Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalin tunne jonka olet kokenut.

Vierailija
24.10.2014 |

Fyysinen tai henkinen tuska. Asia jonka ajatteleminenkin sattuu aina.
/
Omalla kohdalla tuskaisin asia jonka käyn päässäni läpi uudelleen ja uudelleen, ne sanat ja se viiltävä tuska joka repi minut ihan riekaleiksi.
- Valitettavasti täältä ei löydy sykettä eikä elon merkkejä, lapsi on kuollut.
Koko prosessi oli kamalan raskas, mutta tuo hetki on ehdottomasti elämäni musertavin.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksisuuntaisen mielialahäiriön masennuskohtaukset, itsetuhoisuus, yliannostus, itsemurhan suunnittelu.

Elämä tuntuu aika toivottomalta kun näitä miettii, olen vasta 19v

Vierailija
22/52 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tunne, kun tietää ettei näe sitä kaikkein rakkainta ihmistä enää ikinä ja se raastava ikävä joka jää.  

Se tunne, kun on loppuelämänsä yksin, ilman ketää joka rakastaa sua ja ketä sä voit rakastaa. Se yksinäisyys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tunne kun Kirjoitin Tämän viestin

Vierailija
24/52 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 23:07"]

Se tunne, kun tietää ettei näe sitä kaikkein rakkainta ihmistä enää ikinä ja se raastava ikävä joka jää.  

Se tunne, kun on loppuelämänsä yksin, ilman ketää joka rakastaa sua ja ketä sä voit rakastaa. Se yksinäisyys.

[/quote]

Ellet ole kuolemassa ihan piakkoin niin mistä tiedät ettet tapaa uutta rakasta?

Vierailija
25/52 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 23:16"]

[/quote]

[/quote] 

Koska uskon, ettei tässä maailmassa ole enää ketään minua varten.

Vierailija
26/52 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tunne ennenkuin yritin itsemurhaa. Ei sitä tuskaa osaa edes kuvailla.

Vierailija
27/52 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 23:00"]

Se tunne mikä painajaisunesta tulee, kun näkee oikein ahdistavaa unta ja herää siihen miettien, että ei kai se ollut totta...

[/quote]

Tuo tunnehan on ihana! Ahdistava uni, herää piehtaroiden kauhusta mutta sitten tulee tolkkuihinsa ja toteaa että unta se vaan oli, omassa kodissa olen ja sitten käpertyy takaisin peiton alle turvaan ja lämpimään :)

Vierailija
28/52 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kamalinta on ollut aito halu tappaa, niin syvä ja tyyni viha, että on itsekin hämmästynyt sitä. Kaikki muu kalpenee sen rinnalla: yksin jäämisen pelko, petetyksi tuleminen, oman lapsen läheltä piti -tilanne, omat vastaavat, kamalimmat painajaiset tai orastavat paniikkikohtaukset. Mikään negatiivinen tunne ei ole mitään siihen verrattuna.

Vierailija
29/52 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tunne kun havahduin siihen, että olin ahdistuskohtauksen/paniikin aikana hakannut viinipullolla oman ranteeni rikki. Mitään en muista itse tapahtumasta, mut jossain vaiheessa palasin todellisuuteen ja sit iski ihan älytön kipu ja pelko ja katumus. Se oli ihan hirveetä.

Vierailija
30/52 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeä on mielestäni kokemistani tunteista ollut omalla tavallaan kaikista pahinta. Se on niin epäoikeutettu tunne. Jos pelkään tai jos minua sattuu fyysisesti, voin kertoa asiasta läheisille ja saan myötätuntoa osakseni. Jos puolestaan tunnen yksin hiljaista häpeää jostain asiasta, mistä en kehtaa kenellekään puhua, olen ypöyksin asian kanssa. Tunne syö pikkuhiljaa hiekkaa jalkojeni alta. Se murentaa itsetuntoani ja uskottelee minulle, että olen paljon huonompi kuin olenkaan. Häpeään ei ole helppoa lääkettä. Kun häpeä on juurtunut minuun jo lapsena koulukiusaamisen myötä, se on kasvanut osaksi minuutta. Sen tunteen ansiosta en ehkä koskaan puhkea kukkaan.

Vierailija
31/52 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun sain kuulla ambulanssin kiidättäneen äitini keskussairaalaan ja sieltä edelleen toiseen sairaalaan. Se hätä ja pelko. Olin aika nuori :/

Äitini kuitenkin selvisi ja voi hyvin <3

Vierailija
32/52 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun sairaalasta soitettiin ja kerrottiin että äitini on siirretty teho-osastolle saatuaan aivoverenvuodon. Edellisenä päivänä äiti oli toiselta osastolta soittanut ja pyytänyt että tulen käymään. En mennyt, äitini ei selvinnyt ja kadun koko loppuelämäni asiaa :(

Vierailija
33/52 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 22:57"]

Herääminen paniikkikohtaukseen keskellä yötä etelässä. Valvoen pari tuntia ihan varmana siitä että kohta tulee maanjäristys/tsunami ja hotelli sortuu päälle tms.

Tietysti läheisten kuolemien suru myös, mutta se jotenki paniikkikohtauksessa se pelko on niin erilaista.

[/quote]

Mä NIIIIN tiedän, mikä tuo tunne on. Se on järkyttävä. Järkyttävä.

Vierailija
34/52 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 23:18"]

[/quote]

[/quote] 

[/quote]

Kyllä on!

Vierailija
35/52 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 23:28"]

Häpeä on mielestäni kokemistani tunteista ollut omalla tavallaan kaikista pahinta. Se on niin epäoikeutettu tunne. Jos pelkään tai jos minua sattuu fyysisesti, voin kertoa asiasta läheisille ja saan myötätuntoa osakseni. Jos puolestaan tunnen yksin hiljaista häpeää jostain asiasta, mistä en kehtaa kenellekään puhua, olen ypöyksin asian kanssa. Tunne syö pikkuhiljaa hiekkaa jalkojeni alta. Se murentaa itsetuntoani ja uskottelee minulle, että olen paljon huonompi kuin olenkaan. Häpeään ei ole helppoa lääkettä. Kun häpeä on juurtunut minuun jo lapsena koulukiusaamisen myötä, se on kasvanut osaksi minuutta. Sen tunteen ansiosta en ehkä koskaan puhkea kukkaan.

[/quote]

Tämä se on!

Vierailija
36/52 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseinho, kun on aiheuttanut rakkaalle ihmiselle tuskaa. Tuo tunne seuraa minua joka ikinen päivä (ja olen myös ansainnut sen).
Toinen on se avuttomuus, epätietoisuus ja pelko, jotka olivat hyvin vahvasti läsnä silloin, kun isäni sai aivoinfarktin.

Vierailija
37/52 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana yönä suljetulla. Se ahdistus oli aivan järkyttävää, kuin ois kivimoukari laitettu sydämeen, ikinä en oo sellaista kokenut.

Vierailija
38/52 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä on useampiakin, mutta muutaman mainitakseni.

Se tunne, kun:

mieheni makasi sairaalassa viittä vaille tehohoidossa, pahassa keuhkokuumeessa, ja kotona oli 2 pientä lasta (taapero ja vauva), juuri otettu isompi asuntolaina, ja se mieheni menettämisen pelko :(

Sain äkkiarvaamatta puhelun, että "isäsi on sairaalassa tajuttomana, sydän pysähtyneenä" :(

Lapsi liukastui (ulkomailla) uima-altaan reunalla, ja otsansa kolahti altaan terävään reunaan, ja otsaan tuli peukalonpään mentävä reikä, mikä pulppusi verta :(

Kun äitiysneuvolassa makasin tutkimuspöydällä, ja terkkari yritti epätoivoisesti saada vauvan sydänääniä kuulumaan. "Ikävä kyllä niitä ei nyt kuulu, vaikka näillä viikoilla pitäisi jo kuulua. Joudun kirjoittamaan lähetteen synnytyssairaalaan, jotta ultraavat. Pelkään pahinta". Jouduin odottamaan muutaman tunnin epätietoisuudessa, kannanko sisälläni kuollutta sikiötä :(

Vierailija
39/52 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 23:30"]

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 23:18"]

[/quote]

[/quote] 

[/quote]

Kyllä on!

[/quote]

Mutta tuo tunne on todellinen. Se tunne on sille ihmiselle sillä hetkellä se totuus, mikä hänellä on.

Vierailija
40/52 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivaltaiset pakkoajatukset. HIRVEETÄ!!! Lääkitys onneksi auttoi ja nyt ainoastaan todella stressaantuneena alkaa mieli niitä tuottamaan. Muuten olen ihan kiltti ja muita ajatteleva ihminen, joten ajatukset kauhistuttivat todella paljon ja pelkäsin sairastuvani peruuttamattomasti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä