elätti nuket on.

Oletko kenties kateellinen, kun puhut meistä tuohon sävyyn? Se ei ole h***mista, jos miehen kanssa lähinnä vain seksiä harrastetaan pääasiassa, joskus muutakin yhteistä ja mies maksaa kaiken luksuksen - se on järjestely joka käy molemmille.

En ikinä menisi 8-16 töihin tuhlaamaan elämää, kun voin matkustella ympäri maailmaa luksuskohteissa miehen rahoilla ja välillä hänkin on mukana. Koulukaan ei maistunut niin en saisi korkeaa palkkaa, mutta onneksi olen kaunis niin rikkaitta elättäjiä kyllä löytyy miehistä eivätkä paljoa vaadi vastapalvelukseksi. Nykyään on modernejakin suhteita, koita ymmärtää se.

Onko nää jotain provoja vai onko näin ajattelevia naisia oikeasti olemassa? 🤔 Miten pystyy olemaan sinut itsensä kanssa ja tuntea itsensä suoraselkäiseksi, jos vain eläisi toisen rahoilla? Ei voi käsittää

Vierailija
414/418 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä aika moni rupeaa miehen varallisuutta ja muita kykyjä ja genetiikkaa miettimään (ainakin alitajuisesti jos ei muuten) viimeistään siinä vaiheessa, kun lapsien teon aika tulee. Ei se sattumaa ole että keskimäärin erittäin vahvasti tutkimusten mukaan menestyjien lapset menestyy elämässä sukupolvien yli ja taas huono osaisuus periytyy sukupolvien yli myös.

Geeneillä on vaikutusta, mutta myös kasvuympäristöllä. Köyhillä ei ole samanlaista turvaverkkoa, mikä on pois menestymisestä.

Vierailija
415/418 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha saa olla rumakin mies kunhan on rahaa

Vierailija
416/418 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkea elintaso ilman että tarvii töitä tehdä. Paljon mukavempi matkustella ja treenata kuin painaa tylsää 8-16 sykliä eläkkeelle asti.

OTM koulutus ja vaihdoin pankkijuristin uran rikkaan miehen siivellä elämiseen enkä ole päivääkään katunut.

Pankkijuristina ei tehdä uraa 8-16 päivillä. Rivipankkijuristikin painaa 10-12 h päiviä.

T. Pankkijuristi

Vierailija
417/418 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo elämä. Saa hyvät instakuvat. Muut mielistelee.

Vierailija
418/418 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta mikään, ansaitsen itse aivan riittävästi ettei tarvitse olla kenenkään maksullisena kodinkoneena.

Mutta oikeasti et kysynyt naisilta, vaan kauniilta naisilta, jotka pitävät itseään myyntihyödykkeenä. Onhan noita itsensä kauppaajia maailmalla pilvin pimein, kysy niiltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi