Miten itse torjut ilmastonmuutosta ?
Miten olet muuttanut kulutustasi tai ajatteluasi ilmastonmuutoksen torjumiseksi ?
Me olemme
- lopettaneet pihvin syömisen arkisin
- lisänneet kanan, kalkkunan ja kalan osuutta ruokapöydässämme
- hankkineet taloomme maalämmön ja aurinkopaneelit
- vaihtaneet kaikkiin valaisimiin led-lamput
- laskeneet asuntomme lämpötilaa talvella pari astetta ja käytämme villasukkia
- vaihtaneet auton hybridiin, jota lataamme omalla aurinkosähköllämme.
- vähentäneet lentämistä
- vähentäneet kuivausrummun käyttöä (välillä se on kyllä hyvä)
- tuhlanneet enemmän palveluihin ja vähemmän tavaraan (siivoojat, ikkunanpesijät, parturit, puutarhuri jne)
Kommentit (86)
Jos lapsien hankkiminen lasketaan vanhempien päästöksi eikös se tarkoita että mä en aiheuta mitään päästöjä, koska ne on itseasiassa mun vanhempien päästöjä? Mikä ihmeen logiikka tämä on?
Vierailija kirjoitti:
Jos lapsien hankkiminen lasketaan vanhempien päästöksi eikös se tarkoita että mä en aiheuta mitään päästöjä, koska ne on itseasiassa mun vanhempien päästöjä? Mikä ihmeen logiikka tämä on?
Ilmastonmuutoslogiikka on sitä, että siinä ei ole mitään loogista. Siinä on vain usko ja se ei ole koskaan loogista.
Ajamalla 5 litran v8 autollani, maksan siitä hyvästä paljon veroja jotka valtio sitten pistää ilmastonmuutoksen vastaiseen taisteluun.
En mitenkään. Purin kiihdyttämään sitä. Tosin olen köyhä, joten paljon en voi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
- jättänyt lapset hankkimatta
- sisälämpötila talvella 19, kesällä 27
- vihreä sähkö
- syön kasvisruokaa ja riistaa, kalaa
- lennän harvoin ja suosin aina suoria lentoja kun voin, vaikka välilaskullinen olisi edullisempi
- valinnut asuinpaikkani taajamasta, jotta pärjäämme yhdellä autolla, vaikka haluaisin asua maalla
- äänestän vihreitä
- kierrätän tietysti
- en omista mökkiä vaan vuokrataan sellaisia usein kun lomaillaan eniten kotimaassa. eikä mökillä tarvitse olla kodin fasiliteetteja.
Voi jeesus, olet kyllä varsinainen valopää. Ilmasto uskovainen nössö
Lukekaa kirja; "Avain propagandaan", Joseph Göbbels.
Sieltä löytyy ilmastohysteriapropaganda, sanasta sanaan.
Ainoa asia, mikä on todistettu, on propagandalla tuotetun aivopesun helppous. Kaikki toimii, kun saadaan ihmiset uskomaan.