Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä isovanhemmaksi tulo tuntuu?

Vierailija
13.09.2021 |

Antaako teidän lapset teidän nähdä vauvaa koska vaan?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää mutta ei tunnu miltään. Mua ei eka ja toistaiseksi ainoa lapsenlapsi 6 kk kiinnosta oikeastaan yhtään. Vauva mikä vauva. Kauhea stressi kun pitää yrittää esittää olevansa kauhean ihastuksissaan ja kiinnostunut. Rakastan lapsiani suuresti mut niiden lapset... no, ei näytä tuntuvan mitenkään. Onneksi eivät ole tuputtaneet sitä mulle hoitoon. Epäilemättä vielä tuputtavat.

Vierailija
2/7 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi varmaan ihan kamalaa olla yhtäkkiä vaari, pappa tai mikä tahansa isoisä. Huh huh! Sehän olisi niinkuin viimeinen niitti siihen asiaan, että "nyt olet vanha". Onneksi ei moista asiaa ole tiedossa tulevaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva miäs kirjoitti:

Olisi varmaan ihan kamalaa olla yhtäkkiä vaari, pappa tai mikä tahansa isoisä. Huh huh! Sehän olisi niinkuin viimeinen niitti siihen asiaan, että "nyt olet vanha". Onneksi ei moista asiaa ole tiedossa tulevaksi.

Niin minäkin luulin, kaikki lapseni olivat tehneet selväksi, etteivät hanki lapsia. No, nyt odotan ensimmäistä lapsenlasta syntyväksi. Ihanaa.

Vierailija
4/7 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tietää tyttäreni raskaudesta pari viikkoa sitten. Nyt olen jo shoppaillut kaikkea pientä kivaa vauvalle. En malta odottaa :D

Vierailija
5/7 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lestadiolaiset tykkää kun niiden lasten puolisot on juoppoja ...tietysti ne on onnellisia juoppojen lapsista .

Vierailija
6/7 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni ja hänen puolisonsa ovat molemmat kolmekymppisiä ja ainakin toistaiseksi tietämäni mukaan veloja. En ole asiasta kysellyt mutta he itse joskus käydessään jonkin asian yhteydessä ilmaisivat, että heille ei lapsia tule. En tule koskaan ottamaan kantaa heidän lapsisuunnitelmiinsa, mutta itselleni sopisi oikein hyvin, että ei tulisi lapsenlapsia. He asuvat sen verran kaukana, ettei ole vaaraa, että joutuisin lapsenvahdiksi, mutta en muutenkaan kaipaa lapsenlasta.

Puolisolla ei ole edes lapsia, joten hänenkään puoleltaan ei ole tiedossa lastenlasten kanssa olemista.

Vierailija
7/7 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäsin mieheni hurahtavan kun eka lapsenlapsensa syntyi, mutta ei onneksi siltä vaikuta. Kerran kuussa on nähty, tai vähän harvemmin (asutaan kuitenkin aika lähellä). Itselläni ei ole mielenkiintoa vauvoihin, senpä takia en ole omia lapsiakaan halunnut. Vaatteita yms. voin mieluusti käydä ostamassa, mutta en halua syliin tai hoidettavakseni. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme