Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalin tunne jonka olet kokenut.

Vierailija
24.10.2014 |

Fyysinen tai henkinen tuska. Asia jonka ajatteleminenkin sattuu aina.
/
Omalla kohdalla tuskaisin asia jonka käyn päässäni läpi uudelleen ja uudelleen, ne sanat ja se viiltävä tuska joka repi minut ihan riekaleiksi.
- Valitettavasti täältä ei löydy sykettä eikä elon merkkejä, lapsi on kuollut.
Koko prosessi oli kamalan raskas, mutta tuo hetki on ehdottomasti elämäni musertavin.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tunne, kun olin juossut vessaan pakoon silloista väkivaltaisesti käyttäytyvää poikaystävääni. Hän hakkasi ovea ja uhkasi tappaa minut, perheeni, koirani ja kaikki läheiseni. Huusin ja itkin äitiä, kunnes poliisit tulivat väliin. Olin ihan varma kuolemastani. Jalat eivät kantaneet enää ulos vessasta, mutta kaikista hirveintä oli ajatus siitä, että tämän kaiken teki ihminen, joka oli minulle rakkain koko maailmassa.

Vierailija
42/52 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelu, jossa isäni kertoi sisareni kuolleen onnettomuudessa. Shokkitila ja hirveä hätä, en saanut henkeä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
44/52 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

PTSD. Pahempaa kuin itse tapahtumat, koska silloin on vain automaattivaihteella ja shokissa. Järkytys tulee myöhemmin, sitten painajaiset, flashbackit, pimeys. Olen todella kiitollinen bentsoista. Muuten en olisi tässä enää. En käytä niitä paljon, mutta ne ovat ainoa apu. Siinä ei mikään terapia, meditaatio, mindfluness, hengitysharjoitukset auta. Kaikkia on kokeiltu. 

Vierailija
45/52 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
46/52 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydänsurut repii ja rikkoo sua niin pahasti.

Vierailija
47/52 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 23:47"]

PTSD. Pahempaa kuin itse tapahtumat, koska silloin on vain automaattivaihteella ja shokissa. Järkytys tulee myöhemmin, sitten painajaiset, flashbackit, pimeys. Olen todella kiitollinen bentsoista. Muuten en olisi tässä enää. En käytä niitä paljon, mutta ne ovat ainoa apu. Siinä ei mikään terapia, meditaatio, mindfluness, hengitysharjoitukset auta. Kaikkia on kokeiltu. 

[/quote]

Tarkoitin *mindfulness :) 

Vierailija
48/52 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesken kiihkeimmän session ulko-ovi avautui ja  vaimo tuli kotiin.

Vierailija
49/52 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 23:39"]

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 23:30"]

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 23:18"]

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 23:16"]

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 23:07"]

Se tunne, kun tietää ettei näe sitä kaikkein rakkainta ihmistä enää ikinä ja se raastava ikävä joka jää.  

Se tunne, kun on loppuelämänsä yksin, ilman ketää joka rakastaa sua ja ketä sä voit rakastaa. Se yksinäisyys.

[/quote]

Ellet ole kuolemassa ihan piakkoin niin mistä tiedät ettet tapaa uutta rakasta?

[/quote] 

Koska uskon, ettei tässä maailmassa ole enää ketään minua varten.

[/quote]

Kyllä on!

[/quote]

Mutta tuo tunne on todellinen. Se tunne on sille ihmiselle sillä hetkellä se totuus, mikä hänellä on.

[/quote]

Niinpä. En ole ko. ihminen, mutta en kestä sitä lässytystä että "jokaiselle on joku tässä maailmassa". Ei ole. Tai saattaa olla, mutta se joku on ihminen, jota et voi koskaan saada. :'(

Vierailija
50/52 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tunne, joka jäi ja jätti ikuisen katumuksen. Olimme veljeni kanssa riidoissa ja en koskaan päässyt pyytämään anteeksi. Hän kuoli luullen, että vihaan häntä. Ei tällaisesta taida koskaan päästä yli.

Vierailija
51/52 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
52/52 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun iloisena vastasin puhelimeen poikani soittaessa ja poika kertoo, että iskä on tappanut itsensä :(
Tästä vasta pari päivää aikaa...shokki päällä yhä...
Poika siis löysi isänsä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi