Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Hakemani työpaikka on uudestaan avoinna, tällä kertaa rekryfirman kautta!
13.09.2021 |
Hain oman alani työpaikkaa ja täytin kaikki ehdot, paitsi esimieskokemus puuttui. Sain yritykseltä viestin ". Olemme nyt valinneet hakijat haastatteluihin ja sinun osaltasi prosessi ei valitettavasti jatku..." No ei siinä mitään, eihän minulla ollut kaikkea vaadittua, mutta olisihan minut voitu opastaa toimimaan esimiehenä.
KAHDEN VIIKON päästä tämä sama paikka on auki uudestaan rekryfirman kautta. Tuli tosi kurja fiilis tästä. Mietin hakisinko uudestaan, mutta kerta yritys ei jo ekalla kerralla halunnut minua niin ehkä se olisi typerää hakea enää tuota työtä. Kyseessä kaupungissa tunnettu ja pidetty firma.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Juuri näin. Mä sain aikoinaan esimieskokemusta sijaistaessani pomoa hänen kesälomiensa ajan. Kun pomo sitten jäi äitiyslomalle, sijaistin koko äitiysloman. Kun toiseen yksikköön tuli esimiehen paikka auki, hain sitä ja sain, koska mulla oli esimieskokemusta.