Selvisi, että mies jota olen tapaillut on ollut vankilassa, mutta kukaan ei suostu kertomaan minulle miksi
Mies törmäsi baarissa sattumalta kavereihinsa ja yksi kutsui miestä jollain ihme lempinimellä tyyliin "Möykky" kun mies meni hakemaan juotavaa, kysyin mistä tuo nimi tulee. Yksi kavereistaan sanoi "Se oli niiltä ajoilta kun oltiin linnassa"
Kysyin mieheltä miksi hän on ollut vankilassa. Sanoi ettei se kuulu kenellekään. Kysyin miehen kavereilta, he sanoivat että siitä ei puhuta. Soitin jopa miehen äidille, joka sanoi että jos poikansa ei siitä puhu, ei puhu hänkään. Haluaisin vaan varmistuksen ettei kyseessä ole joku väkivalta/rais kaus- juttu.
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
JSSAP. Toistan JSSAP. Eli Jätä Se Sika ap.
Jätät Se Sika Ansaitset Parempaa
Tätä mammanpoika miestä kiehtoo ilmeissti tåmä oma päähänpinttymä. Itse hån ajattelee jatkuvasti naisten pikkuhousuja. Aika säälittävä. Hokee keksimäänsä mantraa: naisia kiehtoo aina rikolliset ja ajatus karkaa taas housujen haaroväliin. Näitähän jätkiä on Japanissa aivan liikaa. Ne hakee postista niitä naisten housuja. Housut riittää käsitöihin. Oman onnensa seppä.
Onko Ap. jo kylmätty.
Kyllä tossa vaiheessa pitäisi poistua vähin äänin takavasempaan. Exä ei tehnyt, ja on valitettavasti mullissa. Eikä äijällä ollut kun pieni kakku taustalla ja töissäkin kävi.
Psykiatriina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ei ole mitään noista, mutta on silti istunut pariinkin kertaan. Minkäs sille voin, että häneen rakastuin. Enkä todellakaan ollut epätoivoinen, kaukana siitä.
Itse ajattelen niin, että jos henkilö on tehnyt niin ison rikoksen, että hänet on siitä vankilaan tuomittu, kannattaa miettiä parikin kertaa ryhtyykö elämään sellaisen kanssa. Millainen moraali hänellä on, jos hän on kyennyt rikokseen?
Toisaalta miettisin myös, että jos hän on kyennyt sen rikoksen/rikokset joskus tekemään, mikä nykyhetkessä tai tulevaisuudessa estää häntä tekemästä samoin?
Millään tästä ei ole väliä kunhan on kunnon j ä n n ä m i e s kiikarissa
Joko jätti sakot maksamatta tai rikkoi kirjesalaisuuden.
En seurustelisi linnakundin kanssa oli syy mikä tahansa. Kovin pienistä ei linnaan edes joudu.
Vierailija kirjoitti:
Tuomiot on yleensä julkisia ja tiedot löytyy käräjäoikeudesta. Joskus googlaamalla löytyy myös uutisia aiheesta. Lehtitietojen perusteella minulle selvisi, että yksi eksäni on eromme jälkeen ollut kaksi kertaa vankilassa väkivaltarikoksista. Olin helpottunut, että aikoinaan ymmärsin jättää hänet, vaikka mikään ei silloin viitannut tällaisiin vakaviin rikollisiin taipumuksiin. Kunhan oli levoton tyyppi, eikä ollut isämatskua mun makuun.
Monet rikolliset muuttaa nimensä, joten tuosta ei ole aina apua.
Jotkut miehet tulevat vankilassa uskoon ja muuttuvat töysin
JLjl kirjoitti:
Sen verran iso asia, että mikäli siihen ei suostuta vastaamaan, kannattaisi varmaan lopettaa tapailu.
miksi lopettaisin? mies on jännä. juuri sellaisia miehiä me naiset haluamme.
Jos on murha- tai tappotuomio, se löytyy googlella.
Se on tap panut jonkun. On voinut rahasta ottaa myös jonkun muun tekemän ta pon omalle kontolleen. Mistä näitä rikollisia tietää. Ehkä on huumerahoja perinnyt ja siinä sivussa jonkun pahoinpidellyt.
Kannattaa lopettaa suhde niin jäät ehkä henkiin.
Jotain hyvin häpeällistä kuitenkin, mistä on lusi maan joutunut.
Eiks nimellä pysty kyselemään tuomioita? Eiks ne oo julkisia?
Tuomiot on yleensä julkisia ja tiedot löytyy käräjäoikeudesta. Joskus googlaamalla löytyy myös uutisia aiheesta. Lehtitietojen perusteella minulle selvisi, että yksi eksäni on eromme jälkeen ollut kaksi kertaa vankilassa väkivaltarikoksista. Olin helpottunut, että aikoinaan ymmärsin jättää hänet, vaikka mikään ei silloin viitannut tällaisiin vakaviin rikollisiin taipumuksiin. Kunhan oli levoton tyyppi, eikä ollut isämatskua mun makuun.