Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisko susta lapsena tehty ls.ilm/otettu huostaan?

Vierailija
24.10.2014 |

nykypäivän kriteereillä? 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan nykypäivänä olisi tehty. Isä joi ajoittain, löi remmillä ja tukisti. Koin olevani perheessäni ulkopuolinen sisareni rinnalla. Usein "haaveilin"hautajaisistani, jolloin kaikki muistaisivat minut. Olin arka lapsi. Minulla oli/ on huono itsetunto. Nuorempana yritin itsemurhaa, kun mokailin ja pelkäsin mennä kotiin. Menneisyydessäni on väkivaltaisia miessuhteita ja abortteja.

Vierailija
22/24 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastensuojelu puuttui, kun olin murkku. Yh-äidillä päihde- ja miel. terv.ongelmia. jos olisivat puuttuneet aikaisemmin, ehkä veljeni ei olisi aikuisena tehnyt itsemurhaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi. Isäni oli väkivaltainen minua kohtaan, yrittäessäni hakea huomiota kiukuttelemalla minua revittiin hiuksista ja paiskottiin rappuja alas. Äitini sanoi vaan, että hän ei mahda mitään. Pahimmat jäljet jätti kuitenkin henkinen kylmyys, tieto siitä, että kukaan ei olisi puolellani tapahtuipa mitä tahansa. Viimeisen kerran isä pahoinpiteli minut 23-vuotiaana. Syy oli, kun itkin hysteerisenä hänen tullessaan kotiin. Ei liittynyt häneen, mutta kamalaa kohtelua jo valmiiksi järkyttyneelle ihmiselle. En ollut siinä vaiheessa asunut kotona enää moneen vuoteen. Nykyisin vanhempani ovat eronneet, äitini yrittää maksaa rahalla omatuntoaan puhtaaksi.

Vierailija
24/24 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis tehty, sain luunappeja ja tukkapöllyä, mutta meillä oli hyvä koti, kotiintuloajat, ruoka ym.kaikki ok. 

Joskus kun oltiin isäni luona niin joivat aika paljon alkoholia ja olivat humalassa. Isän luona käytiin pari kolme kertaa vuodessa. Ruokaa saatiin kuitenkin ja meillä oli mukavaa, herkkuja yms. Mutta varmasti olis tehty lastensuojeluilmoitus