Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selvisi, että mies jota olen tapaillut on ollut vankilassa, mutta kukaan ei suostu kertomaan minulle miksi

Vierailija
13.09.2021 |

Mies törmäsi baarissa sattumalta kavereihinsa ja yksi kutsui miestä jollain ihme lempinimellä tyyliin "Möykky" kun mies meni hakemaan juotavaa, kysyin mistä tuo nimi tulee. Yksi kavereistaan sanoi "Se oli niiltä ajoilta kun oltiin linnassa"

Kysyin mieheltä miksi hän on ollut vankilassa. Sanoi ettei se kuulu kenellekään. Kysyin miehen kavereilta, he sanoivat että siitä ei puhuta. Soitin jopa miehen äidille, joka sanoi että jos poikansa ei siitä puhu, ei puhu hänkään. Haluaisin vaan varmistuksen ettei kyseessä ole joku väkivalta/rais kaus- juttu.

Kommentit (116)

Vierailija
61/116 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko se karannut murhaajanainen on saatu kiinni ??? Oli hukuttanut lapsen ja puukottanut miehen. Ei ne rikolliset pelkästään miehiä ole .

Vierailija
62/116 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa pitää tiukasti kiinni siitä miehestä. noin jännälle riittää ottajia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/116 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsottiin noin 5 kertaa YLE leffa wind River niin tosi huonosti käännetty taas mutta kuka lopulta on syyllinen vai kaikki ?

Vierailija
64/116 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukousystävät ry auttaa laita pyyntö rukoilla sun puolesta .

Vierailija
65/116 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisetkin tekee pahaa kirjoitti:

Joko se karannut murhaajanainen on saatu kiinni ??? Oli hukuttanut lapsen ja puukottanut miehen. Ei ne rikolliset pelkästään miehiä ole .

Siinä on se ero, että miehet ei jonota muna pystyssä tuollaista naista. Vain epätoivoisimmat luuserimiehet huolivat tuollaisen pahimman puutteensa aikana. Rikollismies taas on parisuhdemarkkinoiden halutuinta tavaraa.

Vierailija
66/116 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykiatriina kirjoitti:

Juuri kuten edellä; Suomessa ei vankilaan joudu ihan pikku "vahingoista", joten jos ei äijä edes avaudu asiasta sinulle, niin miten ihmeessä ajattelet voivasi luottaa häneen?

Joo koska ihminen ei voi muuttua.

ihanan naivia. se hakkaa vain muita ja suojelee minua. pitääkin käydä vaihtamassa kuivat pikkuhousut

Vierailija
67/116 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako vuotta saa ryhmäraiskauksista ja montako murhista sehän riippuu ja huumeita niistä saa. Väärentämisestä saa myös. Eihän se loviisassa auton polttanut ole tunnustanut vieläkään mitä teki sille tytölle .

Vierailija
68/116 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykiatriina kirjoitti:

Juuri kuten edellä; Suomessa ei vankilaan joudu ihan pikku "vahingoista", joten jos ei äijä edes avaudu asiasta sinulle, niin miten ihmeessä ajattelet voivasi luottaa häneen?

Joo koska ihminen ei voi muuttua.

Teoriassa voi, mutta harvoin muuttuu. Ei kobrasta tule kaurista. Esimerkkitapauksessa vaikeneminen on täydellinen indikaattori siitä, että muutosta ei ole tapahtunut. Ainakaan parempaan suuntaan. Mikäli olisi hän kertoisi menneisyydestään avoimesti. Juokse.

Hyvä ku kommentoit täällä asiantuntijana ihmistä jota et tunne tai tiedä mitä se on ees tehny :D

Tunne yksi ja tunnet kaikki. Teot puhuvat puolestaan. Ei ole muuttunut. Samaa osastoa kuin nämä nimensä vaihtaneet ja uskoon tulleet elinkautisvangit. Sisältö ei muutu kääreitä vaihtamalla!

Joo kaikki ihmiset on samanlaisia.

Mä tunnen yhen ylipainosen 40v lyhyttukkasen kouvolalaisen lähihoitajan niin tunnen kaikki vauvaforumilaiset.

No höh, pitääkö mun lopettaa täällä hengailu, kun en asu Kouvolassa enkö ole lähihoitaja? Ja ikää on 50v ja hiuksetkin on yli olkapäiden. ylipainoa toki on, eli jos 1/5 osuu, niin saako sitten jäädä? Pliiiiiiis?

Vierailija
69/116 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kauhuleffa YLE siinä myös nainen oli mukana hitskokin joku virgio tai jotain ....areenassa niin nainen siinä oli kiero. Myös lännen leffassa nainen sekoilee.

Vierailija
70/116 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käräjäoikeuksista voi kysellä miehen nimellä tuomioita.

Näinkö epätoivoisia te naiset olette? Kunhan mies on vaan karski, jännä, tatskattu ja lihaksikas?

Että oikein linnakundikin käy, kunhan ei ole tarpeeksi paha rikos? 

Mun mies ei ole mitään noista, mutta on silti istunut pariinkin kertaan. Minkäs sille voin, että häneen rakastuin. Enkä todellakaan ollut epätoivoinen, kaukana siitä.

Joo, herkät älykkö-runopojathan ne linnassa istuukin.

Niitähän te naiset väitätte suosivanne, eikä ulkonäkökään koskaan merkkaa mitään =D

Tulipahan mieleen näin ohiksena, että tunnen tasan yhden miehen, jonka varmasti tiedän pahoinpidelleen naista. Hän oli juuri herkkä älykkörunopoika, sellainen aika hintelä ja sotkutukkainen rillipää humanistiopiskelija.

Ei ole koiraa karvoihin katsominen.

Vierailija
71/116 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä on se ero, että miehet ei jonota muna pystyssä tuollaista naista. Vain epätoivoisimmat luuserimiehet huolivat tuollaisen pahimman puutteensa aikana. Rikollismies taas on parisuhdemarkkinoiden halutuinta tavaraa.

Mä ainaki jonottaisin.

Ois jännittävää aina et pureeko ne munan poikki suihinotos.

Vierailija
72/116 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käräjäoikeuksista voi kysellä miehen nimellä tuomioita.

Näinkö epätoivoisia te naiset olette? Kunhan mies on vaan karski, jännä, tatskattu ja lihaksikas?

Että oikein linnakundikin käy, kunhan ei ole tarpeeksi paha rikos? 

Aloituksesta käy ilmi, että ap ei tiennyt sitä suhteen alussa. Mistä voit tietää, onko tällä tapauksella tatuointeja ja lihaksia ?

Aina käännetään syyllisyys naisiin, vaikka mies on tehnyt väärin. Siinä väistetään ovelasti miesten vastuut. Kyllä miehilläkin on vastuu olla kunnon kansalaisia. Naiset eivät ole äitejä kumppaneilleen.

Pitäisi päästä irti jo tästä ikivanhasta naisten syyllistämisestä. Miesten virheet ovat vain miesten omia virheitä.

Ap:lle sanoisin, että älä jatka tapailua linnakundin kanssa, monet heistä uusivat rikoksensa.

Kummasti ne ruotsalaiset veljekseitkin sai huokailua ja märkiä pöksyjä aikaan facebookin naistenhuoneella.

Ette te tunnista jänniä miehiä, vaikka se olisi tatuoituna niitten otsaan. Kun niissä on vaan sitä "kemiaa"   teidän mielestänne. Uskotelkaa itsellenne mitä tahdotte 

Mikäs mies sinä olet kun käyt lukemassa Naistenhuoneen juttuja ja roikut vauvapalstalla?

Vierailija
73/116 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuon selvittää voisi, jos kiinnostaisi. Ei ehkä kiinnostaisi edes selvittää, jos ei itse kertoisi, mistä on kyse. Vetäisi omat johtopäätökseni. Jos hän itse sittenkin kertoisi, tarkistaisin vielä oikeudesta, että tieto pitää paikkansa. Eri asia olisi, jos olisi ihan oma-aloitteisesti kertonut asiasta. Jos suhde oli vielä niin aluillaan, että on ihan ymmärrettävää, ettei vielä kertonut taustoistaan niin paljon, olisi ainoa oikea ratkaisu kertoa ainakin pääpiireissään taustat nyt, kun vankilatausta kerran ilmi tuli.

Vierailija
74/116 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni toimittajatkin kaivavat vanhoja tuomioita käräjäoikeuksista, ne ovat julkista tietoa kysyville. Toki jos henkilö on muuttanut nimensä niin lienee hankalampaa, ei ole omakohtaista kokemusta.

Tämä siis, jos haluat selvittää asian itse. Kaikki eivät varmaan tässä tilanteessa haluaisi.

Omasta mielestäni vankilatuomion kaltaiset tiedot pitäisi kertoa kumppanille tutustumisen syvenemisvaiheessa. Rikoksesta riippuen moni nainen antaa anteeksi. Itse lienen tiukemmasta päästä tässä asiassa ja hylsy tulisi jo linnareissusta ylipäänsä.

Vierailija
75/116 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykiatriina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ei ole mitään noista, mutta on silti istunut pariinkin kertaan. Minkäs sille voin, että häneen rakastuin. Enkä todellakaan ollut epätoivoinen, kaukana siitä.

Itse ajattelen niin, että jos henkilö on tehnyt niin ison rikoksen, että hänet on siitä vankilaan tuomittu, kannattaa miettiä parikin kertaa ryhtyykö elämään sellaisen kanssa. Millainen moraali hänellä on, jos hän on kyennyt rikokseen?

Toisaalta miettisin myös, että jos hän on kyennyt sen rikoksen/rikokset joskus tekemään, mikä nykyhetkessä tai tulevaisuudessa estää häntä tekemästä samoin?

Entäpä jos olette naimisissa ja pitkällä raskaana ja vasta silloin saat tietää, että tulee oikeudenkäynnit ja joutuu vankilaan.

Vierailija
76/116 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miettikääs nyt. Jos on talousrikoksista istunut nii jännyys katoaa silmän räpäyksessä. Jos on vähän murhaillut, diileröinyt, ryöstellyt, raiskaillut ja tapellut niin avot, sellainen helmi kierroksessa että joka ikinen mimmin naisystävä on kade ja nainen voi olla varma että on itse jokaisen kahvipöydän kuuluisuus. Maineen laadulla kun ei ole väliä.

Oletko sinä siis itse nainen ja kuvailet omaa ja naispuolisten kavereittesi ajatusmaailmaa?

Nimittäin näin naisena kun itseäni ja ystäväpiiriäni mietin, niin mikään, mitä tuossa sanoit, ei tunnu ollenkaan tutulta. En tunne yhtään ainutta tuolla tavalla ajattelevaa naista eikä kellekään mun tuttavapiirissäni mikään rikollisuus ole positiivinen piirre ihmisessä. Väkivalta-, huumausaine- ja seksuaalirikokset ovat ihan ehdoton ei.

Jos sinä siis olet nainen, liikut kyllä todella erikoisissa piireissä. Jos taas olet mies, niin suosittelen sinulle, että teet vastaisuudessa vähemmän oletuksia naisten ajatusmaailmasta, koska et selvästi ole siinä kovinkaan hyvä.

Vierailija
77/116 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Rikollismies taas on parisuhdemarkkinoiden halutuinta tavaraa."

Mihin tilastoihin ja tutkimuksiin tämän väitteesi perustat?

Vierailija
78/116 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva osaa parantaa tapojaan. Mutta on niitäkin. Jos ei suostu yhtään avaamaan taustaansa, niin eipä hyvältä vaikuta.

t. Risellä työskentelevä

Vierailija
79/116 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei  kovin helposti  joudu ihan kiven sisään.   Ilman muuta lopettaisin kaiken tapailun. Helppo valehdella  sulle ihan mita vaan ja kaunistella  asia. Anteeksi että joudun sanomaan että vaikutat  aika yksinkertaiselta kun et tuota asiaa pysty  lähiperheesi kanssa selvittämään. Näin yksiketaisena voit itse joutua  kiven sisään naisvankilaan. Se mies voi käyttää sinun puhtaita  luottotietojasi mihin tahansa huume- tai muuhun  hämäräkauppaan.Useimmat siellä istuneet ovatkin vajaaälyisiä.

Vierailija
80/116 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo naisia vihaava mittarimato nostaa  heti päätään aina kun joku puhuu rikollismiehistä. Kyllä halusi  mainita sen Niuvaniemestä  karanneen naisen,    vaikka ei mitenkään  siitä ollut  kyse.    Hän on  ottanut elämän  tehtäväsi   väittää ettei  mehet voi olla  rikollisia. Kaikkialla  maailmassa  suurin osa  vangeista on kuitenkin miehiä .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi