Onko Kiti Kokkonen teistä oikea taiteilija?
Minusta hän on pönäkkä nainen vaihdevuosissaan. Ei erikoinen.
Kommentit (88)
Elättää itsensä näyttelijänä ja esiintyjänä. Eikös kaikki näyttelijät, ammattimuusikot ym. ole taiteilijoita?
Mä rakastan louhikäärmettä.
Kiti on laulaja, kirjailija, käsikirjoittaja, näyttelijä ja graafikko.
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastan louhikäärmettä.
Kiti on laulaja, kirjailija, käsikirjoittaja, näyttelijä ja graafikko.
Unohtui ääninäyttelijä.
Hän on taiteilijasukua ja sympaattiselta vaikuttava ihminen. Sitä putous sketsihahmoon perustuvaa ohjelmaa en ole katsonut mutta on varmasti kiva ohjelma lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Ylihehkutusta tuli äsken ttk:ssa.
Sulla on paha olo? Miksi aloitat vihaketjuja?
Todellakin on.
Aloittaja, taitelijuus ei ole koosta kiinni.
Joo, tietenkään OIKEA taiteilija ei ole pönäkkä.
Häiritsee vain leikinlasku hauskana hahmona sitten lyhytkasvuisena?
Monella tapaa äärimmäisen luova ja lahjakas ja taiteellinen ihminen. Ehkä voisi sitten sanoa taiteilija.
Kyllä on. Monipuolinen sellainen.
Hänen puutarhansa on upea, kotinsa todella kaunis, hän askartelee, tekee käsitöitå ja leipoo, hänellä on upea ääni, hän johtaa teatteria, ohjaa, käsikirjoittaa ja näköjään sitten osaa myös tanssia.
Lahjakas näyttelijä, ainutlaatuinen persoona. Ihana,
KYLLÄ: Kyllä hän on , hänen isänsä oli loistava Elokuvaohjaaja , itse kerkesin livenä nähdä Eren toimintaa televisio- ohjaajana miten taitava hän oli , myös Kitin äiti on upea näyttelijä , eli on Televio viihde ala tullut kyllä Äidin maidosta , eli on Taitelija.😁🤗
Vierailija kirjoitti:
Hänen puutarhansa on upea, kotinsa todella kaunis, hän askartelee, tekee käsitöitå ja leipoo, hänellä on upea ääni, hän johtaa teatteria, ohjaa, käsikirjoittaa ja näköjään sitten osaa myös tanssia.
Näyttelee ja on kirjoittanut yhden kirjankin.
En taiteilijasta tiedä, mutta Tanhupallo on IHANA!
Hän on monilahjakkuus. Jakaa iloa ympärilleen ja tuntuu olevan sinut itsensä kanssa. Aikuinen, hyvinvoiva ihminen. Hauska, rempseä ja rento. Ottakaa mallia!
Vierailija kirjoitti:
Hän on taiteilijasukua ja sympaattiselta vaikuttava ihminen. Sitä putous sketsihahmoon perustuvaa ohjelmaa en ole katsonut mutta on varmasti kiva ohjelma lapsille.
Itse asiassa meidän 5 v. jaksoi Tanhupallon omaa ohjelmaa noin 3 minuuttia ja katsoi sitten minua jäätävästi ja kysyi: ”Mitä ihmeen pahkaa tämä on?” (S ei oikein äänny vielä, mutta asia tuli selväksi).
Kokkonen kertoo Iltasanomissa puolisonsa Tikan (joka on mm. lastenkirjailija) keksineen suurimman osan Tanhupallo-sketseistä. Kiti on pikemminkin askartelija kuin taiteilija.
En lähtökohtaisesti pidä siitä että lyhyt ja lihava keski-ikäinen nainen näyttelee alle kouluikäistä lasta. Nyt vielä paljastui, ettei hän edes itse keksi niitä lapsellisia juttuja.
Nepotismin kukkanen. Ihan tuttua on että joillekin järjestyy asiat tuosta vain kun isipappa tai suku on tietyssä asemassa. Moni oikeasti lahjakas näyttelijä tai osaaja on taas torpattu kun hyväveli-järjestelmä pyörii pienissä ympyröissään. Yhtään ihme jos suomella menee huonosti kun meno on kuin syvänjoen elokuvissa banjon vain raikaa ja vedetään muita persiiseen
On. Tekee siitä tosin vähän ison asian, vaikka työ puhuisi puolestaan.