Haluaisin löytää netistä Amerikkalaisen miehen, jotta voisin muuttaa Jenkkeihin paremman elämän perässä
Olen työtön luonnontieteilijä (tohtori), USA:ssa olisi miljoonasti enemmän ja parempia työmahdollisuuksia kuin täällä Suomessa. Töihin ei kuitenkaan oteta siellä, ellei ole ennestään Green card. Mies puuttuu muutenkin, ja miksi se ei voisi olla Amerikkalainen. Onko realistista lähteä etsimään nettitreffeiltä ja löytää mies, jonka kanssa voisi mennä naimisiin ASAP ja saada Green cardin?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut että amerikkalainen tai melkein mikä tahansa ulkomaalainen ( eurooppalainen) mies mielletään rikkaaksi. Tosiasiassa suurin osa niistäkin on ihan tavis valluja jotka elää hyvin tavallista elämää joka toki suomalaisen mielestä voi näyttää hulppealta. Tosiasiassa varakkailla ulkomaalaismiehillä on ihan oma lista siitä mitä ihannenainen pitää sisällään ja tutkimuksen mukaan pohjoismaalainen nainen ei ole sieltä haluttavammasta päästä.
Amerikkalainen hyvin toimeentuleva mies haluaa kyselyn mukaan omalla alallaan menestyvän naisen jolla on jo rahaa omasta takaa ja on " easy going". Pitää olla hoikka ja hyvännäköinen sekä omata hyvät sosiaaliset kontaktit. Hyvin toimeen tulevilla miehillä on valinnanvaraa, ei heidän tarvitse lähteä etsimään halukkaita naisia. Toiseksi sinulla on hyvin huonot, lähes olemattomat mahdollisuudet työllistyä Amerikassa omalla alallasi jos sinulla on muutamaa kuukautta pidempi työttömyysjakso takanasi. Lisäksi sinun pitäisi kouluttautua hieman lisää jenkeissä koska täällä ei tunnisteta suomalaista " korkeakoulutusta" samanarvoiseksi. Jos et tiennyt niin suomalainen korkeakoulusysteemi on erillainen kuin muilla länsimailla ( myös Euroopassa) joten se ei ole ihan täysin vertailukelpoinen. Auttaisi jos olisit töissä jossain isossa kansainvälisessä yrityksessä, josta joku voisi antaa sinulle hyvät suositukset.
Mulla on varakas amerikkalainen mies. Olen lihava keski-ikäinen itse. On mulla akateeminen koulutus kuitenkin.
Onko komea vai samanlainen pullero kuin sinä?
Tai noh, suominaisellehan jokainen ulkkari on "komea"
Vierailija kirjoitti:
Palkat tuolla ainakin on hulppeat. Vanha kaveri "teknikko" tienaa tuplasti tuolla, mitä tienasi suomessa ABB:n kirjoilla. Jos löydät koulutustasi vastaavaa työtä, niin eiköhän sillä jo tule vallan hyvin toimeen ihan yksinäänkin.
mies53v
Ei riita etta loytaa tyota, pitaa saada se tyonantaja hakemaan sinulle viisumia. Ei ole halpa eika nopea prosessi. Lisaksi tyonantajan on pystyttava todistamaan etta koko USAsta ei loydy kaltaistasi timantinkovaa tekijaa.
Dollarbaby kirjoitti:
Niin mäkin. Rikkaan mormonin.
Ehkä neljänneksi vaimoksi voisi päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut että amerikkalainen tai melkein mikä tahansa ulkomaalainen ( eurooppalainen) mies mielletään rikkaaksi. Tosiasiassa suurin osa niistäkin on ihan tavis valluja jotka elää hyvin tavallista elämää joka toki suomalaisen mielestä voi näyttää hulppealta. Tosiasiassa varakkailla ulkomaalaismiehillä on ihan oma lista siitä mitä ihannenainen pitää sisällään ja tutkimuksen mukaan pohjoismaalainen nainen ei ole sieltä haluttavammasta päästä.
Amerikkalainen hyvin toimeentuleva mies haluaa kyselyn mukaan omalla alallaan menestyvän naisen jolla on jo rahaa omasta takaa ja on " easy going". Pitää olla hoikka ja hyvännäköinen sekä omata hyvät sosiaaliset kontaktit. Hyvin toimeen tulevilla miehillä on valinnanvaraa, ei heidän tarvitse lähteä etsimään halukkaita naisia. Toiseksi sinulla on hyvin huonot, lähes olemattomat mahdollisuudet työllistyä Amerikassa omalla alallasi jos sinulla on muutamaa kuukautta pidempi työttömyysjakso takanasi. Lisäksi sinun pitäisi kouluttautua hieman lisää jenkeissä koska täällä ei tunnisteta suomalaista " korkeakoulutusta" samanarvoiseksi. Jos et tiennyt niin suomalainen korkeakoulusysteemi on erillainen kuin muilla länsimailla ( myös Euroopassa) joten se ei ole ihan täysin vertailukelpoinen. Auttaisi jos olisit töissä jossain isossa kansainvälisessä yrityksessä, josta joku voisi antaa sinulle hyvät suositukset.
Mulla on varakas amerikkalainen mies. Olen lihava keski-ikäinen itse. On mulla akateeminen koulutus kuitenkin.
Onko komea vai samanlainen pullero kuin sinä?
Tai noh, suominaisellehan jokainen ulkkari on "komea"
On komea, mutta onhan tuolla jo ikää. Silläkinnon akateeminen koulutus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palkat tuolla ainakin on hulppeat. Vanha kaveri "teknikko" tienaa tuplasti tuolla, mitä tienasi suomessa ABB:n kirjoilla. Jos löydät koulutustasi vastaavaa työtä, niin eiköhän sillä jo tule vallan hyvin toimeen ihan yksinäänkin.
mies53v
Ei riita etta loytaa tyota, pitaa saada se tyonantaja hakemaan sinulle viisumia. Ei ole halpa eika nopea prosessi. Lisaksi tyonantajan on pystyttava todistamaan etta koko USAsta ei loydy kaltaistasi timantinkovaa tekijaa.
Juu, voi olla näin. Ei senkummempaa tietoa asiasta. Frendi lähti 3 vuoden sopparille ja jäi sille tielle. Nyt vakityö jenkeissä ja perusti paikallisen kanssa perheen. Palkat on tosiaan lähes tuplat suomessa maksettaviin palkkoihin nähden, ainakin hänen firmassaan.
mies53v
Jos kaikki menee, kuten strömsössä, niin kuka tietää, kenties elät pian amerikkalaista unelmaa toivottavasti niin kauan, kuin USA:ssa asut. Mutta jos huonosti käy, niin löydät itsesi asumasta autossa, tai tekemässä kolmea työtä kellon ympäri jättivelat maksaaksesi, tai sekä, että.
Tohtorina varmaan ymmärrät tutkia kaikki mahdolliset riskit ja seuraukset ennen ison päätöksen tekoa
Well, paikallinen vauva-palstailija jo naputtelee yksityisviestiä eli hyvältä näyttää so far.
Käytännössä ainoa vaihtoehto on päästä expattina suomalaisen firman kautta. Nyt kun Nokiakin on vain muisto menneestä niin helpolla ei jenkkeihin härmästä pääse.
Yksi läheiseni nai amerikkalaisen naisen, netin kautta tutustuivat. Mutta tästäkin on aikaa jo melkein 30 vuotta. Nykyään ovat toki varakkaita ja miehellä jo pitkä ura Piilaaksossa.
Kuka siinä roskamaassa haluais asua?
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ihan kiva unelma. Ainakin siihen asti kunnes sairastut jenkeissä ja joudut lyhyelle sairaalajaksolle. Tervehdyt ja elämä jatkuu, mutta olet vähintään vuosia veloissa sen sairaalareissun takia.
Siellä sentään henkilökohtainen konkurssi on mahdollinen, auta armias jos velkaannut Suomessa esim. sairastut ja laina kaatuu päälle, olet velkavankeudessa loppuikäsi. Suomessa tapahtuu lama-aikoina paljon itsemurhia, kun aktiiviseen elämään ja kovaan työntekoon tottuneet yrittäjät tekevät kokurssin ja huomaavat että heidät on tuomittu loppuelämäksi köyhyyteen.
heh, tällä hetkellä amerikkalaiset muuttaa Eurooppaan paremman elämän perässä. USA on ajautunut ihan rappiolle.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ihan kiva unelma. Ainakin siihen asti kunnes sairastut jenkeissä ja joudut lyhyelle sairaalajaksolle. Tervehdyt ja elämä jatkuu, mutta olet vähintään vuosia veloissa sen sairaalareissun takia.
Paitsi jos sulla tai miehelläsi on kunnollinen työpaikka, niin mitään ei tarvitse maksaa. Suomessa esim synnytykseen liittyvistä kuluista voi kertyä isokin summa. Siellä on täysin ilmaista, jos työnantajan vakuutukset on hoidettu.
Vierailija kirjoitti:
Tuosta kielinaisesta voit nähdä millaisiin miehiin suominaisilla on siellä saumaa. Ei mikään valkoihoinen koulutettu komea valkoihoinen miljonääri vaan lähi itä taustaiseen. Eikä sekään suhde toiminut kun paljastui että sillä oli kymmenkunta sivunarttujakin tinderistä.
Toinen esimerkki on toi 90 päivän jasmin.
Ei ne tummemmatkaan ole kaikki huonoja. Se Jasminin Blakehan on varsin symppis kaveri.
Vierailija kirjoitti:
heh, tällä hetkellä amerikkalaiset muuttaa Eurooppaan paremman elämän perässä. USA on ajautunut ihan rappiolle.
Ja Eurooppa ei mukamas ole yhtään rappiolla?
Mulla olis ollu kerran saumaa yhteen Amerikkalaismieheen, tummaihoiseen sellaiseen. Mutta alkoi ahdistamaan kun oli jo muutamien treffien jälkeen puhumassa naimisiinmenosta ja siitä miten ollaan loppuelämä yhdessä kun ollaan niin "soul mate".
Minä taas haluaisin esittää amerikkalaista upseeria netissä, siinä on kai aika hyvät tienestit, jos osaa olla vakuuttava.